Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Elektryk kontra diesel: kto przejedzie więcej, a kto emituje mniej?

ID: 285258


Choć katalogowe zużycia energii elektrycznych ciężarówek może imponować – wynosząc około 90 kWh/100 km przy lekkich ładunkach i płaskich trasach – to realna eksploatacja pojazdów elektrycznych wygląda znacznie bardziej złożenie. Analiza danych z floty 239 pojazdów marki Designwerk ujawnia, jak duże znaczenie dla zużycia energii ma specyfika zadań, warunki drogowe i urządzenia pomocnicze.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (1)

Mazi1234
Dajcie spokój z ta ekologią już nik w to nie wieży, dlaczego nie jest podane jakie koszty ponosi srodowisko żeby wyprodukować te auta i je póżniej z utylizować prąd też nie bierze się z nikąd
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.139.64.23

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels