Te trzy stacje położone wzdłuż korytarza śródziemnomorskiego to wyraźny wkład Milence w budowę europejskiej sieci transportu elektrycznego. Trasa łączy główne centra logistyczne, takie jak Barcelona, Marsylia, Lyon i dalej do Mediolanu i regionu w północnych Włoch, dzięki innym stacjom położonym na tej trasie, takim jak w Bagnolo san Vito. Korytarz nie tylko usprawnia przepływ towarów przez południową Francję, ale odgrywa też kluczową rolę w elektryfikacji transportu drogowego w południowej Europie powiedziała Anja van Niersen, dyrektor generalna Milence.Stacje powstały wzdłuż Korytarza Śródziemnomorskiego TEN-T, kluczowego szlaku łączącego Hiszpanię, Francję, Włochy, a dalej Słowenię i Węgry. To ważna część europejskiej sieci transportowej, która ma uprościć handel i logistykę między zachodnią a wschodnią częścią południowej Europy.
Gdzie znajdują się nowe stacje?
• Stacja w Perpignan znajduje się niecałe 40 km od granicy z Hiszpanią, w strefie przemysłowej skupiającej firmy zajmujące się transportem owoców i warzyw przez Francję i Europę. Stacja jest wyposażona w 3 ładowarki CCS zasilające 6 stanowisk o mocy ładowania do 400 kW.• Stacja w Malataverne znajduje się w Dolinie Rodanu stanowiącej region przemysłowy i logistyczny obejmujący duże miasta, takie jak Lyon i Marsylia, a także główne drogi prowadzące do Włoch i Hiszpanii. Na stacji dostępnych jest 8 stanowisk ładowania, zasilanych 4 ładowarkami CCS.
• Stacja w Béziers jest położona w pobliżu miasta Narbonne, które jest kluczowym węzłem logistyki i dystrybucji w regionie Oksytanii i poza nim. Centrum ma 4 ładowarki CCS rozmieszczone na 4 stanowiskach.
Wszystkie 3 stacje są rozbudowywane etapami w celu zaspokojenia rosnącego popytu w miarę zwiększania się liczby ciężarówek elektrycznych. Każdy obiekt zapewnia bezpieczne i chronione miejsca parkingowe wraz z udogodnieniami dla wygody i komfortu kierowców.
Ze stacji mogą korzystać wszystkie ciężarówki, niezależnie od marki. Milence zapewnia dostępność i przejrzystość dla wszystkich użytkowników dzięki niezawodnemu systemowi płatności. Partnerstwa z wiodącymi dostawcami usług e-mobilności (eMSP) umożliwiają kierowcom płacenie za pomocą różnych kart ładujących. Dostępne są również opcje płatności bezpośrednich za pośrednictwem terminala płatniczego. Standardowa opłata za ładowanie wynosi 0,399 € za 1 kWh (bez VAT).
Źródło: Milence