Modele 625 Hybrid i 655 MT (Multi Temp) zostały zaprojektowane, aby spełnić rygorystyczne wymogi w zakresie emisji, jakie obowiązują w Kalifornii. Jednostki są wyposażone w system telematyczny TrailerConnect firmy Schmitz Cargobull, który jest instalowany wyłącznie w naczepach chłodniczych Utility Trailer. Oba pojazdy są wyposażone w silnik wysokoprężny Common Rail i napęd hybrydowy. Kolejnym krokiem nowo utworzonej spółki będzie wprowadzenie na rynek amerykański modeli w pełni elektrycznych, homologowanych przez TÜV, z osią rekuperacyjną zasilaną akumulatorowo, które są z powodzeniem użytkowane w Europie.
CBNA wkracza na rynek północnoamerykański z zaawansowaną ofertą telematyczną. System TrailerConnect pozwala monitorować temperaturę, zużycie paliwa, położenie pojazdu, dostarcza także inne ważne dane. Jednostka telematyczna obsługuje sieć LTE i korzysta z usług globalnego roamingu. Klienci mają dostęp do nowoczesnego interfejsu użytkownika i mogą korzystać z aplikacji mobilnych na smartfony z systemem iOS i Android.
Jest to system otwarty z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa cybernetycznego, który daje użytkownikom możliwość wyboru, w jaki sposób chcą wykorzystać swoje dane. Klient jest właścicielem danych i może zdecydować o ich przesyłaniu za pośrednictwem prostego interfejsu API. Ponadto telematyka pozwala monitorować system ABS, ciśnienie w oponach, stan drzwi i konserwację zapobiegawczą, a także umożliwia zdalne sterowanie agregatem chłodniczym.
Źródło: Schmitz Cargobull
Utworzona: 2023-09-18