ID: 208314
Jak powinna wyglądac prawidłowa polska umowa o pracę dla kierowcy międzynarodowego ciężarówki?
ID: 208314
ID: 208314
Witam.
Czy mógłby ktoś z doświadczonych kierowców opisac, lub dac wzór jak powinna wyglądac prawidłowa polska umowa o pracę dla kierowcy międzynarodowego? Chodzi mi o to na co zwracac szczególną uwagę itp., aby nie zostac oszukanym przez pracodawcę. Co jeśli z góry umawiam się z pracodawcą na wysokosc diety? Czy musi ona byc koniecznie opisana w umowie w dokładnej kwocie? Co musi byc wpisane w miejscu pracy? Czy wystarczy tylko "siedziba firmy i UE"? Wiem, że dla wielu doświadczonych kierowców pytanie może wydawac się ba*alnie proste, ale ja jestem początkującym kierowcą, i nie wszystko jeszcze wiem. Myślę, że taki wątek pomógłby wielu młodym kierowcom, wiedzieliby wtedy na co uważac przy spisywaniu umowy. Przykład prawidłowej umowy byłby jak najbardziej pomocny w tej sytuacji, lub konkretny opis na co zwrócic uwagę. Bardzo proszę o konkretną odpowiedź doświadczonych kierowców, prosiłbym o powstrzymanie się od docinek, i śmiania się "co to za pytanie", "to co ty nie wiesz?", jeśli komuś nie podoba się pytanie, to niech nie odpowiada, bo takie coś nic nie wniesie do wątku. Forum jest po to żeby zadawac pytania, i jestem przekonany, że taki opis bardzo pomógłby początkującym kierowcom. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.
Witam.
Czy mógłby ktoś z doświadczonych kierowców opisac, lub dac wzór jak powinna wyglądac prawidłowa polska umowa o pracę dla kierowcy międzynarodowego? Chodzi mi o to na co zwracac szczególną uwagę itp., aby nie zostac oszukanym przez pracodawcę. Co jeśli z góry umawiam się z pracodawcą na wysokosc diety? Czy musi ona byc koniecznie opisana w umowie w dokładnej kwocie? Co musi byc wpisane w miejscu pracy? Czy wystarczy tylko "siedziba firmy i UE"? Wiem, że dla wielu doświadczonych kierowców pytanie może wydawac się ba*alnie proste, ale ja jestem początkującym kierowcą, i nie wszystko jeszcze wiem. Myślę, że taki wątek pomógłby wielu młodym kierowcom, wiedzieliby wtedy na co uważac przy spisywaniu umowy. Przykład prawidłowej umowy byłby jak najbardziej pomocny w tej sytuacji, lub konkretny opis na co zwrócic uwagę. Bardzo proszę o konkretną odpowiedź doświadczonych kierowców, prosiłbym o powstrzymanie się od docinek, i śmiania się "co to za pytanie", "to co ty nie wiesz?", jeśli komuś nie podoba się pytanie, to niech nie odpowiada, bo takie coś nic nie wniesie do wątku. Forum jest po to żeby zadawac pytania, i jestem przekonany, że taki opis bardzo pomógłby początkującym kierowcom. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.
