ID: 282674
Bankructwo europejskich firm na rekordowym poziomie. Poprawa dopiero w 2026 roku?
ID: 282674
ID: 282674
Allianz Trade przedstawia charakterystykę poszczególnych rynków pod względem niewypłacalności.
Allianz Trade przedstawia charakterystykę poszczególnych rynków pod względem niewypłacalności.
~etransport.pl
Posty (1084)
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Jak zostanę premierem to motłoch I plebs będzie opodatkowany od przyciągania ziemskiego Wasz przyszły premier | |||
~Łysy | Ja na transporcie straciłem zęby to wiem lepiej | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Hycel, za chwilę nie wyjadą już paryzankami z euro 5 I ceny wracaja do normalności. No chyba że, wszystko pier.. nie. Kiejmy nadzieję aby tak się stało | |||
~Łysy | A dlaczego je straciłem? Bo dostałem w ryj od kierowcy | |||
~Hycel | Ł ysy 3 godzin temu Kris. Zaczynasz udarzać w szmatławą retorykę niczym jacek -sraka. Czy gdzieś pisałem, że mam się zajebiście? No nie. . Gdzie to przeczytałeś? Czy ja piszę, że jestem lepszy od innych? Też nie. Jestem tylko realistą. Ty widocznie widzisz świat takim, jakim chcesz widzieć. Ogarnij się No co ty łysy? Wielokrotnie pisałeś że na transporcie dobrze zarabiasz bo wyeliminowałem szoferską hołotę i nie masz lizingiu. Nawet pisałeś że jesteś lepszy od mielczarka. | |||
~Łysy | To wszystko prawda | |||
~!!!iiii | Wielbicielu a ty nie miałeś się już szykować do wylotu kierunek Indochiy?? To po co chcesz kupić coś w Szczecinie?? | |||
~!!!iiii | Kris dlatego pytałem o Twój punkt widzenia w porównaniu tych dwóch okresów? Łysy pod zwrotem "respiratory finansowe" miałem na myśli również wszystkie rodzaje nierynkowych finansowan/odroczeń płatniczych itp. | |||
~!!!iiii | Skoro to nieważne kto i kiedy sypie piach w tryby to poproszę Ciebie Kris o podpowiedź jak odbije się na rynku wysokość opłat ETS2 w e-, toll?? Już od stycznia 25?? Znasz stawki?? Większość klientów za chwilę kończy pierwszy etap kontraktacji?? | |||
~!!!iiii | Do tego rząd w 22r zobowiązał się do prac nad poprawą stabilizacji i płynności finansowej transportu (główne założenia to zakaz drugiego brokera i 30dni termin płatności). Do końca swojej kadencji nawet ani razu się o tym nie zająknęli. Być może ten rząd już od przyszłego roku ustali ustawowo max termin 30dni (oczywiście między polskimi podmiotami) ale to tyle. | |||
~!!!iiiii | Ten zarozumiały Kris myśli że on wie najlepiej. Nie szanuje nas przewoźników. A mnie serce boli że my Dziady nie trzymamy się ramy. Więc wkrótce się pos, ramy. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Miejmy nadzieję że, Trump wypędzi globalistów i ala wielkich tego świata. Czytałem że, chce przejść FED, aby już nie był w rękach prywatnych. Tak jak bank BiS jest w rękach prywatnych. I coś mi się wydaje że, będzie znów na niego zamach. Tylko moje wyobrażenie, co może się stać. Zobaczymy | |||
