ID: 282674
Bankructwo europejskich firm na rekordowym poziomie. Poprawa dopiero w 2026 roku?
ID: 282674
ID: 282674
Allianz Trade przedstawia charakterystykę poszczególnych rynków pod względem niewypłacalności.
Allianz Trade przedstawia charakterystykę poszczególnych rynków pod względem niewypłacalności.
~etransport.pl
Posty (1062)
~!!!iiii | Skoro to nieważne kto i kiedy sypie piach w tryby to poproszę Ciebie Kris o podpowiedź jak odbije się na rynku wysokość opłat ETS2 w e-, toll?? Już od stycznia 25?? Znasz stawki?? Większość klientów za chwilę kończy pierwszy etap kontraktacji?? | |||
~!!!iiii | Do tego rząd w 22r zobowiązał się do prac nad poprawą stabilizacji i płynności finansowej transportu (główne założenia to zakaz drugiego brokera i 30dni termin płatności). Do końca swojej kadencji nawet ani razu się o tym nie zająknęli. Być może ten rząd już od przyszłego roku ustali ustawowo max termin 30dni (oczywiście między polskimi podmiotami) ale to tyle. | |||
~!!!iiiii | Ten zarozumiały Kris myśli że on wie najlepiej. Nie szanuje nas przewoźników. A mnie serce boli że my Dziady nie trzymamy się ramy. Więc wkrótce się pos, ramy. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Miejmy nadzieję że, Trump wypędzi globalistów i ala wielkich tego świata. Czytałem że, chce przejść FED, aby już nie był w rękach prywatnych. Tak jak bank BiS jest w rękach prywatnych. I coś mi się wydaje że, będzie znów na niego zamach. Tylko moje wyobrażenie, co może się stać. Zobaczymy | |||
~scan cargo | iiii widzisz co sie stalo w DE po podwyżce o 80 % zasadniczo moim zdaniem mieli idealny moment wiekszosc na klate wzieli pzrewoźnicy i przy takiej nadpodazy aut po prostu nie podnosili cen bo nie mogli, sa osoby którym wydaje sie że duże firmy to odbijaja na klientach tak odbijaja to na drobnicy albo na tym że podpisuja umowe o wylacznosci i maja od niego 90 % drobnicy plaetowej i czasami FTL i wtedy maja wysoką stawke ale generalnie na klientach ftl tych renomowanych firmy nie zarabiaja ale sa oni potrzebni do wypełnienia wolumenu, firma która ma 1000 aut nie da rady funkcjonować na klientach co maja 1-2 FTL w miesiacu podam prosty przykład kontaktujemy coś z dużym klientem np 100 ton + /- 10 % na zmiennym rynku i kontakt jest na zero lub minus ale stawki spot u małych klienttów to jest + 30 % i teraz proste jesli ceny sa wysokie to klientowi dostaczamy 90 t a 20 ton sprzedajemy na rynku i jestesmy zarobieni jesli ceny sa niskie to oddajemy mu całość 110 ton | |||
Ł ysy
| Ł ysy. Podszywający się śmieciu, odwagi życzę. | |||
~!!!iiii | Te zarozumiała podróbka zlizuj gacie | |||
~!!!iiii | Zluzuj | |||
~!!!iiii | Scan tylko u mnie konkurencja to nie tylko koła ale też kolej oraz kolej+żegluga. Klient zawsze transporty dzielił w różnych proporcjach ale teraz wachadzlo na korzyść koleji jest bardzo wychylone a cenę musisz podać już. | |||
~Spocony knur. | Wróciłem się mata chłopy. Ostatnio się podszywałam pob draivera to admi mnie zablokował. | |||
~Spocony knur. | Może coś ich loczy ten tego? | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Jak ktos lubi czytać to ta książke powinien przeczytać Zabójcze lekarstwa i zorganiz. przest... Peter C Gotzsche | |||
~tagoo | Jak ktoś lubi czytać to te książkę powinien przeczytać Przygody Koziołka Matołka | |||
