Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Komisja mówi DOŚĆ. Walka z dyskryminacją i wyzyskiem w transporcie drogowym

ID: 284058


Wyzysk pracowników spoza Europy – a zwłaszcza z Azji – którzy pracują w nieludzkich warunkach w sektorze transportu staje się poważnym zjawiskiem w całej Europie.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (32)

~wypalony
Za całą patologię w transporcie odpowiadają dziady.
Chęć zarabiania na wyzysku niedouczonych i mało inteligentnych dziadów, doprowadziła do aktualnego stanu patologi.
Nie będzie napływu do zawodu odpowiedniej ilości wartościowych kierowców dopóty, dopóki nie nastąpi znaczny wzrost wynagrodzeń, który zrekompensuje uciążliwości tej pracy.
To i tak niewiele zmienni w całym łańcuszku TSL, bo jeszcze trzeba by było zadbać o wiele zmian mentalności Polaka na innych odcinkach - załadunkach i rozładunkach.
Załadunki i rozładunki, to jest miejsce, gdzie kierowcy zbyt dużo tracą czasu.
~Marfi
Praca po 300godzin w miesiącu i więcej!! Niech się najpierw tym zajmią. !!
~sid
Mafia, to jest im na reke, wiec udajo ze tego nie widzom
~sid
z drugiej strony kto dal pozwolenie na prace czlowiekowi z poza UE, i w takim razie na wuja nam ta UE jak schengen nie dziala [kontrole na granicach ] a do pracy nawet nie bedac w UE mozna isc
~Kasztan
Znów tylko kwik dziad kiermanow co im zawsze źle.
~sid
no i co z bezclowym przeplywem towarow? jadac do niemiec mozna przewiesc MAX 4 sztangi fajek, to w koncu jestesmy w EU czy nie?
Ł ysy
Praca jest aktem woli. Twój wybór. Każda osoba podejmująca pracę w transporcie chyba wie, jak transport wygląda?
Pretensje do siebie.
Podobna sytuacja z Azjatami. Nie przyjechali na wczasy. Mogą wracać na pola ryżowe.

1

~Kasztan
Problem w tym, że patałachy muszą mieć wszystko podane na tacy pod nos.
Inaczej będą kwiczeć.
~Kierowca
Pamiętajcie pracodawcy o jednym. Emigrant z egzotycznych zakątków świata przyjedzie tutaj tylko na troche, może na pół roku, może na rok max, zarobić na swoją lepianke wróci do domu i ślad po nim zaginie. Zostawi rozpieprzone auto, rozpieprzoną naczepe, bo przyjeżdża tylko po to żeby jak najszybciej zarobić. Wy też otwieracie firmy po to żeby jak najszybciej sie dorobić. Już były takie biznesmeny Agmaz, Lukmaz itp... Czy nie lepiej dorabiać się wolniej ale stabilniej??...
~Towarzysz Karol
Walka z dyskryminacja i wyzyskiem, jak rozumiem 600zł dniówki dla każdego kierowcy z azjatyckich zakątków i oczywiście hotel na każdy weekend nawet ten krótki?
~kiero
Problem z przyjezdnymi z egzotycznych stron jest taki, co oni ze sobą przywiozą. Zapytajcie producentów borówki amerykańskiej jak się sprzedaje po aferze z WZW (A). Jakie straty ponoszą?
~Promil
Transport mozna uzdrowic, tylko nikt nie chce sie tym zajac, 1. minimalne stawki 2. okreslony czas za i rozladunku i kara, a nie stoisz pod rampa 8 godzin 3. wymagania wobec kierowcow, zero umiejetnosci i odpowiedzialnosci a zadania kosmiczne, 4. zakazy to jest hamulec w efektywnym planowaniu 5. powrot do firmy powinna byc tolerancja czasu
g-a
I darmowy karnet do agencji towarzyskiej.
~sid
-to obowiazkowo, no chyba ze chcecie by wasze zwierzeta chodowlane na polach gwalcili
~Merke
Pamiętajcie męski mężczyzna sika na siedząco, lub kucanego.
Ł ysy
Kierowca. Zciebie jest inteligentny człek.
Myśli masz twórcze, ale warte klozetu.
No tak, przewoźnik ma tylko zatrudniać Polaczków, nawet tych najbardziej zdemoralizowanych. Złodziei, alkoholików, poje bów. Będzie miał pewność stabilizacji.
Chłopie ogarnij się.
~300D
śmieszny ten koleś Kierowca
" Wy też otwieracie firmy po to żeby jak najszybciej sie dorobić. "
ja pier...
~300D
Kierowca tępy gnojku
niee, ryzykujemy w celach rekreacyjnych
~Rysio
Zatrudnię dwóch turbanów wyjazd w delegacje min. na rok czasu
~Merke
Jednak treści są moderowane pod kontem ograniczeń fizjologiczbych feministek (nie mylić z kobietami, żeby nie było).

