ID: 269259
120 euro ( 580 zł) płaci Girteka za dzień
ID: 269259
ID: 269259
580 zł... tyle za dzień płacą w girtece. Jak tam wygląda praca
580 zł... tyle za dzień płacą w girtece. Jak tam wygląda praca
~Mietek*.mobile.kyivstar.net
*.mobile.kyivstar.net
Posty (1052)
~LOGIC | Trasą sie chwalił nie bede nawet za cene, pozostania świrem bujającym w obłokach. generalnie okolo 1200 km, za 4000 Euro transport specjalistyczny, 2ch gości do załadunku potrzebne, ręczna praca kierowców pół dnia (towar luzem cała naczepa kartonów) . Wział gość na podwójnej obsadzie i wycenił sie na 1000 Euro. jego oferte przyjąłem. Nie pisze tego, aby się chwalić, ani biznes mój ani Łysego nie ma żadnego sensu, patrząć na gości którzy 10 lat temu kupili bitcony a byli to niejednokrotnie pryszczate młodziki co zainwestowali 1000 zł. Dla rozbujanych ego, to musi być zimny prysznic... Generalnie chce powiedzieć, że należy dopuścić do siebie myśł, że rzeczy które uważamy za niemożliwe, właśnie dlatego nam się nie ptrzytrafiają... | |||
~Kris | Wszystko jest mozliwe. Mozna z cysterny alkohol przelac do mauserów i powiedziec przewoznikowi ze to płyn do spryskiwaczy. Tylko ze to jest poza prawem i to jednorazowa akcja. A my mowimy o profesjonalnym i legalnym transporcie wykonywanym w sposób ciągły a nie okazjonalny. | |||
~Ł ysy | Zastanawia mnie jedno. Dlaczego taka Girteka nie ma lukratywnych ladunków, a kanapowy spedytor LOGIC ma? | |||
~kiero | wysyłam naczepę mega załadunek i do nowego miejsca okazuje się że mają stare rampy i nie mogę rozładować więc szukamy magazyn Co to za stara rampa i nie możność rozładowania megi? Trafiają się dobre przebitki na frachtach przed świętami. Były powroty spod Hanoweru do mazowieckie na pusto, albo z jedna paletą co nie zwracało nawet kosztów paliwa. Wtedy firmy biorą co leci, aby zminimalizować koszty. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Nic tylko brać popcorn i czytać jak przewoźnicy z tego forum dyskutują. | |||
~Kris | Widac ze niektórym przewoznikom udzielił się sposob myslenia kierowców ktory sprowadza się do tego ze nadawca towaru nierzadko duza firma produkcyjna to są idioci którzy chca się pozbyc łądunku bez wzgledu na cenę. Oni nie monitorują sytuacji na rynku transportowym i nie wiedzą co się dzieje. Najbardziej rozwala mnie rozumowanie ze np Amazon wprowadza automatyzację, ludziom wsadza chipy w doopę po to zeby zaoszczędzone pieniądze wydac na transport. | |||
~LOGIC | dziękuje Łysy, za nazwanie mnie kanapowym spedytorem... to i tak na plus, że nie zostałem Sraką, tylko, że twoja ocena mojej skromnej osoby, nie ma żadnego wpływu na to kim w realu jestem. Jedyną osobą który potrzebuje jej, jesteś ty sam. a co gorsza twoje EGO. Stan w którym sie znajdujesz, można próbować leczyć samemu, wyjdź na spacer przewietrz się, zobacz świat poza sobą i swoimi myślami., w tym oceniającymi... acha właśnie, NIE OCENIAJ... przemawia przez ciebie, jakąś duża gorycz... | |||
~Ł ysy | Powtórzę:, bajki nabierają realnych barw w zależnosci od umiejętności opowiadającego". | |||
~Patryk pogromca dziadow | Podobno ma papiery nawet na konserwatora powierzchni płaskich | |||
~Kris | Logic ile masz takich ładunków w miesiacu? | |||
~Ł ysy | Przygłupie ku ku. Masz racje, jestem szefem, spedytorem., mechanikiem, cieciem., a żono księgową. Może dlatego całkiem dobrze zarabiamy. Jak widzę, ty prostym łbem nie ogarniasz najprostszych spraw. | |||
~LOGIC | Ordynatorze, tobie sobie i wszystkim nam, odradzam po prostu ocenianie. To, że gość Łysy, jest człowiekiem okiestrą, to akurat widać z daleka. może troche zakręconym przez system, ale postawiłbym zakład, że finansowo sobie radzi bardzo dobrze. A wracając do merytorycznej części pytania... problem z takimi firmami jak Girteka czy Waberers itd, jest taki, że oni zarabiają na traceniu... jak już będa bliscy padnięcia to dostaną pomoc rządową, i tak się bedzie w kolo to kręcić. Tym bardziej, pod dużym? jest sens walczenia z nimi stawkami... jak jestes odpowiednio duży, (to big to fail) to zaczynasz mieć w * rachunek ekonomiczny... mozliwe, że i faktycznie płacą 120 Euro dziennie od czego zaczął sie ten wątek. i tak płacąc tyle, przepalają kase... | |||
~LOGIC | KRIS jak narazie trafił mi się tylko jeden taki za ponad dekade prowadzenia działalności, ale najlepsze jeszcze jak zawsze przede mną :) | |||
