ID: 208314
Jak powinna wyglądac prawidłowa polska umowa o pracę dla kierowcy międzynarodowego ciężarówki?
ID: 208314
ID: 208314
Witam.
Czy mógłby ktoś z doświadczonych kierowców opisac, lub dac wzór jak powinna wyglądac prawidłowa polska umowa o pracę dla kierowcy międzynarodowego? Chodzi mi o to na co zwracac szczególną uwagę itp., aby nie zostac oszukanym przez pracodawcę. Co jeśli z góry umawiam się z pracodawcą na wysokosc diety? Czy musi ona byc koniecznie opisana w umowie w dokładnej kwocie? Co musi byc wpisane w miejscu pracy? Czy wystarczy tylko "siedziba firmy i UE"? Wiem, że dla wielu doświadczonych kierowców pytanie może wydawac się ba*alnie proste, ale ja jestem początkującym kierowcą, i nie wszystko jeszcze wiem. Myślę, że taki wątek pomógłby wielu młodym kierowcom, wiedzieliby wtedy na co uważac przy spisywaniu umowy. Przykład prawidłowej umowy byłby jak najbardziej pomocny w tej sytuacji, lub konkretny opis na co zwrócic uwagę. Bardzo proszę o konkretną odpowiedź doświadczonych kierowców, prosiłbym o powstrzymanie się od docinek, i śmiania się "co to za pytanie", "to co ty nie wiesz?", jeśli komuś nie podoba się pytanie, to niech nie odpowiada, bo takie coś nic nie wniesie do wątku. Forum jest po to żeby zadawac pytania, i jestem przekonany, że taki opis bardzo pomógłby początkującym kierowcom. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.
Witam.
Czy mógłby ktoś z doświadczonych kierowców opisac, lub dac wzór jak powinna wyglądac prawidłowa polska umowa o pracę dla kierowcy międzynarodowego? Chodzi mi o to na co zwracac szczególną uwagę itp., aby nie zostac oszukanym przez pracodawcę. Co jeśli z góry umawiam się z pracodawcą na wysokosc diety? Czy musi ona byc koniecznie opisana w umowie w dokładnej kwocie? Co musi byc wpisane w miejscu pracy? Czy wystarczy tylko "siedziba firmy i UE"? Wiem, że dla wielu doświadczonych kierowców pytanie może wydawac się ba*alnie proste, ale ja jestem początkującym kierowcą, i nie wszystko jeszcze wiem. Myślę, że taki wątek pomógłby wielu młodym kierowcom, wiedzieliby wtedy na co uważac przy spisywaniu umowy. Przykład prawidłowej umowy byłby jak najbardziej pomocny w tej sytuacji, lub konkretny opis na co zwrócic uwagę. Bardzo proszę o konkretną odpowiedź doświadczonych kierowców, prosiłbym o powstrzymanie się od docinek, i śmiania się "co to za pytanie", "to co ty nie wiesz?", jeśli komuś nie podoba się pytanie, to niech nie odpowiada, bo takie coś nic nie wniesie do wątku. Forum jest po to żeby zadawac pytania, i jestem przekonany, że taki opis bardzo pomógłby początkującym kierowcom. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.
Posty (556)
kolega_maliniaka
| Żeby nikt nie zarzucił mi ze spękałem i nie siedzę non stop przy kompie, ale w chwili obecnej muszę oddalić się ze swych schizofrenicznych urojeń i udać się do lekarza po leki. łysy gumofilc w sam raz będzie miał czas żeby pojechać do gminy zrobić ksero. Wieczorem popatrzę. | |||
wesolek
| aby było smieszniej, przewożnicy tłumaczą to wewnętrznymi przepisami, co jest wierutnym kłamstwem. ::) | -1 | ||
wesolek
| Neron o czym to ma świadczyć. znam kilka firm, które legalnie płacą i zadnego * sie nie boją. ::) | |||
wesolek
| p-/i/p/u | |||
~Cofnięty | *? nie rozumiem. | |||
~Cofnięty | P. ip. a? nie rozumiem. | |||
kolega_maliniaka
| Ja również znam firmy które miały kontrolę odnośnie rozliczania nadgodzin i kontrola była pozytywna. Jeśli czasowość dni wolnych od pracy pozwalała na skompensowanie godzin nadliczbowych dniami wolnymi od pracy to nie było problemów, lub były częściowo kompensowane i za pozostałe wypłacane. Rozliczenie kierowcy za nadgodziny jest bardzo trudne w systemach 3 na 1, 4 na 1 itd. Całkowicie można skompensować dniami wolnymi tylko w systemie 2 na 1 w innym przypadku zawsze należy się oprócz kompensaty zapłacenie pozostałych godzin w gotówce. Każdy który tak nie robi to kontrola jest negatywna. Czarujcie sobie ameby dalej, ale świadomość kierowców nie jest już taka jak to miało miejsce jeszcze parę lat temu. Nero pokaz mi mój wpis gdzie pisałem ze jestem kierowcą zawodowym i ze pracuję u jakiegokolwiek pracodawcy. Zadałam już to pytanie kilka tygodni wcześniej lecz nie otrzymałem odpowiedzi. Oczywiście nie mylić z tym ze od czasu do czasu kieruję w nagłych przypadkach choroby lub innych kierowców. | |||
