W 2013 r. Komisja Europejska wprowadziła zestaw dobrych praktyk dystrybucji (GDP) produktów leczniczych stosowanych u ludzi w celu zapewnienia jakości i ochrony przed podrabianymi lekami. Od tego czasu, producenci, hurtownie farmaceutyczne i farmaceuci mają obowiązek poddawać swoje procesy corocznym audytom GDP. Wymagania, jakie należy spełnić w celu przedłużenia certyfikatu są oceniane co dwa lata.
Audyt obejmuje dokładne sprawdzenie opisu interfejsu, sposobu przechowywania danych, kopii zapasowych danych, analizy ryzyka dla rozwoju oprogramowania / aktualizacji oprogramowania / tworzenia kopii zapasowych, procesów i struktur organizacyjnych w firmie, instrukcji obsługi oprogramowania, specyfikacji technologii czujników, opisu firmy, podręcznika zarządzania jakością oraz ISO 9001. System telematyczny naczepy Schmitz Cargobull TrailerConnect® uzyskał certyfikat na kolejne dwa lata. Na prośbę zainteresowanych osób, Schmitz Cargobull może udostępnić swój certyfikat z audytu GDP.
Źródło: Schmitz Cargobull
Utworzona: 2023-08-11