Że też moderator nie usuwa innych treści, tylko light żarty.
~Donald Truck
jakie jeszcze troski wprowadzi komisja
~Marco
Po pierwsze zlikwidować zalosne związki zawodowe tzw pracodawców branży transportowej to oni przyczyniaja się do horoby w transporcie droga rzecz pozbyc się cwaniaczkow z dziad transów co zatrudniają obcych zamiast rodzimych kierowcow a teraz płaczą że transport się nie opłaca ale za zatrudnienie obcego pieniądze przytula o tym cicho, bardzo dobrze ze wszedł pakiet mobilny bo przynajmniej kierowcy dostaną troszkę większą od śmieciowej emeryturę a te dziady nadal by płacili emerytalne z podstawy zresztą jeszcze słychać że tak robią dają podstawę przez bank a resztę w kopercie pod stołem dziwie się niektórym że w ogóle biorą tak pieniądze przez to mamy to co mamy.
~Patryk pogromca dziadow
Dziad transowi śni się Azjata za 500 dolarów, przecież to około 17 dolarów dziennie czyli mniej więcej 17 euro. Tyle we Francij kosztuje chleb paczka wędliny ser 2xwoda 2pomidory ogórek i jakieś danie gotowe ala obiadowe.

Wy myślicie że azjata będzie robił za jedzenie :)

Przyjedzie obije auto kopnie dziadyge i pójdzie do Niemca czy Holendra
~Patryk pogromca dziadow
Powinni dziad transom robić testy z matematyki bo jak bydlak liczyć nie umie to jak może być dziad transem
~Balon
Nikt nikomu nie każe pracować u dziatransa kaźdy może mieć seój biznes za to chyba nie karają.
~Antonio banderas
Tacho 8 max 2x w tyg 10 godz pracy!
~Darek
O jakim wyzysku mowa. Pochylanie się nad pracownikami z Azji a nie chronicie rynku UE i kierowców własnych. Patologia transportowa ma się dobrze, najniższe krajowe, diety wirtualne itd. Wszystko po to żeby chronić przedsiębiorców którzy za nic mają kierowców i dalej płacą "pod stołem". Jestem prounijny ale czasami odnoszę wrażenie że tzw. komisarze są odklejeni od rzeczywistości, nie mając pojęcia co się dzieje. Gdyby transport był godny i dochodowy to czy trzeba by było poszukiwać kierowców z Azji???
ejaro
Darek - dokładnie tak. Kreatywna księgowość w firmie. Nawet diet i wynagrodzenia z zagranicy nie płacą legalnie, tylko do ręki, a na papierze na koniec miesiąca podpisujesz ile to ty nie zarobiłeś. Całe szczęście, że zdecydowałem się to rzucić. Pozdrawiam
~kiero
Najpierw zatrudniali Ukraińców zamiast Polaków. Teraz skowyt że ukraińskie firmy wygryzają ich z rynku. Za chwile kazachskie będą walczyć o rynek europejski.
~Emilio
Prawo samo w sobie pozwala kierowcy pracować po 15 godzin dziennie, 24 godziny weekendu, 9 godzin na jedzenie, odpoczynek, kąpiel i sen..
To przepisy trzeba zmienić, w Europie ludzie dawno przejrzeli na oczy, przybysz z azjii nenca "wyższe zarobki" które po przeliczeniu na godzinę pracy okazują się być niższe niż przy pomaganiu w kuchni..
Jeżeli nikt z zadzacych się nie obudzi to przyszłością transportu kołowego jest autonomia, ale najpierw kierowcy zalostana wykończeni, najpierw europejscy, później azjatyccy, potem może afrykańscy jeszcze..
Ja po 5 ciu latach w zawodzie postanowilem się przebranzowic, lejce zostają, może wrócę, ale TYLKO jeżeli kierowca będzie mieć co najmniej takie same prawa jak inny "normalny" pracownik etatowy (choć praca podchodzi pod warunki niebezpieczne)
Pozdro i szerokości!
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.224.66.28

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels