ID: 208314
Jak powinna wyglądac prawidłowa polska umowa o pracę dla kierowcy międzynarodowego ciężarówki?
ID: 208314
ID: 208314
Witam.
Czy mógłby ktoś z doświadczonych kierowców opisac, lub dac wzór jak powinna wyglądac prawidłowa polska umowa o pracę dla kierowcy międzynarodowego? Chodzi mi o to na co zwracac szczególną uwagę itp., aby nie zostac oszukanym przez pracodawcę. Co jeśli z góry umawiam się z pracodawcą na wysokosc diety? Czy musi ona byc koniecznie opisana w umowie w dokładnej kwocie? Co musi byc wpisane w miejscu pracy? Czy wystarczy tylko "siedziba firmy i UE"? Wiem, że dla wielu doświadczonych kierowców pytanie może wydawac się ba*alnie proste, ale ja jestem początkującym kierowcą, i nie wszystko jeszcze wiem. Myślę, że taki wątek pomógłby wielu młodym kierowcom, wiedzieliby wtedy na co uważac przy spisywaniu umowy. Przykład prawidłowej umowy byłby jak najbardziej pomocny w tej sytuacji, lub konkretny opis na co zwrócic uwagę. Bardzo proszę o konkretną odpowiedź doświadczonych kierowców, prosiłbym o powstrzymanie się od docinek, i śmiania się "co to za pytanie", "to co ty nie wiesz?", jeśli komuś nie podoba się pytanie, to niech nie odpowiada, bo takie coś nic nie wniesie do wątku. Forum jest po to żeby zadawac pytania, i jestem przekonany, że taki opis bardzo pomógłby początkującym kierowcom. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.
Witam.
Czy mógłby ktoś z doświadczonych kierowców opisac, lub dac wzór jak powinna wyglądac prawidłowa polska umowa o pracę dla kierowcy międzynarodowego? Chodzi mi o to na co zwracac szczególną uwagę itp., aby nie zostac oszukanym przez pracodawcę. Co jeśli z góry umawiam się z pracodawcą na wysokosc diety? Czy musi ona byc koniecznie opisana w umowie w dokładnej kwocie? Co musi byc wpisane w miejscu pracy? Czy wystarczy tylko "siedziba firmy i UE"? Wiem, że dla wielu doświadczonych kierowców pytanie może wydawac się ba*alnie proste, ale ja jestem początkującym kierowcą, i nie wszystko jeszcze wiem. Myślę, że taki wątek pomógłby wielu młodym kierowcom, wiedzieliby wtedy na co uważac przy spisywaniu umowy. Przykład prawidłowej umowy byłby jak najbardziej pomocny w tej sytuacji, lub konkretny opis na co zwrócic uwagę. Bardzo proszę o konkretną odpowiedź doświadczonych kierowców, prosiłbym o powstrzymanie się od docinek, i śmiania się "co to za pytanie", "to co ty nie wiesz?", jeśli komuś nie podoba się pytanie, to niech nie odpowiada, bo takie coś nic nie wniesie do wątku. Forum jest po to żeby zadawac pytania, i jestem przekonany, że taki opis bardzo pomógłby początkującym kierowcom. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.
Posty (556)
wesolek
| ese to nie my sobie wystawiamy to on. weż do do siebie na douczenie. może bedzie z niego dobry przewożnik wirtualny. ma zadatki i potencjał. ::) | |||
Dawid87
| od zawsze wesoły id/ot pracodawca może ci dać wolne abyś odebrał sobie nadgodziny, ale ty i maliniak jesteście zbyt głupcy aby to zrozumieć i robicie, wodę z mózgu młodym podobnym do was ciula mam na myśli założyciela tego wątku | -1 | ||
wesolek
| poza tymi wolnymi dniami, o których juz pisałem. i to ma być dodatkowe wolne, nie wliczane w tzw. ustawowe. tak to sie zgodze. ::) | |||
wesolek
| teraz pomyśl co sie dzieje. w miesiącu mam około 120 godzin nadliczbowych. jak myślisz, da mi tyle wolnego. czy za część zapłaci co zrobi ze złomem. postawi go pod płotem, chyba że zatrudni kierowce na dochodne | |||
wesolek
| kij ma dwa końce. ::) | |||
MarcinSE
| wesołek - bo ja tak zza węgła się przyglądam... Ale tak szczerze -jak naliczyłeś 120 nadgodzin w miesiącu?? Mógłbyś metodą matematyczna tak plus minus równa.. . ? ? :) | |||
~Bardzo inteligentny | Tera to se monit robie pszechodze na Tora. | |||
wesolek
| ese zdajesz sobie sprawe z tego, że te przepisy zostały stworzone po 89 roku i tylko miały obowiązywać kilka lat, do momentu, gdy nie staniemy sie druga japonią, jak nam obiecywał bolo lechosław. a że to wszystko odwleka sie w czasie to mamy jak mamy i tu nie można winić społeczeństwa. przykład w 89 roku najnizsza krajowa 1000 z groszami. 27 lat po kwadratowym stole a my mamy najnizszą na poziomie 1860.. ::) | |||
~Bardzo inteligentny | Bardzo twórczo myśle zara coś wymyśle. | |||
Dawid87
| wesołek napisałeś "poza tymi wolnymi dniami, o których juz pisałem. i to ma być dodatkowe wolne, " to ty od razu napisz że jesteś leń a nie kierowca. i podpisuje się pod pytaniem marcina se jakim ku/rw/a cudem 120 nadgodzin | -1 | ||
~Bardzo inteligentny | Bardziej sie nie da! | |||
wesolek
| Marcin nie od dzis wiadomoże kierowca na kraju na zestawie pracuje średnio 13 godzin dziennie czasami i po 15. ile z tego na nie legalu po godzinach, rozładowując lub ładując na pauzie-boh raczy wiedzieć. zsumuj to, pomnóż przez 22 a będziesz miał obraz polskiego zorganizowanego transporta gminnego. ::) _) | |||
wesolek
| Marcin pokaż mi kierowce, który pracuje 8 godzin dziennie. tak wygląda specyfika polskiego transporta. ::) | |||
wesolek
| Dawid nie jestem leniem, ale chce mieć zapłacone za swoją prace. w takim układzie, jak nie chce zapłacić, biore wolne. jakim prawem za darmo mam tyrać u jakiegoś pseudo przewoznika::) | |||
~Bardzo inteligentny | Siemasz wesolek zara sie narobi i porobi. | |||
wesolek
| siema inteligencie. im sie w główkach pomieszało czytali nie ten talmud::) | |||
~Bardzo inteligentny | Noooo one som jakiech dziwne kurna! | |||
~Bardzo inteligentny | Tera trza pomykać i ognia! | |||
wesolek
| chyba nie te szkoły pokończyli. jeden liceum sportowe, drugi szkołe baletową, trzeci ma licencjat z dziedziny modelingu itd. itd. ::) | |||
~Nero | Ciekawe jakie szkoly pokonczyla wiekszosc profesorow parkingowych? ? ; ) | 1 | ||
MarcinSE
| Nie, niee wesołku - to, że wychodzi jakieś 300 z 22 dni to dalsza opcja naiwnego kierowcy! Ale policz według AETR czyli licz na maksa 13, 15 dziennie przy zachowaniu dwutygodniowego czasu pracy, jazdy czy co tam jeszcze za pomysły wymyśli :) | |||
wesolek
| Marcin tak powinno być a nie jest. jesteś niezorientowany w temacie. w tym przypadku dwie strony przeginają. to odnosi sie do przewozników zorganizowanego transporta gminnego w duzych firmach, spólkach ten problem jest rozwiązany. ::) | |||
wesolek
| Marcin wiem co pisze. sam tak jezdziłem. ::) | |||
wesolek
| itd na to laske kładzie. ich interesuje czy nie przekroczyłeś czasu jazdy, czasu pracy i czy robisz prawidłowe pauzy. chyba, ze udowodni ci nagminne przekraczanie czasu pracy, to masz problem::) | |||
MarcinSE
| Zaraz, zaraz - czyli chcesz mi powiedzieć, że np zaczynasz w poniedziałek o 5rano dzień w dzień pracujesz np 18 godzin co jest widoczne na tacho ale jazdę masz perfekcyjnie i w piątek masz kontrolę... Iiiiiii cooo i nic??? | |||
Dawid87
| wesołek nie rób z siebie większego osła niż jesteś, bredzisz bez sensu | -1 | ||
wesolek
| Dawidowy syneczku wiekszego osła od ciebie nie ma na foruma i do tego wirtualnego przewoznika. ::) | |||
wesolek
| Martcin dlatego panowie ze zorganizowanego transporta. w większości proponują płace uzaleznioną od kilometra, kółka czy frachtu. ::) | |||
wesolek
| Marcin-zara zara kto ci powiedział, ze na tacho. 15 godzin na legalu a reszta na wynalazkach. ::) | |||
wesolek
| aby był całkowity legal to w tych 15 godzinach wykręcasz 3 godzinną pauze może być także na nie legalu aby nie marnować czasu. przewoznik będzie zapewne zadowolony. ::) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.