Decyzja o przerzuceniu części rosnących kosztów materiałów na naszych klientów nie była dla nas łatwa. Środowisko gospodarcze jest trudne, nie tylko ze względu na niepewność po stronie korporacyjnej i konsumenckiej, ale także ze względu na trudny krajobraz polityczny. Jednak żadna firma na dłuższą metę nie może sprzedawać swoich produktów poniżej kosztów produkcji. Dlatego nie widzimy innego wyjścia, jak tylko podnieść ceny teraz, aby nadal móc zapewnić wysoką jakość i niezawodność naszych produktów. Jeśli ceny materiałów spadną wbrew oczekiwaniom, znajdzie to odzwierciedlenie w kalkulacji cenowej wyjaśnia Andreas Schmitz, dyrektor generalny Schmitz Cargobull AG.Pomimo presji ekonomicznej spowodowanej wzrostem kosztów, Schmitz Cargobull będzie nadal inwestować w środki mające na celu zwiększenie produktywności oraz w działalność badawczo-rozwojową.
Nie chcemy zawieść klientów dlatego nie zamierzamy iść na kompromis w kwestii jakości. Naszym nadrzędnym celem jest obniżenie całkowitego kosztu posiadania. Nadal więc będziemy oferować ocynkowane pojazdy, które zachowują swoją wartość i zapewniają najlepszą izolację termiczną w przypadku naczep chłodniczych. Pomimo wyższej ceny zakupu, takie rozwiązania opłacają się na dłuższą metę powiedział Andreas Schmitz.Źródło: Schmitz Cargobull