ID: 208314
Jak powinna wyglądac prawidłowa polska umowa o pracę dla kierowcy międzynarodowego ciężarówki?
ID: 208314
ID: 208314
Witam.
Czy mógłby ktoś z doświadczonych kierowców opisac, lub dac wzór jak powinna wyglądac prawidłowa polska umowa o pracę dla kierowcy międzynarodowego? Chodzi mi o to na co zwracac szczególną uwagę itp., aby nie zostac oszukanym przez pracodawcę. Co jeśli z góry umawiam się z pracodawcą na wysokosc diety? Czy musi ona byc koniecznie opisana w umowie w dokładnej kwocie? Co musi byc wpisane w miejscu pracy? Czy wystarczy tylko "siedziba firmy i UE"? Wiem, że dla wielu doświadczonych kierowców pytanie może wydawac się ba*alnie proste, ale ja jestem początkującym kierowcą, i nie wszystko jeszcze wiem. Myślę, że taki wątek pomógłby wielu młodym kierowcom, wiedzieliby wtedy na co uważac przy spisywaniu umowy. Przykład prawidłowej umowy byłby jak najbardziej pomocny w tej sytuacji, lub konkretny opis na co zwrócic uwagę. Bardzo proszę o konkretną odpowiedź doświadczonych kierowców, prosiłbym o powstrzymanie się od docinek, i śmiania się "co to za pytanie", "to co ty nie wiesz?", jeśli komuś nie podoba się pytanie, to niech nie odpowiada, bo takie coś nic nie wniesie do wątku. Forum jest po to żeby zadawac pytania, i jestem przekonany, że taki opis bardzo pomógłby początkującym kierowcom. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.
Witam.
Czy mógłby ktoś z doświadczonych kierowców opisac, lub dac wzór jak powinna wyglądac prawidłowa polska umowa o pracę dla kierowcy międzynarodowego? Chodzi mi o to na co zwracac szczególną uwagę itp., aby nie zostac oszukanym przez pracodawcę. Co jeśli z góry umawiam się z pracodawcą na wysokosc diety? Czy musi ona byc koniecznie opisana w umowie w dokładnej kwocie? Co musi byc wpisane w miejscu pracy? Czy wystarczy tylko "siedziba firmy i UE"? Wiem, że dla wielu doświadczonych kierowców pytanie może wydawac się ba*alnie proste, ale ja jestem początkującym kierowcą, i nie wszystko jeszcze wiem. Myślę, że taki wątek pomógłby wielu młodym kierowcom, wiedzieliby wtedy na co uważac przy spisywaniu umowy. Przykład prawidłowej umowy byłby jak najbardziej pomocny w tej sytuacji, lub konkretny opis na co zwrócic uwagę. Bardzo proszę o konkretną odpowiedź doświadczonych kierowców, prosiłbym o powstrzymanie się od docinek, i śmiania się "co to za pytanie", "to co ty nie wiesz?", jeśli komuś nie podoba się pytanie, to niech nie odpowiada, bo takie coś nic nie wniesie do wątku. Forum jest po to żeby zadawac pytania, i jestem przekonany, że taki opis bardzo pomógłby początkującym kierowcom. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.