Posty (556)
kolega_maliniaka
| Dawid87, według ciebie kiedy pracuje się w nadliczbówkach to pracuje się za free? Jeśli pracowałem w godzinach nadliczbowych to co mam za to dostać? Bezpłatny dzień pracy? To nie pracuję w godzinach nadliczbowych i nie musisz niczego mi bezpłatnie oddawać. Oj człowieku ty to masz chyba słomę we łbie zamiast IQ. | -3 | ||
kolega_maliniaka
| miało być wolny zamiast pracy | |||
kolega_maliniaka
| Ty słomiasty umyśle myślisz, że podstawę Minister Finansów wymyślił sobie z nieba podczas porannego srania? Podstawą jest 9, 25 złotych razy 160 godzin. Poczytaj sobie wzór baranku w Monitorze Ustaw. | |||
kolega_maliniaka
| Od Stycznia będzie 12 złotych razy 160 godzin. 1920 złotych. | |||
Dawid87
| maliniak musiał bym upaść na głowę, i to nie z małej wysokości, aby zapłacić komuś za nie robienie. według ciebie mam zapłacić za to że kierowca w domu siedzi, no chyba oszalałeś do reszty, | -1 | ||
capri
| Wklejałam kiedyś już ze dwa razy ze szczegółami tzw. pasek ze znajomej listy płac. Już mi się nie chce, ale dwie kwoty dla porównania podam. Dotąd się ich zestawienie nie podobało. Cała kwota jest "ozusowana" i opodatkowana, jest opcja, że w końcowych miesiącach może przekroczyć najniższy próg podatkowy. Zastosowana została ulga podatkowa (46, 33 zł). Kwota wynagrodzenia brutto: 8. 058, 71 zł Do wypłaty: 5. 687, 01 zł. Ja tam bym wolała dostać te 8 tysięcy, a za tysiąc ubezpieczyć się we własnym zakresie. Ale niektórzy myślą, że można "zjeść ciastko i mieć ciastko". | 2 | ||
~Ł ysy | maliniak. Twoja głupota przekracza wszelkie granice tolerancji. Co ty przygłupie znowu wymyślasz? Opanuj się, to forum poza głupawymi miscami kierofnicy czyta garstka ludzi na poziomie, dajesz im dobry ubaw. Drugiego takiego de*ila trzeba szukać ze świeczką. Ile jeszcze bredni zrodzi chory z nienawiści umysł? | 1 | ||
ese
| ~kierowca 2016-11-1 4 01:09:46 A co Ty ese na forum wiedzy szukasz, przyjdzie Twój idol to Ci wytłumaczy.. "- Idoli sam sobie szukam i wyznaczam. I z pewnością nie jest to nikt z zakresu tu dostępnego. Ty zaś mieć pojęcia o tym mieć nie możesz i nie masz. | |||
ese
| 2016-11-14 08:26:25 Jednak jakiś problem będzie łysy w transporcie z kompensowaniem godzin nadliczbowych. Są to godziny wypracowane i oddawanie ich bezpłatnie jest nieprawidłowe, . . "- A jakież to nadgodziny nie są wypracowane? | |||
~Ł ysy | maliniak. Gdyby przyszedł do mnie na rozmowę kwalifikacyjną taki pajac jak ty, pierwszy raz w życiu zrobiłbym użytek ze szkoleń mojego owczarka niemieckiego. W tej chwili zatęskniłem za kaukazami, które kiedyś hodowałem. Na co ty liczysz idioto? Kto się będzie z takim osłem użerał? Kop w du pę i won z firmy. Szmato, nie szczuj ludzi przeciwko sobie. Swoje wyliczanki wsadz sobie w du pę. Coś tam przeczytałeś, ale jak przystało na prymitywny umysł, czytany tekst odbierasz przez pryzmat własnych oczekiwań. Zero logiki. | |||
ese
| A może by warto poczytać co to jest system pracy podstawowy? Równoważny? Zadaniowy? itd.. | |||
~Ł ysy | ese. Już nie zwracam uwagi na rodzynki w tym bełkocie. Kiedyś ten idiota mnie śmieszył. Taki pusty, prymitywny cwok zgrywający się na omnibusa. Teraz po tylu napisanych bredniach, po notorycznym szczuciu jednych na drugich najnormalniej w świecie wkur wia. | |||
ese
