Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Cummins zaprezentuje silnik wysokoprężny Euro 7

Utworzona: 2024-09-06


Na wrześniowych targach IAA Transportation 2024 w Hanowerze amerykański producent zaprezentuje pełną gamę silników z rozwiązaniami w zakresie mocy, by wesprzeć producentów samochodów ciężarowych w obliczu zbliżania się branży do nowych przepisów UE dotyczących emisji CO2 dla ciężarówek.

Odwiedzający stoisko firmy Cummins w dniach 17–22 września br. zobaczą gamę rozwiązań energetycznych, w tym zaawansowany silnik wysokoprężny z systemem oczyszczania spalin zgodnym z normą Euro 7, silnik wodorowy o zerowej emisji dwutlenku węgla oraz technologie akumulatorów elektrycznych i wodorowych ogniw paliwowych Accelera. Firma zaprezentuje również szeroką gamę technologii układów napędowych, w tym tylne osie napędowe, osie elektryczne i hamulce. Będzie to jej najbardziej kompleksowa jak dotychczas prezentacja technologii energetycznych.

W miarę jak branża pojazdów użytkowych w Europie zbliża się do przepisów Euro 7 i CO2 HDV, decyzje dotyczące technologii energetycznych stają się trudniejsze i bardziej złożone. Skupiamy się na dostarczaniu szerokiej gamy wiodących w branży rozwiązań energetycznych, które obecnie redukują emisję spalin i gazów cieplarnianych, zapewniając jednocześnie wydajność, niezawodność i całkowity koszt posiadania, których nasi klienci i branża transportowa potrzebują do prowadzenia swojej działalności. Te rozwiązania energetyczne podkreślają nasze zaangażowanie w strategię Destination Zero, która ma na celu rozwijanie technologii opartych na silnikach przy jednoczesnym rozszerzaniu oferty zerowej emisji i szerszych możliwości układu napędowego. Takie podejście umożliwia branży dopasowanie dostępności technologii do gotowości infrastruktury, jednocześnie zapewniając naszym klientom OEM możliwość praktycznego, elastycznego i wieloopcyjnego podejścia do nadchodzących przepisów europejskich powiedziała Jennifer Rumsey, przewodnicząca i dyrektor generalna Cummins.
Kluczowym wydarzeniem będzie ekspozycja układu napędowego Cummins, prezentująca rozszerzoną ofertę produktów, w tym X10 zgodną z normą Euro 7, a także silnik spalinowy X15H na wodór. Oba produkty zostaną zaprezentowane obok najnowszych systemów oczyszczania spalin, skrzyni biegów Eaton-Cummins, a także niezależnego zawieszenia przedniego Meritor® MIS-10, tylnej osi 17X HE i pneumatycznych hamulców tarczowych ELSA 225 H. Technologie te mają na celu zwiększenie efektywności paliwowej, zmniejszenie emisji spalin i poprawę osiągów pojazdów w celu wsparcia przejścia branży na normy Euro 7 i CO2 HDV.

Cummins zademonstruje również zaangażowanie w rozwój pełnego ekosystemu wodorowego dzięki turbosprężarce e-turbo, sprężarce e-kompresor, pompie recyrkulacji wodoru, wtryskiwaczowi ogniw paliwowych i wyrzutnikowi ogniw paliwowych. Komponenty te mają na celu poprawę efektywności ogniw paliwowych, zmniejszenie hałasu i zwiększenie niezawodności. Ponadto zostanie zaprezentowany najnowszy system magazynowania paliwa wodorowego typu IV firmy NPROXX, partnerstwa joint venture Cummins z ETC.

Źródło: Cummins
grafika poglądowa
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
Euroma Maciej Działoszyński


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels