ID: 283476
Zaostrzenie kar i rewolucja w przepisach drogowych dla transportu we Włoszech
ID: 283476
ID: 283476
20 listopada 2024 roku włoski Senat zatwierdził projekt ustawy o bezpieczeństwie drogowym, wprowadzający szeroko zakrojone zmiany w Kodeksie Drogowym oraz związane z nim regulacje. Nowe przepisy, które wejdą w życie 14 grudnia 2024 roku, mają na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach, zmniejszenie liczby wypadków i promowanie odpowiedzialnych zachowań w ruchu drogowym.
20 listopada 2024 roku włoski Senat zatwierdził projekt ustawy o bezpieczeństwie drogowym, wprowadzający szeroko zakrojone zmiany w Kodeksie Drogowym oraz związane z nim regulacje. Nowe przepisy, które wejdą w życie 14 grudnia 2024 roku, mają na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach, zmniejszenie liczby wypadków i promowanie odpowiedzialnych zachowań w ruchu drogowym.
~etransport.pl
Posty (23)
~koneser jabola | włoch, pedał, złodziej, od wieków pasożyt, który potęgę imperium rzymskiego zbudował mieczem... szkoda tylko że owe prawo będzie represjonować w większości stranieri. | |||
~Donald Truck | jakie jeszcze troski | |||
g-a
| Widząc jak Włosi zachowują się na drogach obawiam się o skuteczność takiej twórczości literackiej. | |||
~Kasztan | Kierowca zawodowy w Italii 0. 00 alkoholu. | |||
~Kasztan | Kierowca zawodowy w Italii 0. 00 alkoholu. | |||
~Kasztan | Podobnie jak w Czechach, gdzie również 0. 00. Austria 0. 10 Polska 0. 19 | |||
~koneser jabola | no kaśton wio dalej, niemcy, francja, hiszpania, anglia... ? | |||
~kiero | Taki sobie przepis w Italii, zakaz wymiany koła samodzielnie, przez kierowcę z lewej strony pojazdu, nawet w zatoczce na autostradzie. | |||
~pks poland | SUPER... tylko 60% furmanów z PL, LT, LV, UA, BG co tam powożą nie zna ich przepisów... taki paradoks. | |||
~Sosy | Kierowcy skąd mają znać lokalne prawo? Czy jest jakaś europejską strona internetowa informujaca w każdym z językow UE, lub chociaż w kilku podstawowych w jednym miejscu jakie są różnice w prawie pomiędzy różnymi krajami? | 1 | ||
~Sosy | Pomiędzy różnymi krajami UE kierowana dla kierowców zawodowych? | |||
~Sosy | W którym kraju nie mogę robić pauzy w zatoczce, a jeśli tak to na jakich warunkach, w którym na jakiej drodze można holować, w którym nie wolno spać w aucie? | |||
g-a
| Konsultacje w tej sprawie chyba z Jackowskim z Człuchowa. Albo z wróżbitą Maciejem. | |||
~Kasztan | Kierowca zawodowy międzynarodowy powinien znać przepisy kraju do którego jedzie. Nie znasz- nie jedziesz. I to oznacza że nie możesz o sobie kierowca międzynarodowy. | |||
~Kasztan | A dziś wszelkie przepisy są łatwo dostępne | |||
~Sosy | Pierodolisz. Jadę z Polski do Portugalii to mam znać niuanse zakazów, nakazów i tzw dobrych praktyk takich krajów jak Niemcy, Francja, Hiszpania + zależy jak jadę kraje Beneluxu? | |||
~Sosy | Prosty kierowca często normalne funkcjonuje bo nie jest świadomy wszystkich zagrożeń które na niego czyhają. Fajną opcja byłby dostęp do np do interaktywnej mapy gdzie byłyby zaznaczone każdy punkt kradzieży z ostatnich 5-10 lat + typ + policyjna reputacja każdego parkingu. | 1 | ||
~Sosy | Coś mi się wydaje że Kasztelanie nie znasz żadnego kierowcy międzynarodowego skoro uważasz że taki kierowca jezdzi tylko po jednym kraju, a gdzieś dalej się teleportuje... | |||
~Kasztan | Sosy około godzinę temu Pierodolisz. Jadę z Polski do Portugalii to mam znać niuanse zakazów, nakazów i tzw dobrych praktyk takich krajów jak Niemcy, Francja, Hiszpania + zależy... Tak, powinieneś znać. To że wielu tumanów nie zna nawet podstaw to już tylko ich problem. Ty jesteś jeden z tych tumanów. | |||
~Kasztan | Jedzie taki tuman, a dla przykład o niedzielne zakazy pyta spedytora, bo wg tumana spedytor ma to wiedzieć. | |||
~Kasztan | I jeszcze tuman jest zdziwiony, że musi znać przepisy kodeksu drogowego kraju, w którym wykonuje zawodowy przewóz drogowy. Brak słów. | |||
~koneser jabola | kaśton, a jak, np. do Portugali samochodem turysta jedzie... ? | |||
~Kasztan | Omija bokiem Hiszpanie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.