~Cofnięty | Cheba w majtkach | |||
kolega_maliniaka
| ~Cofnięty użyte: 2016-11-15 11:54:56 łysy gumofilcu wracaj do swego pierwotnego nicku. | -1 | ||
~Nero | Ja tez Ci pisalem, ze nie jestem pracodawca juz kilka razy. Ale Ty dalej swoje. | |||
ese
| Żałosne jest, gdy dorośli (zakładam) ludzie, z braku argumentów sięgają po opluwanie rozmówcy. | |||
~Ł ysy | Przygłupom nawet myli się praca z byciem w delegacji. Hitem jest, uznanie tachografu za podstawę rozliczeń z kierowcą. | |||
kolega_maliniaka
| Nero, tym bardziej mi ciebie żal jak nie jesteś pracodawcą a całujesz dziad transów w ich tylne nieszlachetne miejsce. To się nazywa lizusostwem w bardzo kulturalnym określeniu. | -1 | ||
~Ł ysy | maliniak przygłupie, czas na zamknięcie twojego ryja. Dziwię się, że Admin pozwala na bezkarne oczernianie ludzi, bezkarne wypisywanie głupot. | |||
ese
| 2016-11-15 10:32:46 Nie mogłem napisać ze łysy gumiak jest kierowcą, bo obradziłbym kierowców. Dlatego napisałem szoferzyna"- Każd y kto wsiada za kierownicę by wykonać przewóz, wykonuje tę samą, ciężką pracę. Niezależnie od tego, czy to na co dzień dozorca, czy minister. I każdemu się za to jednakowy szacunek należy. Obraziłeś pracujących ciężko ludzi takim niehonorowym słowem. | |||
~Ł ysy | maliniak przygłupie. Tu minie masz, kupiłem świadectwo ukończenia podstawówki za pół świniaka Teraz kolej na ciebie. Pokaż swoje umiejętności. | |||
MarcinSE
| Oooooo jessuuu ależ strzelanka... ese nie dasz rady być rozjemcą chyba :) :) Ale ja chciałbym pociągnąć temat ruszony przez Łysego - "Hitem jest, uznanie tachografu za podstawę rozliczeń z kierowcą"... rozumiem Łysy, że dane zapisane nie są podstawą do rozliczeń kierowcy... czy są? :) | |||
ese
| 2016-11-15 12:34:12 Oooooo jessuuu ależ strzelanka... ese nie dasz rady być rozjemcą chyba :) :) - Witaj :) Nie aspiruję do tego. Ale podniosło mnie, że mieniący się obrońcą ( a w rzeczywistości podpuszczajacy) kierowców, na prywatny użytek pozwolił sobie ciężko pracujących ludzi nazwać obraźliwie"szoferzyn ami". Wyszła prawdziwa twarz, jak przyslowiowe szydło. | 1 | ||
kolega_maliniaka
| ese lub sid a w rzeczywistości ch* wie kto, nie zniżę się do twojego poziomu więc na twój wpis NO COMMENT | |||
MarcinSE
| To forum staje się coraz bardziej... ciężkie. Chciałbym by nawet taka dyskusja wywiązała się w sprawach technicznych... Ale bardzo mało takich tematów! | |||
ese
| Niżej zejść już nie jesteś w stanie. Dla mnie jesteś człowiekiem bez honoru po tych słowach. | |||
ese
| Plus, bo pełna zgoda. | |||
MarcinSE
| Maliniak... Teraaz to cię poniosło na Maxa... ese i sid... jaką metodą dedukcji to wymyśliłeś?? :) :) :) :) | |||
kolega_maliniaka
| Pamiętasz łysy gumofilcy mój rysunek z mojej galerii w którym kazałem ci zabrać BINGGO, to jedynie to możesz mi zrobić. | -1 | ||
kolega_maliniaka
| Marcin SE do dzisiaj ten temat był omawiany technicznie. Tylko dziś rano wpadł tu niedokształcony łysy gumofilc ze swoją lizusowską świtą i zaczął wściekać swoje herezje w swoimi znanymi metodami tj. epitetami i wyzwiskami. | -1 | ||
capri
| "Niżej zejść już nie jesteś w stanie. Dla mnie jesteś człowiekiem bez honoru po tych słowach. " Po tych słowach? To widać od pierwszych wpisów, stan tylko się pogłębia. | |||
kolega_maliniaka
| Poczytaj sobie wcześniejsze i wczorajsze wpisy Marcinie. | |||
~Nero | 2016-11-15 12:44:21 To forum staje się coraz bardziej... ciężkie. Chciałbym by nawet taka dyskusja wywiązała się w sprawach technicznych... Ale bardzo mało takich tematów! Niestety na forum sa takie osoby, ktore potrafia zepscu kazdy temat wylewajac swoja zolc. Administracja nic z tym nie robi, a sytuacja sie tylko pogarsza. | 1 | ||
~Ł ysy | Z kim chcesz rozmawiać o sprawach technicznych, jak tu większość piszących nie odróżnia siłownika hamulcowego jednoobwodowego od dwuobwodowego? Na każde pytanie usłyszysz jedną odpowiedz, serwis. | |||
kolega_maliniaka
| Byłbym zawiedziony gdyby nie pokazała się w sukurs łysemu gumofilcowi Elka. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.