~scan cargo | III ja tez miałem fajne projekty na farmy wiatrowe z osprzetem i wystaczyło że zmieniła sie układanka czyli staneły Chiny pojawiło sie mase kontenerów i klient jak miał ich pod dostatkiem to wolał sobie wszystko przygotować z wyprzedzeniem i pozniej poscic to droga morska i już dostaczyć na farmy z portu zamiast na kołach koszty bez porównania, a wiadomo Vestas GE siemens gamesa to firmy które maja kupe kasy wiec to były te piekne czasy 2022, miło powspominać V8 na tarczy antykryzysowej jakie obroty robiło na połnoc szwecji i z powrotem tak samo jest obecnie z papierem i drewnem ze szwecji, albo w całości na kolei albo sciagaja do Malmo, jedynie wysokie rolki czasami leca na naczepach | |||
~scan cargo | a było pytanie dlaczego Fercam szwedzki nie sciaga azjatów do siebie? a w jakim celu jak oni maja podwykonawców za grosze ładunki do DE po 1 E allin schodza im jak ciepłe buły a koszt kierowcy wg PM na szwecji to jest 100 pln /h brutto wiec po co im nawet ten Azjata | |||
~tagoo | Ja u guldena pracuje na szambiarce i też mi się podoba. Roboty jest opór, zamówienia na dwa lata do przodu | |||
~tagoo | Zapinam wąż do szamba i mam czas na pisanie na et | |||
~tagoo | A teraz twórczo myślę i rozkoszuje się otaczającym mnie zapachem | |||
~Koński zwis | Tylko Adrian zandberg i rozwój zrównoważony uratuje gospodarkę. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | ZABÓJCZE LEKARSTWA i zorganizowana PRZESTĘPCZOŚĆ, czyli jak koncerny farmaceutyczne niszczą opiekę zdrowotną | |||
~!!!iiii | Scan nie wiem czy to ja pytaniem czy ktoś inny ale Fercam zaczął testy Renault T 480tc. Po co to testują jeśli mogą taniej sprzedać ładunek jednemu z podwykonawców??? | |||
~tagoo | Przygody Koziołka Matołka czyli poszukiwanie drogi do Pacanowa, bo w Pacanowie kozy kują i Koziołek mądra głowa wybrał się do Pacanowa | |||
~scan cargo | Fercam to duża firma nie da sie obsługiwac tak poteżnej firmy logistycznej tylko na jakiś zdesperowanych powykonawcach czy nawet na konttaktowych, generalnie już dawno sie o tym uczyłem i pracowałem w molochach ale w przypadku tak dużej firmy musisz mieć co najmniej 30 % własnej floty sam jak kiedyś miałem inny biznes miałem własnie pierwsze auta do obsługi swojego towaru z portu głownie na króttkich trasach | |||
~!!!iiii | Sorry błąd Freja Szczecin testuje Renault | |||
~!!!iiiii | Scan. Dzięki za dogłębne wyjaśnienie. Tak sobie myślę czy na poziomie 15 % własnej floty taki moloch dałby radę. Zdesperowanych podwykonawców jest jak psów w schronisku. Na zlecaniu transportu można więcej zarobić niż na realizacji własnych zleceń. Kiedyś myślałem o tym żeby zajmować się jedynie handlem zleceniami. | |||
~!!!iiiii | Scan. Co myślisz o wspólnej wymianie zleceń między nami i paroma innymi uczestnikami etransportu żeby zwiększyć konkurencyjność na rynku? Moglibyśmy założyć wewnętrzna giełdę i dzielić się zleceniami bezpośrednio od klienta. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Wykrzyknik, wreszcie brawo. Ttlko do tego trzeba jeszcze zaufania itd. Pewnie musicie założyć jakieś konsorcjum i oby wam wszystkim wyszło. Najpierw pięciu czy dziesięciu i później więcej. Trzymam kciuki | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Dodam jeszcze jedno, podobało mi się to co napisałeś o ETS 2 Większość i tak jie zrozumie. Dopiero jak będą głęboko w d.. ie. Miejmy nadzieję że to wszystko pier... nie, tylko motłoch musi się obudzić Nie 5 % czy 10 % motłochu, większość Pozdrawiam | |||
~!!!iiii | Sorry mój wielbicielu ale myślę, że lepiej będzie jak będziesz stał z boku i podziwiał. Myślę tak dogłębnie, że na początek wymień się głowami. | |||
~!!!iiii | Sancho uważam, że dbanie o środowisko to dobry kierunek tylko droga KE jest niewłaściwa. Co ma wspólnego VECTO z realną emisją CO2?? Czy tylko jeżdżąc po drogach płatnych występuje emisją i czy akurat na tych drogach jest największa?? Ktoś w KE minął się z logiką o kilka dekad. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.