Posty (556)
kolega_maliniaka
| Kierowca, tak będzie trwało dopóki kierowcy będą się sami na to godzić. Wczoraj pokazałem dziad transom, że można dobrze płacić kierowcom z jednoczesnym dobrym zyskiem przewoźnika. Jak widzisz zamilkli. | |||
kolega_maliniaka
| Ale to wszystko nie potrwa długo. Rynek pracy, braki kadrowe, coraz większa świadomość kierowców o tym ze są * w żywe oczy, zaczyna eliminować dziad transów. Coraz więcej tych maluśkich dziadków zamyka swe szemrane interesiki. Coraz więcej staje tych klamocików pod płotem lub są sprzedawane do Afryki bo ich stan techniczny nie pozwala już ich nawet sprzedać do Rosji. Kierowcy sobie poradzą i nie zostaną bezrobotnymi tak jak ich psiewoźnicy ciągle straszą. W Europie na dzień dzisiejszy brakuje 220 tys, TAK!!! Taka wielka ilość. | -1 | ||
kolega_maliniaka
| 2016-11-14 15:30:52 Zalozylem srednio, ze kierowca zrobil 250 godzin. Od tego odejmujemy 172 godziny. Zostaje nam 78 nagodzin do oddania. Kwestia 3dni i 8h. Najgorszy wariant jaki piszesz. 320-172 = 148. Wychodzi, 6 dni i 4h. Wszystko realne do zrobienia. Oj nero nero, aleś ty głupi jak ameba. W każdym dniu można oddać najwyżej 8 godzin nadgodzin a nie jak wyliczyłeś osiołku matołku 24. I jak taki nieuk chce prowadzić firmę? | -1 | ||
kolega_maliniaka
| Napisałem wczoraj że, na takiego leszcza jak ty nero i tobie podobnie liczących gdybym u ciebie lub takich pracował gdybym poszedł do sądu o nadgodziny tobym zgarnął tyle kasiorki żebym mógł kupić sobie dobrej klasy autko. | |||
kolega_maliniaka
| Nawet po Polskich stawkach godzinowych. | |||
~Ł ysy | Nie strasz bo się zesrasz. My sobie poradzimy. Praktycznie w każdej firmie jeżdżą kierowcy ze wschodu. Czarne chmury nad głowami polskich Panuf Kieroffcuf. | 1 | ||
kolega_maliniaka
| A świstak zawijał łysego w czarną folię. | |||
~Ł ysy | maliniak przygłupie. Tobie się tak pier do li w tej chorej lepetynie, że już nawet nie pamiętasz kim jesteś. Kim jesteś w necie. Raz wchodzisz w rolę szefa "godnie " płacącego The Beściaka. Innym razem jesteś zajebistym kierowcą przewyższającym szefa inteligencją na min 50-70 stenów. Przygłupie, najwyższa pora przyjąć leki. Charakterystyczną cechą schizofrenii jest remisja. Czujesz to? Ty nie, ale inni czują i mają dość. Tego głupka trzeba ignorować. Każdy post nakręca przyglupa. To tyle. | |||
kolega_maliniaka
| Gdyby tak było łysy gumofilcu jak piszesz, tobyś teraz nie latał jajo szoferzyna na bałty i nie spał na obszczanych i osranych parkingach. Pisałem wielokrotnie ale co do niektórych z bardzo niskim IQ trzeba pisać wielokrotnie, więc piszę ci łysy gumiaku ponownie. CIEBIE JUŻ NIE MA NA RYNKU TRANSPORTOWYCH. To ze ganiasz za szoferzynę to jest tym samym co łapanie się tonącego za brzytwę na bezkresnym oceanie. | -1 | ||
ese
| 2016-11-15 10:25:37 Gdyby tak było łysy gumofilcu jak piszesz, tobyś teraz nie latał jajo szoferzyna.. "- Szoferzyna?? Tak kolega zza kierownicy sie wyraża?? | 1 | ||
kolega_maliniaka
| A twoje prowokacje w wyzwiskach zwisają mi wolnym zwisem. Radzę ci, w końcu skończ tę wieczorową szkołę podstawową to będziesz odrobinkę miał wyższe IQ. W dzisiejszym stanie rzeczy masz ten sam co ameba. | |||
~Ł ysy | maliniak przygłupie. Jakieś zródło owych informacji możesz podać czy zrodziła je chora wyobraźnia? Ludzie na poziomie, inteligentni raczej potrafią odróżniać swiat marzeń, świat urojeń od tego realnego. Co z tobą, wszysto ci się miesza? | |||
kolega_maliniaka
| Nie mogłem napisać ze łysy gumiak jest kierowcą, bo obradziłbym kierowców. Dlatego napisałem szoferzyna | |||
ese
| Wielu obraziłeś z pewnością. | 1 | ||
