''Czy wiesz, że wiele produktów ładowanych na ciężarówki chłodnicze nie jest odpowiednio schładzanych przed transportem? W tym filmie odkrywamy ukrywane tajemnice branży transportowej i wyjaśniamy kluczową różnicę między schładzaniem a utrzymywaniem temperatury towarów. Dowiesz się, czym naprawdę jest agregat chłodniczy -jego zadaniem nie jest schładzanie, lecz jedynie podtrzymywanie odpowiedniej temperatury produktów, co może wpływać na nadmierne zużycie agregatu lub jego awarii. Co powinni wiedzieć przewoźnicy?''
Pani w BMW przecina ciągłą, jedzie z niewłaściwego pasa prosto i wyprzedza na czołówkę z Policją. Policjanci szybko zawrócili i choć się nie popisali swoją interwencją (kto wie dlaczego?), zaczęli kontrole kierującej od zbadania trzeźwości.
Instrukcja jak ustawić się do skrętu w lewo na drodze dwukierunkowej ale z torowiskiem tramwajowym.
Pyszny i rozgrzewający barszczyk do picia. To idealny wybór na chłodne dni - esencjonalny, aromatyczny, pełen głębokiego smaku buraków i przypraw. Podany na gorąco, z odrobiną majeranku, działa jak kocyk dla duszy. W sam raz na jesienne wieczory!
2025 Scania R1000* reprezentuje nową erę ciężkich samochodów ciężarowych, łącząc najnowocześniejsze technologie ze zwiększonymi osiągami. Napędzany najbardziej zaawansowaną technologią silnikową Scania model R1000 zapewnia wyjątkową oszczędność paliwa i solidną moc w transporcie długodystansowym. Charakteryzuje się elegancką, aerodynamiczną konstrukcją, zaprojektowaną w celu zmniejszenia oporu powietrza i optymalizacji zużycia paliwa. Wewnątrz kabiny znajduje się wysokiej jakości miejsce pracy z ergonomicznymi funkcjami, zaawansowanymi systemami informacyjno-rozrywk owymi i łączności, dzięki czemu jest to raj dla kierowców. Ciężarówka jest również wyposażona w pakiet funkcji bezpieczeństwa, w tym zaawansowane systemy wspomagania kierowcy (ADAS), dzięki którym zarówno kierowca, jak i ładunek są dobrze chronieni. Dzięki wyjątkowej niezawodności i innowacyjnym rozwiązaniom Scania R1000 2025 jest stworzona, aby sprostać najtrudniejszym wyzwaniom na drodze.
Od autora: ''Jechałem A4 w pobliżu Görlitz, gdy nagle zamknęli tunel! Oznaczało to tylko jedno - objazd. Ale los miał inne plany...
Po przejechaniu objazdu czekała na mnie kolejna niespodzianka: wypadek na tej trasie, który zamknął drogę. I co teraz? Znowu na inną objazdową trasę! Każdy objazd prowadził inną trasą, a ja odkrywałem zakątki, do których inaczej nigdy bym nie dotarł.
Zobaczysz, jak to wygląda, gdy ciężarówka musi zmagać się z nieplanowanymi zmianami, a ja próbuję znaleźć bezpieczną drogę powrotną na autostradę. ''
Mariusz Frąc - w roli Ambasadora Polskiego Transportu, pyta twórcę Stowarzyszenia Ambasador Polskiego Transportu o nowe możliwości w rozliczaniu kierowców. Ekspert ds rozwoju transportu - Wojciech Romaniuk, Prezes Zarządu MaWo Group, mówi o nowych instrumentach finansowych, które poprawią rozliczenia zarówno dla przewoźników, jak i dla zawodowych kierowców.
Wojciech Romaniuk jest także biegłym sądowym w sprawach transportowych, który stawia na edukację branży transportowej. Namawia do korzystania z innej rzeczywistości finansowej związanej z odkładaniem środków na emeryturę kierowcy. I pyta dlaczego polskie przepisy nie przystają do rzeczywistości transportowej oraz kto powinien reprezentować przewoźnika na sali sądowej?
Dowiesz się jak właściciel firmy transportowej może korzystać z narzędzi, które pozwolą lepiej rozliczać czas pracy kierowców i ponownie rozliczać diety w transporcie międzynarodowym.