~scan cargo | iiii widzisz co sie stalo w DE po podwyżce o 80 % zasadniczo moim zdaniem mieli idealny moment wiekszosc na klate wzieli pzrewoźnicy i przy takiej nadpodazy aut po prostu nie podnosili cen bo nie mogli, sa osoby którym wydaje sie że duże firmy to odbijaja na klientach tak odbijaja to na drobnicy albo na tym że podpisuja umowe o wylacznosci i maja od niego 90 % drobnicy plaetowej i czasami FTL i wtedy maja wysoką stawke ale generalnie na klientach ftl tych renomowanych firmy nie zarabiaja ale sa oni potrzebni do wypełnienia wolumenu, firma która ma 1000 aut nie da rady funkcjonować na klientach co maja 1-2 FTL w miesiacu podam prosty przykład kontaktujemy coś z dużym klientem np 100 ton + /- 10 % na zmiennym rynku i kontakt jest na zero lub minus ale stawki spot u małych klienttów to jest + 30 % i teraz proste jesli ceny sa wysokie to klientowi dostaczamy 90 t a 20 ton sprzedajemy na rynku i jestesmy zarobieni jesli ceny sa niskie to oddajemy mu całość 110 ton | |||
Ł ysy
| Ł ysy. Podszywający się śmieciu, odwagi życzę. | |||
~!!!iiii | Te zarozumiała podróbka zlizuj gacie | |||
~!!!iiii | Zluzuj | |||
~!!!iiii | Scan tylko u mnie konkurencja to nie tylko koła ale też kolej oraz kolej+żegluga. Klient zawsze transporty dzielił w różnych proporcjach ale teraz wachadzlo na korzyść koleji jest bardzo wychylone a cenę musisz podać już. | |||
~Spocony knur. | Wróciłem się mata chłopy. Ostatnio się podszywałam pob draivera to admi mnie zablokował. | |||
~Spocony knur. | Może coś ich loczy ten tego? | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Jak ktos lubi czytać to ta książke powinien przeczytać Zabójcze lekarstwa i zorganiz. przest... Peter C Gotzsche | |||
~tagoo | Jak ktoś lubi czytać to te książkę powinien przeczytać Przygody Koziołka Matołka | |||
~scan cargo | III ja tez miałem fajne projekty na farmy wiatrowe z osprzetem i wystaczyło że zmieniła sie układanka czyli staneły Chiny pojawiło sie mase kontenerów i klient jak miał ich pod dostatkiem to wolał sobie wszystko przygotować z wyprzedzeniem i pozniej poscic to droga morska i już dostaczyć na farmy z portu zamiast na kołach koszty bez porównania, a wiadomo Vestas GE siemens gamesa to firmy które maja kupe kasy wiec to były te piekne czasy 2022, miło powspominać V8 na tarczy antykryzysowej jakie obroty robiło na połnoc szwecji i z powrotem tak samo jest obecnie z papierem i drewnem ze szwecji, albo w całości na kolei albo sciagaja do Malmo, jedynie wysokie rolki czasami leca na naczepach | |||
~scan cargo | a było pytanie dlaczego Fercam szwedzki nie sciaga azjatów do siebie? a w jakim celu jak oni maja podwykonawców za grosze ładunki do DE po 1 E allin schodza im jak ciepłe buły a koszt kierowcy wg PM na szwecji to jest 100 pln /h brutto wiec po co im nawet ten Azjata | |||
~tagoo | Ja u guldena pracuje na szambiarce i też mi się podoba. Roboty jest opór, zamówienia na dwa lata do przodu | |||
~tagoo | Zapinam wąż do szamba i mam czas na pisanie na et | |||
~tagoo | A teraz twórczo myślę i rozkoszuje się otaczającym mnie zapachem | |||
~Koński zwis | Tylko Adrian zandberg i rozwój zrównoważony uratuje gospodarkę. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | ZABÓJCZE LEKARSTWA i zorganizowana PRZESTĘPCZOŚĆ, czyli jak koncerny farmaceutyczne niszczą opiekę zdrowotną | |||
~!!!iiii | Scan nie wiem czy to ja pytaniem czy ktoś inny ale Fercam zaczął testy Renault T 480tc. Po co to testują jeśli mogą taniej sprzedać ładunek jednemu z podwykonawców??? | |||
~tagoo | Przygody Koziołka Matołka czyli poszukiwanie drogi do Pacanowa, bo w Pacanowie kozy kują i Koziołek mądra głowa wybrał się do Pacanowa |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.