| Szukalem słowa jakim by ten słowotok innym nazwać, ale niestety, bełkot tu najbardziej pasuje. Gdy się odcedzi co zbędne, niewiele zostaje | |||
wesolek
| ese powinieneś wykładać na okolicznych parkingach ekonomie stosowaną a C ycolek powinien być twoim asystentem. co kunia obchodzi, jak sie wóz obali. co kierowce interesuje system podstawowy, równoważny czy zadaniowy. on ma tylko wykonać określoną prace w jakimś terminie, który ty ustaliłeś. jeżeli twoje ustalenia przekraczają norme około 170 godzin w miesiącu, to za pozostałe, masz mu wypłacić godziny nadliczbowe. paniatno. ::) | |||
~gnebca gamoni | ale mam polew z lysego i esego oni nadal twierdza ze potrafią swoim wspólnym ujadaniem zafalszowac rzeczywistość i wprowadzić na forum swoje paranoje | |||
ese
| Widać dyletanctwo. Nie da się polemizować przy braku podstawowej wiedzy | |||
ese
| Tu sedno ignorancji : ".. co kierowce interesuje system podstawowy, równoważny czy zadaniowy. " | |||
ese
| Stąd się bierze potem "Se wyliczyłem nadgodziny a tam w biurze jakiś to poprzeliczali że mówiom że mi sie nic nie należy". | |||
wesolek
| ese nie udaj jarząbka, że nie wiesz dlaczego godziny nadliczbowe są kompensowane. następny przekręt i gniot ustawodawczy bijący bezpośrednio w pracownika. wrócić do starego rozliczania nadgodzin i bedzie po bólu. rozliczenie dzienne; 8 godzin zwykłych, dwie następne 50, pozostałe 100 lub na odwrót. ::) | |||
Dawid87
| oni wam próbują coś wytłumaczyć, abyście troszeczkę zaskoczyli co kierowcą się należy a co marzy | |||
wesolek
| ese a co to ta wiedza. jak twoja, to idż do bani. ::) | |||
ese
| ese nie udaj jarząbka, że nie wiesz dlaczego godziny nadliczbowe są kompensowane. "- A kto mówił że nie wiem? Właśnie dlatego że tak przewiduje kodeks pracy wraz z umową i regulaminem zatrudniania | |||
wesolek
| Dawidowy syneczku. o kiedy to sie tępaku, oddaje nadgodziny w ustawowo wolnym tygodniu. ::) | |||
ese
| "następny przekręt i gniot ustawodawczy bijący bezpośrednio w pracownika"- Wida c bardzo wysokiej wiedzy specjalistę od prawa pracy po komentarzu | |||
ese
| o kiedy to sie tępaku, oddaje nadgodziny w ustawowo wolnym tygodniu. ::) _ Mialem iść, ale mnie zaciekawiło (bardziej rozbawiło) i z ciekawości zapytam. : O ustawowo wolnych od pracy dniach słyszałem. A ileż to mamy w roku ustawowo wolnych od pracy tygodni? | |||
wesolek
| ese wiesz, że na kompensowaniu godzin nadliczbowych kierowca traci. matematyka nie kłamie. ::) | |||
ese
| A co to ma do rzeczy czy zyskuje czy traci? O tym trzeba pamiętać podpisując umowę o pracę. Jeśli sami nie jesteśmy w stanie zrozumieć co tam napisano, to dobrze wziąć ze sobą kogoś bardziej w piśmie biegłego. O prawie mówimy, a nie co byłoby gdyby.. | |||
ese
| Stąd kolejny raz powtórzę, by samemu sobie napisac taką umowę, że pracując wedle niej się tylko zyskuje. I idąc na rozmowę o pracę rzucić ją na biurko. Pokazując palcem gdzie ma ta druga strona podpisać. I tematów do lamentów nie będzie | |||
wesolek
| Dawidowy syneczku nie mówimy tu o państwie tylko o kierowcach. jak myślisz baranie, ile w miesiącu kierowca ma wolnego. 0 dni czy 8 dni. zanim coś odpiszesz, pomyśl fiorumowy psiewozniku. zaznajom sie z aetrem a dopiero pózniej głupio dyskutuj. ::) | |||
ese
| Bardzo niską sobie ocenę wystawiamy używając wyzwisk w miejsce (z braku) argumentów. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.