~Ł ysy | przygłupie, co ma skończenie wieczorowej szkoły podstawowej do inteligencji? Możesz wyjaśnić mistrzu głupoty? Używasz terminów, których zupełnie nie rozumiesz. | |||
kolega_maliniaka
| Łysy gumiaku, ja mogę podać źródło informacji jak również nazwę swojej firmy wszelkie koncesje itd, ale tylko w przypadku kiedy ty udowodnisz ze masz co najmniej zawodowe wykształcenie. Jak się nazywasz to każdy tutaj wie, więc pokaz skan swojego świadectwa wtenczas ja otworzę swoje wszystkie informację | -1 | ||
kolega_maliniaka
| ese czepnij się tramwaju, ja tutaj mam swoją rozgrywkę z łysym gumiakiem. | |||
~Nero | Maliniak swoja glupota przebijasz wszystkie legendy z tego forum. Jestes szefem, kierowca i Bog wie kim jeszcze. Zawsze jestes nieomylny. Straszysz wszystkich pracodawcow jak to wszyscy kierowcy odejda. Mania wielkosci uderzyla Ci do glowy. | |||
~Ł ysy | maliniak przygłupie. Przy twojej inteligencji wiedzy talie zadanie jest pestką, co miałbym ci udowadniać? Moment i taki The Beściak jest na stronach UW i warszawskiej AWF, ściąga listy absolwentów i sprawa załatwiona. Skoro potrafisz wejść na strony ITD, Ministerstwa Transportu /tak bynajmniej twierdzisz/ w czym problem. Tłuku, przestań zgrywać się na THe Beściaka. Tobie nawet miesza się licencja z koncesją taki jesteś omnibus. Koncesji nie posiadam żadnej, jedną licencję, a ile wypisów ty nam mowiesz. To będzie sprawdzian twojej prawdomówności. | |||
wesolek
| C ycolku-ese. koliega maliniaka z godzinami pracy rozłozył was na cztery łopatki. przychylam sie do jego tezy, że jesteście na dzień dzisiejszy poniżej poziomu ameby. to normalne w przypadku ćwierć inteligentów. ::) | |||
wesolek
| dołączy do was w niedługim czasie Dawidowy syn, Neron. ::) | -1 | ||
kolega_maliniaka
| łysy gumofilcu gdzie te twoje świadectwo? Ja jak pokarzesz, to pokażę ci nawet swój dyplom w pełnej odsłonie bez zamazań. | |||
wesolek
| o ile mnie pamięć nie myli, masz nawet licencje na przewóz zwłok. tyż taką miałem.. chyba musiałeś świniaka zaprowadzić, aby taką licencje otrzymać czy na dezytyracje gryzoni, także posiadasz licencje lub koncesje. tak pytam z ciekawości. ::) | |||
~Ł ysy | wesołek. Przygłup maliniak napieprzysz dużo głupot i nic więcej. Podstawą do owych twórczych tez były błędne zalożenia i całkowita nieznajomość prawa. Wszystko to zalane własnymi wyobrażeniami, z takiego tworu wyszlo wielkie gówno. Miłe dla oczu, nie mające nic wspólnego z rzeczywistością. | 2 | ||
wesolek
| kużwa dezatyracje, bo jeszcza ese mnie zaŻuci że pisze z błendami. ::) | |||
kolega_maliniaka
| 0łysy gumofilcu nie żądam od ciebie świadectwa szkoły średniej czy dyplomu ukończenia szkoły wyższej, bo ja wiem ze takowych nie ukończyłeś. Chcę tylko świadectwa ukończenia zawodówki. Po sensie twoich wpisów jestem jestem przekonany o nieposiadaniu nawet takowego wykształcenia. Gdyby nie twój ożenek w firmę transportową tobyś dalej ciągał plug na polu. | |||
wesolek
| C ycol z godzinami- tak stanowią przepisy a ze większość przewożników omija je, to inna sprawa. zaraz wyjaśnie, dlaczego tak sie dzieje. jest to sposób interpretacji przepisów, przez przewożników. gdyby powiedzmy wyrażnie było napisane, że przewoznik ma obowiązek (musi) wypłacać nadgodziny, nie dochodziłoby do takich sytuacji. ::) | |||
wesolek
| jest napisane; kierowcy przysługuje zapłata za nadgodziny, ale nie może sie upominać::) | |||
~Nero | Maliniak, a co powiesz na to, ze znam firmę ktora miala kontrole PIP. O dziwo nie dopatrzyli sie zastrzezen w wyliczaniu nadgodzin i zwracaniu ich. Co Ty na to? ? Kolejne chore teorie wysnujesz? | 1 | ||
wesolek
| to samo jest z dietami ryczałtami. słowo "przysługuje", daje przewoznikom prawo do manipulacji przepisami. ::) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.