ID: 282674
Bankructwo europejskich firm na rekordowym poziomie. Poprawa dopiero w 2026 roku?
ID: 282674
ID: 282674
Allianz Trade przedstawia charakterystykę poszczególnych rynków pod względem niewypłacalności.
Allianz Trade przedstawia charakterystykę poszczególnych rynków pod względem niewypłacalności.
~etransport.pl
Posty (1134)
jacek-kuba
| Z tym pakowaniem żon -to bym polemizował. Ale zostawmy tą kwestię. Bardziej mnie zainspirowała ta /brożka/ od obroży coś? | |||
jacek-kuba
| Jakieś bicze? w czymś takim gustujeta, Pozostałość bo bacie? | |||
~Frey | Ten łeb to spedytor. Może nawet były. Taki z niego przewoźnik, jak z krzyczącego osla. | 1 | ||
jacek-kuba
| Wiem doskonale -pierwsze miliony usd płynęły na ich konta, bezpośrednio z saturatorów, szczęk z onucami i waty cukrowej. O nakrętkach nie wspominam -wtedy już lotniska własne budowali. Czytałeś Frey jak któryś tu pisał. że jeżdżą mu 3 jednostki i te pieniążki inwestuje w inny biznes. To znaczy o jakim biznesie możemy mówić? jedynie przychodzi na myśl łóżko polowe na targu ew. ogórki kiszone z beczki pod kościołem. Ale przebojem były gofry-to już najwyższa półka. Sam bym zjadł-ale w tej wiosce nie ma, może jakiś As biznesu otworzy. Panther business. | |||
~K. | Jest git | |||
~Malina Cyc | Szczęść Jahwe, Icek. Bartass i 20 kierowców właśnie straciło pracę. Masz dla niego jakąś radę, pisożydzie? yt bartass | -1 | ||
~Frey | Co najlepsze, "koniecznosc" zamontowania nowego tacho w tych 3 klamotach, miała jakoby zadecydować o losach biznesu tego Pana. Czy te łby czytają czasami swoją tworczosc? Nie sadze:). Ten, od pytania czy się zaczęło, przynajmniej tego jednego nauczył się na pamiec, co skutkuje mniejszym -wizualnie - samozaoraniem. | 1 | ||
~K. | Ale są plusy ze go zwolnili bo nie lubił jazdy po Niemczech Kierowca to jednak stan umysłu Dobrze ze wielu kolejnej pracy nie znajdzie już w tym roku Dużo firm wywiesza biała flagę Więc po co komuś Kierowca | |||
~Frey | 3x3300 netto :) | |||
~Frey | Tak samo, jak po co Polsce Dziad? | |||
~K. | Spieszcie się kochać dziadow tak szybko odchodzą | |||
~K. | Jak już ytuberow zwalniaja to żadnej świętości nie ma Dobrze kmiotom niech się rynek czysci | |||
~Remik | Wynagrodzenie 500 zł na rękę za każdy dzień pracy + premia Za okres od świąt Bożego Narodzenia do Sylwestra - dniówka 600zł Praca z chłodnią pod Amazonem Wymagamy doświadczenie min. 1 rok, obowiązkowy paszport - ( pływamy również do GB) Siedziba firmy w GDAŃSKU, Kontakt i szczegóły tel: 509283830 CV można wysyłać na adres: Biuro@rr-transport. eu Nie płakać tak ! | |||
jacek-kuba
| Już mają robotę Bartasy -coś jeszcze malinowa ściero? | |||
~K. | Maja L4 | |||
~scan cargo | Jacku odpowiem tak Pszczoły nie tracą czasu ani energii na przekonywanie much, że miód jest lepszy od gówna. Na twoje przemyślenia czy ja zainwestowałem 10 tys czy kilka mio to na to nie mam wpływu, wszak to ty jesteś najbogatszym byłym kierowcą busa w internetach wiec patrzysz przez ten pryzmat wiec żadna kwota nie bedzie duża przy tym co ty obracasz | |||
~K. | Ale w sumie zwolnić ponad 20szt na raz to chyba w jednym przypadku Finito na amen z firmą Dobrze robią że pokazują co im przynosi życie Posiedzi do wiosny lub lata beż roboty jeden z drugim to mu szacunek do chlebodawcy wróci Firmy budowaliśmy latami ją od 2007 a transport zamkniemy w kilka dni | |||
~K. | Czyli wszystko będzie Git... | |||
~Jacek-kuba. | Zatrudniłem tych 20 kiero szkoda mi tych ludzi, do zbierania smieci w mym kuble ich goszcze. | |||
~Jacek-kuba. | Płaciłem tym sraczom przedplaty a oni odesli. | |||
~LOGIC | Scan nie pogrywają sobie z Jackiem. Wiadomo, że bycie kierowca busa i spanie w kurniku to jest zacny rozdział w życiorysie. Nie to co twoje (rzekome?) szczęki na bazarze? Busiarze a także byli czymacze co spalone kurnikach cieszą się powszechnym szacunkiem... | |||
~Jacek-kuba. | Patryk czekem a ty gdzie? | |||
~Remik | Driver gamoniu za jak nie u ciebie to wrzuciłem gdzie mogą przezimować... A takich ogłoszeń jest pełno. | |||
