Wymiana tachografu: Dla wszystkich nie wystarczy czasu i urządzeń?
00:44 - Z czego wynikają zmiany technologii?
01:34 - Jakie tachografy funkcjonują w transporcie?
2:41 - Czy konieczność wymiany tachografu do końca roku dotyczy też transportu krajowego?
3:40 - Czy tachografy inteligentne drugiej generacji staną się w Polsce standardem?
4:25 - Czym technologicznie różnią się tachograf pierwszej i drugiej generacji?
5:33 - Jak nowe tachografy wpłyną na zdalną preselekcję?
7:07 - Jakie dane udostępnia tachograf nowej generacji?
9:05 - Czy wraz z wymianą tachografu konieczna jest też wymiana kart kierowcy? Jak sprawdzić czy karta kierowcy jest kompatybilna z nowymi urządzeniami?
11:25 - Czy jest możliwość oszukania tachografu inteligentnego drugiej generacji?
13:00 - Co daje wprowadzenie technologii bluetooth do tachografów?
14:07 - Czy z pakietu danych będą mogły korzystać inne systemy?
15:40 - Jakie kary grożą za przekroczenie granicy UE ze starym tachografem?
17:05 - Czy przewiduje się okres przejściowy po wejściu nowych przepisów?
17:37 - Ile kosztuje wymiana tachografów?
18:22 - Czy cena wymiany będzie rosła bliżej terminu granicznego?
18:45 - Przy 200 ciężarówkach koszt już może sięgać miliona złotych.
19:31 - Czy będą dofinansowania do wymiany tachografów?
20:35 - Czy tachograf może wymienić tylko serwis?
21:45 - Ile trwa wymiana tachografu?
21:56 - Czy stare tachografy nadają się tylko do utylizacji?
22:55 - Co z danymi zapisanymi na wymienianych tachografach?
23:20 - Jak wygląda sytuacja z wymianą w innych krajach?
24:25 - Czy możliwa jest sytuacja, że polskie firmy będą stały w kolejce do serwisu, a zagraniczni przewoźnicy będą mieli żniwa?
26:10 - Jak przygotowują się serwisy na intensywną końcówkę roku?
29:37 - Czy nowe tachografy zostaną z nami na dłużej?
01:34 - Jakie tachografy funkcjonują w transporcie?
2:41 - Czy konieczność wymiany tachografu do końca roku dotyczy też transportu krajowego?
3:40 - Czy tachografy inteligentne drugiej generacji staną się w Polsce standardem?
4:25 - Czym technologicznie różnią się tachograf pierwszej i drugiej generacji?
5:33 - Jak nowe tachografy wpłyną na zdalną preselekcję?
7:07 - Jakie dane udostępnia tachograf nowej generacji?
9:05 - Czy wraz z wymianą tachografu konieczna jest też wymiana kart kierowcy? Jak sprawdzić czy karta kierowcy jest kompatybilna z nowymi urządzeniami?
11:25 - Czy jest możliwość oszukania tachografu inteligentnego drugiej generacji?
13:00 - Co daje wprowadzenie technologii bluetooth do tachografów?
14:07 - Czy z pakietu danych będą mogły korzystać inne systemy?
15:40 - Jakie kary grożą za przekroczenie granicy UE ze starym tachografem?
17:05 - Czy przewiduje się okres przejściowy po wejściu nowych przepisów?
17:37 - Ile kosztuje wymiana tachografów?
18:22 - Czy cena wymiany będzie rosła bliżej terminu granicznego?
18:45 - Przy 200 ciężarówkach koszt już może sięgać miliona złotych.
19:31 - Czy będą dofinansowania do wymiany tachografów?
20:35 - Czy tachograf może wymienić tylko serwis?
21:45 - Ile trwa wymiana tachografu?
21:56 - Czy stare tachografy nadają się tylko do utylizacji?
22:55 - Co z danymi zapisanymi na wymienianych tachografach?
23:20 - Jak wygląda sytuacja z wymianą w innych krajach?
24:25 - Czy możliwa jest sytuacja, że polskie firmy będą stały w kolejce do serwisu, a zagraniczni przewoźnicy będą mieli żniwa?
26:10 - Jak przygotowują się serwisy na intensywną końcówkę roku?
29:37 - Czy nowe tachografy zostaną z nami na dłużej?
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.