ID: 282674
Bankructwo europejskich firm na rekordowym poziomie. Poprawa dopiero w 2026 roku?
ID: 282674
ID: 282674
Allianz Trade przedstawia charakterystykę poszczególnych rynków pod względem niewypłacalności.
Allianz Trade przedstawia charakterystykę poszczególnych rynków pod względem niewypłacalności.
~etransport.pl
Posty (1134)
~Ł ysy | Kierowca dostanie podwyżkę, 700zł dziennie na kraju i 1000zł na międzynarodówce. Wszyscy w kraju powinni zostać kierowcami bo to taki miód. A Jacek robił mi loda azjatyckiego | |||
~Ł ysy | A jak Jacek zrobił mi loda, to druga runda odbywała się na blacie w kuchni, Jacek jęczał w niebogłosy a na koniec dokładnie wyczyścił językiem czekoladowego lizaka | |||
~scan cargo | Panowie nie ma co dyskutować jest GIT i tyle i nie ma innej opcji, a to że stara gospodarka upada, to musi być zbieg okolicznosci że firmy związane z AI rosna ileśkrotnie a firmy starej gospodarki dostaja w d... , jedynie stara gospodarka FMCG idzie pełna para bo ludzie tyle ile jedli to nadal jedza konsumuja może nie na potege bo sprzedaz detaliczna spadła w PL o 3 % ale to sa jakieś tam drobnostki | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Scan, jak motłoch nie będzie kupować kiełbasy toruńskiej np. To może wtedy zapanuje jakas normalna gospodarka Tłumacząc na inny język Kiełbasa toruńska skład Mięso wieprzowe (80%), woda, stabilizatory: skrobia acetylowana, difosforany, mleczan wapnia, octany sodu; sól, tłuszcz wieprzowy, koncentrat białka sojowego, błonnik bambusowy, regulatory kwasowości: cytryniany sodu, mleczan sodu; przeciwutleniacze: izoaskorbinian sodu, kwas askorbinowy; białko wieprzowe, przyprawy (zawiera dwutlenek siarki), ekstrakty przypraw, cukier, wzmacniacz smaku: 5 rybonukleotydy disodowe, aromaty (zawierają mleko łącznie z laktozą), aromat dymu wędzarniczego, substancja konserwująca: azotyn sodu Dlatego jak zarabiają ludzie 4000 zł netto, to muszą, są zmuszani do jedzenia kiełbasy toruńskiej. Kierowcy mają lepiej, bo jak zrobi dwa etaty, to stać go na lepszy produkt. No chyba, że ma rodzinę To wtedy musi wpier... lac kiełbasę Toruńska razem z rodziną | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Dzisiaj właśnie Patryk Jaki w europlamencie powiedział o ściąganiu imigrantow I że Europa się zwija. Wiem, wiemy to już od dłuższego czasu. I o innych sprawach, poruszył nawet temat depopulacji i nikt tego nie zauważył Czyli w Europie nie rodzą się dzieci, to ściągniemy imigrantow. Pośrednio jest to depopulacja. Oczywiście, urodzą się inni. I innymi będzie można łatwiej zarządzać. Niby jesteśmy bystrzy, a jednak i tak ogłupiani | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Kierowca to taki zawód prosty, trzymacz kierownicy itd itd. Jak przeczytacie sobie tragedię pod Gdańskiem, chyba To szef wziął sprawy we własne lejce, no i tragedia 4 osoby zginęły. To jest zawód prosty itd itd. Kierowca do 15 lat szef będzie odpowiadać, który ma pieniądze. Ile wy dostaniecie, 25 lat To taki lacznik pomiędzy pedałami a kierownica | |||
~LOGIC | Cieszmy sie, że jest git, na razie można sie stosunkowo lekko pozbawiać czymaczy bo się mocno nie czymają za kierownice, bo pracy jest do wyboru i koloru (auta)... ale pamietajmy, że nic nie trwa wiecznie i kiedyś czymacz, może czymac tak mocno, że nawet spać w kabinie na bazie bedzie i nie puści. Wtedy nie pozbędziecie sie tak łatwo czymacza... | -1 | ||
~scan cargo | Logic raczej nie, jednak jak popatrzysz że może nie jest to zawód z seri najgorsze zawody świata, . ale 1 młodzi całkowicie odrzucili ten zawód bo nikt nie chce sobie zycia marnować w zamian za kase czy ona jest mnniejsza czy wieksza 2 na zachodzie nawet emigranci nie chca tej pracy oni generalnie nie chca żadnej ale jak iich zmusza to nie bedzie to ich pierwszy wybór 3 myslac generalnie przyszlosciowo to jest jeden z wielu zawodów które w tej masie jaka obecnie znamy zniknie za 10-15 lat 3 ggeneralnie poza tym że jest to zawód prosty ii nie wymagajacy myslenia bardziej odruchów i refleksu to jednak tu bład może kosztować wizyta w tiurmie 4 mniejsze błedy to mandaty 5 tu nie ma szans rozwoju poza ucieczka poza granice bo młody pracownika zarabia niewiele mniej i przy prostej robocie jak w Girtece z punktu A do punktu B to zrobi ta robote tak samo jak doświadczony generalnie resume jest takie że kierowcy co sami twierdza maja świadomośc że jest to gó.. w. niana robota i że konkurencja im nie grozi z moich doświadczeń to tu naprawde jest może z 5-10 % obecnie ludzi z powołania którzy " maja diesel w żyłach " czuja ta prace reszta to ludzie z przypadku i ci sa najgorsi bo oni nienawidza tej pracy " poświecaja sie dla kasy " wiec oni zawsze beda krzyczeć MAO | -1 | ||
kukuu
| Dzień dobry bracia kamraci, mamy nowy dzień w naszej polskiej nowej Rosji. Jest środa, dla wielu z was to dzień bez loda, ale mnie to nie dotyczy bo umówiłem się z Jackiem w lesie pod barlinkiem. Pamiętajcie o audycji w internetowym radiu sputnik. Cześć i chwała CCCP | |||
~driver | jest Git wczoraj przysżła fajna wiadomosc pt Obniżamy cene nie jakies 20-50-100e smieszne Odrazu padła kwota -400e bo konkurencja jest w stanie realizowac to w takiej cenie Z 2000 na 1600 to troche dużo Ale cóż to było wiadomo ze zacznie sie walka o ładunki | |||
kukuu
| Tak patrząc na to forum i wypowiedzi łysego i logika to nie łowieni się nazywać etransport, tylko bardziej tsl psychiatryk ząbki. Ale cóż jaki kraj taki internet. Polska jet przepełniona świrami którzy zająć się swoim życiem piszą na tym forum. Ja was tylko troluje bo uważam was za inteligentnych inaczej. Myślę że żaden z was nie miał nigdy ciężarówki, raczej jesteście jakimiś marianami z wąsem w starym wypierdzianym dresie. Z wyjątkiem Jacka, on tutaj pisze aby złapać swojego oprawcę | |||
kukuu
| No i driver teraz jest 400e w plecy, i tak będzie jeździł jak dziad nieudacznik psując rynek | |||
~driver | biała flaga Chyba zakończe ten rok w listopadzie | |||
~scan cargo | Driver ciśnij jak to było w zmiennikach "coś być musi do cholery za zakrętem " :-) a tak naprawde my nie mamy na to żadnego wpływu, prawdziwy dziad co uwolnił kierowców jakieś 1, 5, 2 lata temu jak to sie zaczeło psuć zasilił tylko dynamicznych i pozwolił im dalej trwać, ten rynek sie wykrusza bardzo powoli mamy październik historycznie u mnie zawsze najlepszy miesiac a generalnie jest plażing, nie powiem że mnie to nie denerwuje ale ponieważ podjałem juz decyzje lub czynniki zewnettrzene mnie przycisneły do podjecia decyzji to już sie nie napinam | -1 | ||
~driver | Mysle że dopiero walka o ładunki bedzie teraz coraz wieksza i nie bedzie sensu w tym uczestniczyc Ponieważ sa za wysokie koszty | |||
~scan cargo | Driver od 2 lat jest walka o ładunki Co dzień ta sama zabawa się zaczyna I przypomina dziecinne twoje sny Chcesz rozbić taflę szkła, a ona się ugina I tam są frachty, a naprzeciw - ty | |||
~driver | no tak ale jak ktos kładzie -400e i krzyczy vabank? koszty na szybko to 1400e Za 200e od kursu jechać? ? | |||
~LOGIC | driver, logiczną odpowiedzią, jest nie, nie jechać. pozbyć sie czymacza i wysłać w trase dynamicznego... ale mało kto podejmie logiczne wyjście z sytuacji, bo przeciez kierowców brakuje... | |||
~driver | informacja od zlecajacego UWAGA!!! zamknięt e w dn. 7. 12. 24r. - 12. 01. 25r. ostatni dzień rozładunkowy w 2024r. - 6 grudnia pierwszy dzien rozładunkowy w 2025r. - 13 stycznia | |||
~scan cargo | Driver tłuczemy to od 2 lat zrozum jak jest mało ładunków i nie ma wyboru to dynamiczny nie zastanawia sie czy ma to sens, on musi robić obrót i płacic leasing bo ma na to weksle i tyle jest niewolnikiem własnych decyzji | |||
~LOGIC | dynamiczny uczyma czymacza bo nie ma wyjścia... czymacz, śmieje sie, z tych, którzy podejmują racjonalne decyzje bo te nie są w interesie czymacza. W jego interesie, by koła sie kręciły, i aby wszyscy racjonalni odpuścili, żeby dynamiczni mogli przepłacac czymacza... | -1 | ||
~driver | to wiadomo Ale mnie zastanawia ten Git Krisa "coś być musi do cholery za zakrętem " :-) Wiadomo wydzie długa prosta | |||
~LOGIC | nie znam sytuacji Krisa, ale wydaje mi sie, ze jest dobrze schowany za ryczałtami i spokojnie nadal zarabia, za co mu chwała... jeśli zarabiasz, to zmienia perspektywe i to jest zrozumiale i oczywiste. | |||
~scan cargo | Driver tak jak ty jak pisałes zarabiasz nadal, ja nadal zarabiam i powiem że nie ma tragedi, jesli wezme pod uwage że obecnie turla mi sie na stałe 3 auta z 9 2 lata temu, Firmy co zarabiaja i maja własny sprzet inaczej patrza na sytuacje, nie sa scisnieniowani nie szarpia sie nie biorą co popadnie byle jechac byle skonto byle do przodu | -1 | ||
~driver | Widzisz 3z9 ja dojde 20-25z60 | -1 | ||
~scan cargo | Wiesz na rynku jest sporo firm które naprawde sie rozwineły fajnie byłem w łodzi wczoraj i np Uniq Logistik znałem ich kiedyś i widziałem teraz ile maja magazynów nie wiem czy własne czy wynajmowane przynajjmniej 2 wygladały na własne i to sa firmy które maja jakas wartosc dodana przewage konkurencyjna a co ma przewoźnik który ma tylko duże auta niczym sie nie rozni od tysiecy innych, jedynie może zbudowac jakieś relacje jak ma umiejetnosci miekkie i jest zastepowalny z dnia na dzień bo aukrat aut z kierowcami nie brakuje pomimo że jak skowronki cwierkaja kierowcow brakuje | |||
~kris | Ale tu nie ma zadnej tajemnicy. Mam umowę ustalone stawki i jezdzę do konca umowy. A co potem to się okaze. Jak bedzie lipa to wtedy bedę zastanawiał sie co dalej. Taką mam filozofię zyciową. Nie bedę robił planów na kilka miesiecy do przodu bo sytuacja jest dynamiczna. A driver juz mysli co bedzie w 2026 roku i czy kazą przechodzic na elektryki. | |||
~kris | A paradoks jest taki ze nawet jakby kazali przechodzic na elektryki to sami sobie strzelą w stopę. Bo wtedy juz nie da sie robic likalnych tras po 500-1000 zł bo tego nawet giretka by nie udzwigneła. Wiec stawki musiałby wzrosnąc co najmniej 4 -krotnie. Jak naciagasz gume w gaciach to ona kiedys peknie i dostaniesz w dooopę. I tak samo będzie z cała elektryfikacją. Ten system sie wypie. rdoli jak kiedys komuna. Tyle ze to musi potwać. Ja moze nie doczekam ale to nastąpi. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Czyli czytając te wypociny można wywnioskować że każdy z was zarabia i marudzicie że jest kryzys czyli można powiedzieć że kompletnie nic się nie zmieniło od 7 lat od kiedy tu zajrzałem pierwszy raz. Już za chwilę miało nie być nic zagłada Armagedon A przez 7 lat każdy marudzi zarabia A Armagedona nie ma hahahahaha normalnie cyrk | 1 | ||
~kris | Ja to mam w dooopie. Sprzet mam wartości roweru. Mogę z dnia na dzien oddac na złom. Niech sie martią ci co brali scanie po 150 tys euro. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.