~LOGIC | Remik, nikt nie twierdzi, że takich ogłoszeń nie ma bo są. Problemem jest, (który nadal uważacie, że nie waszym), że coraz mniej ogłaszających zarabia po tym jak już mitycznego kierowce znajdzie. Wiec jesteśmy na kursie kolizyjnym ze ścianą... Oczywiscie, kierowcy mają ceche RACJONALIZOWANIA tego, że PORZĄDNA firma płaci dużo a dziad płaci mało. Ale w 80% przypadków, dziad to ten co może sobie pozwolić na prace z kalkulatorem, a ten, który ma nóż na gardle w postaci leasingów szuka nie pod własne możliwości ile może zapłacić a pod to, żeby najszybciej móc znaleźć. Oczywiscie, gumka czesto pęka, a bedzie pękać coraz częściej dlatego gorzkich żalów pod bramą, gdzie nie wypłacili ( a miało być tak pięknie) będzie coraz wiecej. Nie ma co liczyć, na logike, pracownik do końca bedzie wierzył, w gruszki na wierzbie... trzeba wierzyć że urosną (wypłacą) to marzenie się spełni... | |||
~scan cargo | nie wiem skad te szczeki Jacek wywnioskował fakt kiedyś pisałem o koledze z liceum co miał szczeke pod Pałacem KUltury ale ja nigdy nie miałem żadnej szczeki, ale Jacek dużo wniosków błędnych wyciąga :-) ale i tak Jacenty jest najbogatszym kierowcą busa w internetach | |||
~driver | Remiku Powiedz przyczynę że ktos ponad 20szt kierowców uwolnił od ich męczarni z pracą? Wg mnie jest to prostę ogon zjedzony drugi nie urosnie wiec wie że juz nie ruszy Ja tez juz podejmuje własnie decyzję o wywieszeniu białej flagi w tym roku z praca Prawdopodobnie rok zakoncze 2 miesiace przed sylwestrem z transportem ; ) | |||
~scan cargo | Logic jest sporo bogatych firm które maja kase i chca pozyskać najlepszych kierowców z rynku po to aby nie mieć spokój ale tych firm jest mało i tam zazwyczaj nie musza sie ogłaszać ale to jest naprawde malutki procent firm, a reszta tak masz racje im wieksza desperacja tym wieksza stawka, a to też trzeba sie zastanowic skad ta desperacja u dynamicznych, skoro tak dużo płaca to kierowcy powienni sie trzymać chyba że to jest na zasadzie że po prostu " nikt ci nie da tyle ile ja ci moge obiecać " | |||
~scan cargo | kolejny problem wynika z błędnej oceny kierowców na zasadzie jest ogłoszenie to znaczy że mnie przyjmą kierowcy nie zastanawiaja sie czy za dana kase potzrebuja 1 osoby czy 100, po prostu jest ogłoszenie za stawke załóżmy 30 % + od mediany i dla nich to juz jest powód do stwierdzenia patrzajta tak sie zarabia, a zazwyczaj jak jest takie ogłoszenie to jest to podpucha dla sciagniecia zainteresowania, bo nikt nie czyta ogłoszeń firm typu 350 pln dniówki czy 400 tylko każdy sie rzuca tam gdzie jest 500-600 a rekrutujacy to wiedza i muszą dawać te ogłoszenie aby przyciagnać uwage z prostego założenia jeden napiszę prawde i poda 400 result - brrak chetnych drugi poda 500 result chetni sa przyjada popracuja miesiac -3 i tak dostana 400 bo pzrepał bo spoźnienia bo 100 powodów poźniej wyleja gorzkie żale w necie i pojda dalej szukać kolejnego ogłoszenia za 600 az kiedyś w końcu im sie uda ale ten co oferował 400 i tak zosttanie bez kierowcy dlatego własnie firmy piszą kocopały w ogłoszeniach to co kierowcy chca usłyszeć | |||
~LOGIC | zgadzam sie, ze jest mały procent, firm (pewnie poniżej 10%) dla których stawka tak naprawde nie ma specjalnego znaczenia bo są na tyle marżowe, że mogą to przełknąć... ale 90% jednak ma... Czemu tak jest? trwa "zimna wojna" miedzy kierowcą który ma laga na dziada i ogólnie prace, a firmami, ktore nabrały leasingu. Wynik jest tylko jeden możliwy, zaleasingowani po uszy muszą być siłą oderwani od kierownicy, no i fizycznie musi zostać oderwany czymacz kierownicy za 700 dniówki... jednym zabiorą auto, drugim marzenia o takiej pracy. Ci drudzy musza nabrać troche pokory, zanim rzeczywistość ich dogoni, to ostatnie może być długim procesem. Wszyscy nie załapią sie do tych 10% firm, gdzie nikt nie bedzie patrzył na koszty... | |||
Ł ysy
| Panowie, o czym Wy dyskutujecie? Jedyn y aksjomat, który powinien stanowić podstawę każdej dyskusji o transporcie jasno określa sytuację kierowcy. Zupełnie nie liczy się rentowność firmy. Ważne, aby Pan Kieroffca dobrze zarabiał. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.