ID: 285258
Elektryk kontra diesel: kto przejedzie więcej, a kto emituje mniej?
ID: 285258
ID: 285258
Choć katalogowe zużycia energii elektrycznych ciężarówek może imponować – wynosząc około 90 kWh/100 km przy lekkich ładunkach i płaskich trasach – to realna eksploatacja pojazdów elektrycznych wygląda znacznie bardziej złożenie. Analiza danych z floty 239 pojazdów marki Designwerk ujawnia, jak duże znaczenie dla zużycia energii ma specyfika zadań, warunki drogowe i urządzenia pomocnicze.
Choć katalogowe zużycia energii elektrycznych ciężarówek może imponować – wynosząc około 90 kWh/100 km przy lekkich ładunkach i płaskich trasach – to realna eksploatacja pojazdów elektrycznych wygląda znacznie bardziej złożenie. Analiza danych z floty 239 pojazdów marki Designwerk ujawnia, jak duże znaczenie dla zużycia energii ma specyfika zadań, warunki drogowe i urządzenia pomocnicze.
~etransport.pl
Posty (1)
Mazi1234
| Dajcie spokój z ta ekologią już nik w to nie wieży, dlaczego nie jest podane jakie koszty ponosi srodowisko żeby wyprodukować te auta i je póżniej z utylizować prąd też nie bierze się z nikąd |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.