ID: 282796
Za dużo cukru w cukrze i gorzkie konsekwencje dla przewoźnika
ID: 282796
ID: 282796
Wszczęcie postępowania administracyjnego wobec przewoźnika, mandat karny dla kierowcy oraz przywrócenie normatywności – to efekty kontroli zespołu pojazdów zatrzymanego do kontroli przez kujawsko-pomorskich inspektorów ITD.
Wszczęcie postępowania administracyjnego wobec przewoźnika, mandat karny dla kierowcy oraz przywrócenie normatywności – to efekty kontroli zespołu pojazdów zatrzymanego do kontroli przez kujawsko-pomorskich inspektorów ITD.
~etransport.pl
Posty (21)
szatan
| Na główne drogi z takim ładunkiem i to jeszcze w biały dzień, pewnie jakiś obcokrajowiec w kabinie. | |||
~Ziutek69 | Super siofera skierować na 3 miesięczną obserwację psychiatryczną na jego koszt, Gąsienice są w PL tak popularne jakby faktycznie były legalne. Brak adekwatnej kary dla kierujących. ITD w Trójmieście udaje, że nie widzi ich na drogach i koło fortuny dalej się kręci | |||
~!!!iiii | Kara jest nie współmierna do korzyści. Wystarczyłoby na rok wstrzymać wypis na to auto i możliwość otrzymania kolejnych na 24mc. Szybko i skutecznie zadziało by to na widok na drogach ale źle na kasę w budżecie. | |||
~Ziutek69 | Dziwne, że bydgoskie ITD wyłapuje stonogi z kontenerami a Gdańsk czy Gdynia aż huczy wieczorem. Wystarczy stanąć na wjazdach i wyjazdach z terminali i problem rozwiązany. Ale to pewnie jest tak, jak z przysłowiowym, króliczkiem" i, kurą znoszącą złote jajka " | |||
~Mis | Z jednej strony nagonka na ekologię a drugiej karać, jak te 62 t podzielić na liczbę osi to okaże się że nawet żółtkami mógł jechać jeszcze wg starych przepisów przed "dostosowaniem" dróg do przepisów UE za które Polska wzięła pieniądze lecz rozeszły się jak smród po... | |||
~MrRiverdance | No tak, karać, karać, i jeszcze raz karać, gówniany kraj podległy gównianym przepisom stworzone przez ludzi bez mózgu wielkości choćby nawet tictaka | |||
~!!!iiii | Nie rozumiecie zagadnienia. Kara nie jest po to aby wyeliminować problem tylko po to aby budżet uzupełnić kasą. Waga przewinień jest tak beznadziejnie ustawiona, że głupek może stracić licencję a cwaniak płaci i jeździ dalej. | |||
szatan
| ~!!!iiii, kara niewspółmierna do przewinienia? Załóżmy że jechał z ty cukrem z cukrowni Nakło nad Notecią, to do DCT ma 200km i 5zł za km, czyli jakiś 1000zł na dodatkowym kontenerze minus dodatkowe koszty z większego spalania, a zapłaci kilkanaście tysięcy i gdzie tu zysk? | |||
~Ziutek69 | Szatan, masz rację ale musiałyby być regularne kontrole (łapanki) - wtedy by się nie opłacało. A przy podejściu Pomorskich ITD- płacić i jeździć. Frachty tak zaniżone przez ciężkie 2x20 że z jednym w ogóle się nie opłaca jechać. Sami sobie są winni. | |||
~Ziutek69 | Oczywiście, można zmienić przepisy i zalegalizować stonogi na polskich drogach ale i tak znajdą się, specjalisci" którzy nazywają się NIELEGALNYMI którym będzie za wolno, za lekko itp. Dopóki kierowca nie odczuje kary na własnym tyłku, będą zwolennicy takich transportów | |||
Mazi1234
| Szatan pomnóż taki transport razy 100 i już zysk się robi | |||
~Łukasz | Ale o przekroczonych masach na osiach nie napisali bo takowych nie było a że na takiej ilości osi wręcz była niedowaga to cichosza bo przecież przekroczył 40 ton a nie wspomnieli że intermodal do 150 km to 42 może ciągnąć gdzie ekologia się pytam przy tych durnych przepisach | |||
~Hycel | Jacy wszyscy zgodnie do karania srodzy. | |||
~Rene | S5 już przez takie zestawy co chwilę jest łatana, jedziesz sobie na wakacje niby ma być nowa droga ta niby S5 a warunki jazdy jakbyś jechał po płytach betonowych | -1 | ||
~Bolek | Rene, a ile podatku płacisz w roku na drogi aby tak narzekać na ich ze wielkie zero. | |||
~Piotr | Moim zdaniem konfiskata auta i dla kierowcynzavrane prawo jazdy na minimum 1 rok i z 20 tyś kary. To by się oduczyli szybko. | |||
~Drajwer | Intermodal 5 osi 42 tony Intermodal 6 osi 44 tony Pelny legal | |||
~Bolek | Piotr po co się piertolic. Kulka w głowę i po problemie, nie ja a towarzysz Stalin to wymyslil | |||
~Ziutek69 | Kolega Łukasz ma rację, 44 na 6 osiach w intermodalu jest legalne do 150km od załadunku do terminala. I na tym kończy się polski przepis. Stonoga nawet pusta jest nielegalna jeżeli ma 2 albo 3 dowody rejestracyjne | |||
~nadaje i po co | sefy cukrują to prawda | |||
~!!!iiii | Jestem zwolennikiem kar skutecznych ale nie tych pseudo, takich iluzorycznych, które mają za zadanie poprawić budżet ministerstwa a nie stan faktyczny na drogach. U mnie w okolicy są co najmniej dwie firmy o których wyczynach na drodze do portu regularnie tu się opisuje. Jeden właściciel podzielił firmę na dwie części i kary jakie może dostać to śmiech a firma robi takie transportu od 15lat. I nie ma zamiaru przestać, bo wciąż jak wymienia sprzęt to na 3 osiowce i dolly. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.