Całkowicie elektryczny S.KOe COOL posiada homologację
Elektryczna naczepa chłodnicza S.KOe COOL z elektryczną jednostką chłodzącą, zintegrowanym elektrycznym systemem zasilania, zestawem akumulatorów wysokiego napięcia i osią generatora elektrycznego weszła do produkcji seryjnej zaledwie w zeszłym roku. Model powstał szczególnie z myślą o logistyce miejskiej, ponieważ coraz więcej miast zamierza wprowadzić „strefy zerowej emisji” w przyszłym roku, co wpłynie na wiele tras w miejskim transporcie dystrybucyjnym.Nowa naczepa kurtynowa S.CS MEGA DB, kompatybilna z transportem kolejowym, łączy w sobie zalety naczepy o dużej pojemności przeznaczonej do transportu drogowego z zaletami solidnej naczepy do transportu kolejowego. Jest również wystarczająco elastyczna, aby można ją było stosować w ciągnikach siodłowych 6x2. Jej dozwolona wysokość całkowita jest w pełni wykorzystana dzięki niskiej szyi w połączeniu z oponami o niskim przekroju poprzecznym. S.CS MEGA DB jest wyposażony w nadwozie o regulowanej wysokości.
Naczepa kurtynowa S.CS X-TOUGH z solidnym podwoziem do przewozu ładunków o masie do 44 ton jest teraz dostępna również z aerodynamicznym nadwoziem EcoFIX. W obliczu wysokich cen paliwa i konieczności redukcji emisji CO2 firmy transportowe i logistyczne potrzebują zrównoważonych i praktycznych rozwiązań, które pomogą im zmniejszyć zużycie paliwa i zmniejszyć ślad węglowy.
Naczepy chłodnicze typu box body S.KO mogą być wyposażone w certyfikowany sprzęt bezpieczeństwa, który spełnia normy TAPA TSR1. Ta inteligentna, bezpieczna i innowacyjna funkcja umożliwia użytkownikom automatyczne sterowanie systemem blokowania drzwi, zwiększając bezpieczeństwo procesu i transportu. Jest ona dostępna wyłącznie w połączeniu z sieciowym rozwiązaniem telematycznym TrailerConnect® firmy Schmitz Cargobull.
Źródło: Schmitz Cargobull
grafika poglądowa