NAJ nie bierze się znikąd
30-sekundowy spot, który stanowi rozwinięcie zainicjowanej w lipcu kampanii outdoorowej. Komunikacja wspiera punkty styku klientów z marką - stacje paliw LOTOS oraz całą gamę produktów paliwowych i pozapaliwowych.
Koncern konsekwentnie podkreśla to, że swoje produkty wytwarza w jednej z najnowocześniejszych rafinerii w Europie. W kampanii nacisk położony jest na innowacyjność i jej koronny przykład - LOTOS Niebieski Szlak oraz na tworzący ją wspaniały zespół nowatorskich, kreatywnych i ambitni pracowników, którzy z pasją poszukują nowych rozwiązań
Koncern konsekwentnie podkreśla to, że swoje produkty wytwarza w jednej z najnowocześniejszych rafinerii w Europie. W kampanii nacisk położony jest na innowacyjność i jej koronny przykład - LOTOS Niebieski Szlak oraz na tworzący ją wspaniały zespół nowatorskich, kreatywnych i ambitni pracowników, którzy z pasją poszukują nowych rozwiązań
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.