ID: 282778
2025 Kenworth W900: Król ciężkich samochodów ciężarowych
ID: 282778
ID: 282778
Kenworth W900 2025 jest symbolem amerykańskiego dziedzictwa transportu ciężarowego, łącząc ponadczasowy design z nowoczesną inżynierią, aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy ciężkim samochodem ciężarowym. Znany ze swoich potężnych osiągów, W900 jest wyposażony w solidny silnik oferujący niesamowitą zdolność holowania i trwałość. Niezależnie od tego, czy chodzi o dalekie trasy, czy ciężkie zadania, ten samochód ciężarowy został zaprojektowany tak, aby z łatwością poradzić sobie z najtrudniejszymi zadaniami. Wnętrze jest zarówno przestronne, jak i luksusowe, wyposażone w najnowocześniejsze technologie zapewniające bezpieczeństwo i komfort na drodze.
Kenworth W900 2025 jest symbolem amerykańskiego dziedzictwa transportu ciężarowego, łącząc ponadczasowy design z nowoczesną inżynierią, aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy ciężkim samochodem ciężarowym. Znany ze swoich potężnych osiągów, W900 jest wyposażony w solidny silnik oferujący niesamowitą zdolność holowania i trwałość. Niezależnie od tego, czy chodzi o dalekie trasy, czy ciężkie zadania, ten samochód ciężarowy został zaprojektowany tak, aby z łatwością poradzić sobie z najtrudniejszymi zadaniami. Wnętrze jest zarówno przestronne, jak i luksusowe, wyposażone w najnowocześniejsze technologie zapewniające bezpieczeństwo i komfort na drodze.
~etransport.pl
Posty (7)
~TURBO129 | PIEKNY | |||
~kiero | Piękny, ale tylko na filmie. Do zawrócenia potrzebuje lotniska, a parkowanie tyłem, czyli na większości amerykańskich parkingów, w nocy, w deszczu, to prawdziwy horror. Beznadziejny skręt, kiepska widoczność w lustrach i automatyczna skrzynia biegów, która jest kompletną porażką. To ja już wolę Volvo a nawet Cascadię. | |||
tagoo
| Nie chcę, ale muszę ! Maszyna piękna, ale muszę zburzyć marzenia małolatów z CE, którym już pokazał się błysk w oku na widok takiego auta. Polski przewoźnik nie zdecyduje się na zakup nowej ciężarówki Kenworth W900 z kilku powodów: 1. Cena: Kenworth W900 to ciężarówka klasy premium, której cena jest znacznie wyższa niż większości dostępnych w Polsce pojazdów. Dla wielu polskich przewoźników, szczególnie małych i średnich firm, cena zakupu nowego pojazdu tego typu może być zbyt wysoka. 2. Przeznaczenie: Kenworth W900 to model przystosowany głównie do rynku amerykańskiego, z dużą mocą silnika i komfortem, który jest bardziej ceniony w długodystansowych trasach po Stanach Zjednoczonych. W Polsce i Europie wymagania dotyczące pojazdów ciężarowych są inne, a przewoźnicy często preferują modele dostosowane do lokalnych warunków, takich jak niższe koszty eksploatacji czy mniejsze wymagania dotyczące przestronności kabiny. 3. Koszty eksploatacji: Pojazdy amerykańskie, takie jak Kenworth W900, mogą mieć wyższe koszty eksploatacyjne, zarówno pod względem zużycia paliwa, jak i serwisowania. W Polsce i Europie ciężarówki europejskich producentów, takich jak Scania, Volvo, MAN czy Mercedes-Benz, oferują lepszą dostępność części zamiennych oraz niższe koszty utrzymania. 4. Regulacje: W Europie obowiązują inne normy emisji spalin i wymagania techniczne, które mogą sprawić, że amerykańskie pojazdy, takie jak Kenworth W900, mogą nie spełniać wszystkich lokalnych standardów bez kosztownych modyfikacji. 5. Preferencje rynku: Na rynku polskim oraz europejskim, bardziej popularne są europejskie marki, które oferują pojazdy dostosowane do lokalnych wymagań, jak np. przestronność kabiny, ekonomiczność paliwowa, czy szeroka sieć serwisów. Choć Kenworth W900 jest ceniony w Stanach Zjednoczonych, w Polsce przewoźnicy preferują pojazdy, które lepiej odpowiadają specyficznym wymaganiom rynku europejskiego. Możecie małolaty już wybudzić się z amerykańskiego snu. :) | |||
~kiero | tago, guzik wiesz o kenworcie. Maksymalna moc silnika to 600ph, a komfort podobny do kamaza. Jak pisałem wyżej, wygląda ładnie tylko na filmie. Europejskie Volvo czy Scania oferują znacznie więcej. | |||
tagoo
| Cieszę sie, że chociaż ty wiesz. A gdzie ja pisałem o komforcie? | |||
tagoo
| Pisałem o komforcie na tamtym rynku i trasach długodystansowych, a nie dokonywałem porównań. Poza tym wydaje mi się, że chyba troszkę mijasz się z prawdą. | |||
~Frak | Pisałeś o wysokim komforcie szczerze to nie wiem w którym miejscu on ma ten komfort. Chyba w 4 literach. Kazdy europejski ciągnik ma wyższy i 3/4 amerykańskich. Europejskie ciągniki są znacznie mocniejsze. A dlaczego nie jezdA w Europie bo przepisy dot. dopuszczalnej długości nie pozwalaja |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.