12 nowych patentów i 3 modele użytkowe
Prace rozwojowe nad serią Next Generation Curtainsider zaowocowały 12 nowymi patentami i 3 wzorami użytkowymi. W sumie, nowe naczepy kurtynowe są wyposażone w 36 patentów i prawnie chronionych 7 wzorów użytkowych opartych na nowych technologiach. Opracowana przez drugie centrum badawczo-rozwojowe seria przeszła rygorystyczne testy, symulując przebieg 2.500.000 km w najtrudniejszych warunkach drogowych, aby zagwarantować stabilność, bezpieczeństwo ładunku, niezawodność pojazdu i długowieczność.Wyjątkowe osiągi w dynamice pojazdu
Nowe pojazdy cechują się doskonałą odpornością na skręcanie, wyboczenia oraz działanie sił bocznych, co ma szczególne znaczenie podczas skręcania przy dużych prędkościach i pokonywaniu ciasnych zakrętów. Podwozie chronione powłoką KTL z technologią fosforanu cynku oferuje wyjątkową odporność na korozję, z 10-letnią gwarancją na nieprzerdzewienie.Zwiększona użyteczność i funkcjonalność dla wydajnych operacji
Seria naczep kurtynowych nowej generacji jest wyposażona w szereg użytecznych funkcji, takich jak lekkie nakładki dachowe, słupy środkowe i przyjazny dla użytkownika system podnoszenia dachu. Opatentowany zintegrowany system napinania poprzecznego, K-Tension, w plandece dachowej zapewnia stabilną konstrukcję dachu, która jest odporna na naprężenia boczne. Dodatkowe funkcje obejmują stałą podłogę z wodoodpornym uszczelnieniem, po której może się poruszać wózek widłowy o nacisku na oś wynoszącym 7,2 tony. Dzięki wytrzymałemu panelowi przedniemu z certyfikatem Code XL, przykręcanych panelom aluminiowym i aluminiowym przednim słupkom, seria Kässbohrer Next Generation Curtainsider oferuje użytkownikom długotrwałe użytkowanie bez rdzy.Aby zapewnić bezpieczne dokowanie, naczepy nowej serii posiadają spawane tylne słupki, odporne na tarcie bufory rampowe i wzmocnione osłony zawiasów tylnych drzwi. Nowe podwozie Kässbohrer zostało zaprojektowane z systemem K-Fix, opatentowaną technologią pasów ładunkowych, oferującą 17 000 sposobów mocowania ładunku poprzez otwory na pasy rozmieszczone co 70 mm i 13 x 2 pierścienie zabezpieczające wzdłuż ramy. Funkcje zabezpieczenia ładunku uzupełniają dodatkowe drążki zabezpieczające ładunek, ściany boczne o nośności 400dAN, kieszenie na słupki i ograniczniki palet.
Intermodalna doskonałość na drodze, w pociągu i na promie
Naczepy kurtynowe nowej generacji sprawdzają się w transporcie drogowym, kolejowym i morskim. Dzięki zaawansowanym możliwościom zapobiegania odchyleniom zapewniają płynny i niezawodny załadunek pociągów, a przesuwny zderzak minimalizuje uszkodzenia podczas załadunku na prom. Ponadto wzmocniona zamknięta strefa sworznia królewskiego zwiększa bezpieczeństwo i wydajność operacji portowych.Źródło: Kässbohrer