~Ł ysy
| Brawo Hycel. Ty jednak myślisz. | | | |
~Hycel
| Tylko zastanawia mnie jedna sprawa. W ciągu dekady upada 1- 3 wielkie firmy transportowe, między czasie kilka tysięcy tych małych o których nikt nie słyszał i nikt nie pisze. Często te małe z wypracowanym zyskiem i autami za gotówkę nie wytrzymują finansowo jednej kontroli z fiskusa lub PiP i zanim komornik przybędzie do licytacji tyć klamotów kupionych za gotówkę to ich właściciele w akcie ostatecznej desperacji wykręcają wabasta nawet. | | | |
~kiero
| Jeszcze raz napiszę duża firma ma niższe koszty zakupu, eksploatacji, opłat za swoje klamoty. Zapytam kto dostanie lepsze warunki finansowe przy zakupie klamota, paliwa, ubezpieczenia? Kto bedzie miał lepszą cenę na zakup materiałów do swoich serwisów samochodowych? Kto łatwiej znajdzie ładunek dysponując swoimi spedycjami w kilku krajach? Duża firma może negocjować ceny. Sprzedawać frachty i na nich zarabiać. | | | |
~Hycel
| ~kiero
2022-10-30 13:18:35
Jeszcze raz napiszę duża firma ma niższe koszty zakupu, eksploatacji, opłat za swoje klamoty. Zapytam kto dostanie lepsze warunki finansowe przy zakupie klamota, paliwa, ubezpieczenia? Kto bedzie miał lepszą cenę na zakup materiałów do swoich serwisów samochodowych? Kto łatwiej znajdzie ładunek dysponując swoimi spedycjami w kilku krajach? Duża firma może negocjować ceny. Sprzedawać frachty i na nich zarabiać.
Cały czas to podkreślałem ale forumowi psiewoźnicy pisali że się mylę. Szczególnie w łatwości znalezienia ładunku i ceny. | | | |
~LOGIC
| skoro cały czas DOBIERA waberers nowe auta a flota wywala ilościowo w kosmos, to wnioskuje, że prężnie się rozwija, a w razie czego dostanie państwową kroplówke. w każdym razie firma jest na duży plus :) | | | |
~Hycel
| Logic no właśnie tu trafiłeś. Dostanie państwową kroplówkę. Tego polski dziadtrans nie rozumie i że korporacjom nikt nie pozwoli w obecnych czasach upaść. | | | |
~LOGIC
| myśle, że nie doceniasz polskich dziadtransów... :) co mądrzejsi wspaniale to rozumieją, dlatego zgodnie wycofują sie z tej niemożliwej do wygrania walki... na koniec bedzie dyskusja ile aktualnie płaci znany kołchoz a może bedzie nawet stawka dnia :) | | | |
~300D
| Łysy złapał fazę parkingowego mędrcy.
Niczym proboszcz głoszący kazanie.
Słuchajcie czytajcie a będzie wam dane | | | |
~Hycel
| Słuchajcie zapiertalajcie i się nie wpiertalajcie a w nagrodę wahat utrzymacie. To głosi nasz mędrca. | | | |
~300D
| jak ma frachty z Kolumbi to Mao w hcooy | | | |
~Kris
| Nie wiem czy dobrze zrozumielem. Giretka ma rabaty na nowe auta tanie paliwo i dlatego zarabia mniej na aucie niz dziad. | | | |
~Kris
| I dlatego noze stawiac warunki kkientom i ma lepszą robotę. | | | |
~Kris
| Niektorym sie wydaje ze skoro rok czy 5 lat jakas firma jadąc na kredycie dziala wbrew regulim ekonomii to jest to norma. | | | |
~300D
| Kris, bo Ty hcooya rozumiesz | | | |
~Kris
| Niestety ciebie chooju nie rozumiem | | | |
~Hycel
| Dziadtransy i klakierzy to się tym Rico onanizują codziennie. To był 2008rok jak Rico upadło. Ile dziadtransów małych poszło z torbami między czasie? | | | |
~driver
| Będzie potrzebne max 30%tych co teraz jeżdżą Więc sprawa będzie jasna | | | |
~Hycel
| Myślę że 30% przestanie jeździć reszta dalej będzie śmigać. Ale jeśli tak będzie to na twoim miejscu driver bym się bał bo cały transport przejmie girteka hegelman i webers i paru innych na takich jak ty nie będzie już miejsca. | | | |
~300D
| stanwexem tez sie onanizują
a koles po prostu z pełna gracją zamknął biznes i tyle. | | | |
~Kris
| Co do rico niestety sie mylicie. Poczytajcie o co są oskarzani. To nie byla firma transportowa tylko mafia ktora odmladzala auta i naczepy i wysylala na wschod. Upadla jak sie skonczylo ssanie na sprzet w 2008 roku. I z giretką jest tak samo. Naprawde wierzycie ze to jest biznes transportowy? Jak to sie stalo ze zadna firma europejska nie poszla w kierunku budowy mega floty? Bo to sie zwyczajnie nie oplaca | | | |
~Hycel
| Stanwexsów było dwóch. Jeden miał firmę przy krajowej 50tce. Który z nich zamknął? | | | |
~driver
| Człowieku transport to nie jest już biznes Tylko męczarnia i walka Tylko głupiec będzie w tym siedział Każdy mocno ogranicza i redukuje wiec wam zostanie kołchoz wyzysk i zgrzyt zębów | | | |
~Kris
| Hycel ty wogole masz pojecie o skali? Ile aut razem maja te firmy do caljowitej liczby aut w polsce. Nie mowiac juz o europie. | | | |
~Hycel
| A dziadtrans wróci do hodowli trzody? | | | |
~300D
| ten przy dk50 | | | |
~driver
| My się mamy bać? Czego że wy będziecie tyrac w kołchozach? Słuchaj 6ha w Portugalii kosztuje 20 30 tys e blisko oceanu Na Cyprze 70 2 apartament wartość 5 letniej ciężarówki jeżeli sprzedam 20 i kupię 15 apartamentów będę miał więcej jak z transportu 500 700e tygodniowo z 1 | | | |
~Hycel
| ~300D
2022-10-30 15:09:13
ten przy dk50
To tam był bardzo pojepany szef. Myślenie takie jak u łysego, potrafił nawet pobić szofera. | | | |
~300D
| Kris głupku
ile wody musi upłynąć ile śniegu spaść byś zrozumiał że piertolisz farmazony
nie rozumiesz na czym polega biznes transportowy na poziomie girteki, to zamknij jape i zajmij sie czyms co rozumiesz. bedziesz wtedy zdrowszy i mniej wkoorwiający. | | | |
~300D
| Hycel- ja to znam bo tam mieszkam.
przynajmniej mi kitu nie wciskaj. | | | |
~driver
| Ale to Stasio wydymał kierowców a nie oni jego I to jest pierwowzór tego co teraz będzie A on sobie prowadzi spokojnie interes we Włoszech | | | |