kiero82
| Osz kurde, nie doczytałem. 70tys zysku z jednego auta? Temu półgłówkowi zalecam szybką zmianę lekarza, bo obecny źle dobrał mu leki. Czy tego nie pisze czasem przyglupiasty oligarcha z Chrzanowa? | |||
~Ł ysy | Skończcie pier do lenie bajek. Sny o potędze też mają swoje granice. Koniec występu. Czas zmienić tarczę hamulcową. Dzisiaj to N N. Nie jestem katolickim ortodoksem, pracuję w dzień święty. | |||
~Kris | Z giretka to akurat prawda. W mysl zasady jak pozyczysz 100 tys to masz problem jak pozyczysz 100 mln to problem mam bank. W tym przypadku ING który dał 700 mln euro kredytu. | |||
~Dawid87 | Kiedyś był bardzo dobre stawki za transport stali z DE na Śląsk, tylko później były wycieczki do prokuratury i zeznawanie, chociaż prokuratura w Katowicach była bardzo miła, jedynie czego można było się doczepić nigdy nikt nie zaproponował nic do picia a zaznawało się długo. | |||
~kiero | Kiedyś to były dobre stawki, Dawidku to przewoźnicy je polepszyli. Jeden mówił że zarabia do Krakowa, a moze wracać po kosztach, a drugi ze zarabia w odwrotna stronę a powrót po kosztach. Po upadku komuny opłaciło się jechać do Turcji z mięsem i wracać na pusto. | |||
~kiero | Po drugie jak sie ma 1000 aut i 10-30 pojedzie poniżej kosztów (bliżej załadunku) to firma nie padnie. A jak się ma 6-10 aut to to raczej jazda 2-4 z nich poniżej kosztów może być początkiem katastrofy finansowej. | |||
~Ł ysy | LOGIC. Zupełnie mnie nie interesuje, kim jesteś w realnym świecie. Na tym forum posuwasz bajki z mchu i paproci i tyle. Tak uważam, a wedlug twojego rozumowania mam pełne prawo do takich ocen. | |||
~Ł ysy | Kiero. Prawo skali nie działa w transporcie. Przekonały się o tym wszystkie duże firmy przed wywieszeniem białej flagi. Każda jednostka transportowa musi wypracować, konkretny " zysk. W przeciwnym razie bankructwo jest nieuniknione. Niech za przyklad posłużą historie RICÖ, Stanwex, Waberers i niemiecki potentat jeżdżący na wschod w latach dziewięćdziesiątych. Pożyjemy zobaczymy. | |||
~Ł ysy | Zapomniałem o sławnym Mielczarku, który niczym Fenix potrafi powstać z popiołów. | |||
~LOGIC | wg mojego rozumowania, to A) nie powinno się w ogole oceniać B) absolutnie nie masz wystarczająco danych aby to co pisze nazwac bajkami, wiec ta ocena jest śmieszna... a co do pozostałej częsci Waberers ma się ŚWIETNIE :) i to jest tragiczne... | |||
~kiero | Nie znam historii pozostałych, ale RICO załatwili polscy pracownicy poczynając od dyrekcji. Wszyscy kradli. Dziś dyrekcja tej firmy ma swoje działalności. Dyrekcja spedytorzy, lewe faktury, sprzedaż frachtów. Niemiec myślą że w Polsce to jak w Niemczech uczciwi będą i nie dopilnował swoich pieniędzy. Byli kierowcy RICO maja opinię złodziei paliwa. | |||
~Ł ysy | Jak widać dalej jest w cenie model biznesu : szef inwestuje 730 tyś zł zarabiając 1-2 tyś zł. Pan Kieroffca chce zarabiać 10-12 tyś zl nie ponosząc żadnej odpowiedzialnosci. W dodatku pracując marnie. Brawo Wy. Gratuluję postawy życząc samych sukcesów. | |||
~Hycel | Ja piertole. Dzisiaj żeby firma transportowa przynosiła zysk to według etransowych psiewoźników należałoby zaopatrzyć się w taką liczbę klamotów na złomowisku jaką będzie w stanie sam naprawić a żona zaksięgować i znaleźć ładunki. Optymalna liczba to trzy sztuki, a jeśli ktoś jest bardzo sprytny to i pięć sztuk. Wszystko co jest duże, nowe, globalne nie ma przyszłości. A girteka to działa harytatywnie. Oni to od początku istnienia jadą na stratach. | |||
~Ł ysy | LOGIC. Waberers ma się świetnie? Po pierwsze, absolutnie nie masz wystarczających danych, aby należycie ocenic sytuację Waberersa, więc ta ocena jest śmieszna i mało wiarygodna. Piszesz bajki. | |||
~Olo | Ł y sy. Odpuść marzycielom. Bajkowy świat, to wszystko co mają. Widzę, że jedynie Ty kumasz pewne sprawy. | |||
~Hycel | Mają ubaw szefowie dużych firm czytając te wypociny o ile je czytają, bo z tego co wiem taki Mielczarek zajmuje się głównie swoim hobby czyli skupywanie i remontem aut zabytkowych. A opinie o nim takich psiewoźników którzy zarazem biorą od niego franczyzę ma w doopie. | |||
~Ł ysy | Odpuszczam. Niech ich ego frunie pod sufit sufitów. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.