ID: 282674
Bankructwo europejskich firm na rekordowym poziomie. Poprawa dopiero w 2026 roku?
ID: 282674
ID: 282674
Allianz Trade przedstawia charakterystykę poszczególnych rynków pod względem niewypłacalności.
Allianz Trade przedstawia charakterystykę poszczególnych rynków pod względem niewypłacalności.
~etransport.pl
Posty (1125)
~Remik | Widzę prawda zabolała hahaha | |||
~Kasztan | Kris, driver i logic to typowe płaczki, im wiecznie źle. Może chodźcie po pogrzebach i placzta za pieniądze, coś zawsze dorobicie. | |||
~Kasztan | A jeśli macie to podajcie numer NIP swoich firm. Sprawdzi się ile milionów wzięliście od PiS w czasie pandemii. Bo kierowcom z tego grosza nie daliście. | |||
~Kasztan | Wspomnę od razu że Pan Łysy grosza nie dostał. A wy dziady ile? | |||
Ł ysy
| Kasztan. Kłamiesz. Oczywiście, że dostałem. W przeciwieństwie do wielu psieffośnikuff kasiory nie utopiłem w drogich osobówkach czy leasingu nowych zestawów. | |||
Ł ysy
| Dlaczego szef firmy miałby się dzielić z pracownikiem otrzymanymi subwencjami? Tego nie rozumiem. Powyższą kasiorę przeznaczono na utrzymanie zatrudnienia. Prosto mówiąc, dzięki subwencjom Pan Kieroffca miał pracę. | |||
Ł ysy
| Czy Pan Kierowca chce się dzielić z szefem stratami. Nie słyszałem jeszcze o czymś takim. Zatem wara od szefa kasy. | |||
~kiero | Łysy nie ściemniaj, covid nie miał wpływu na transport. A nawet więcej się woziło bo ludzie kupowali przez internet. Na początku pandemii luz na drogach, bez korków. | |||
~LOGIC | Remik, po prostu nie wiem jak to mam skomentować. Nie udane i nie trafione, personalne wycieczki? co do subwencji, gdyby rząd chciał wypłacić je kierowcom, to z pewnością dałby rade tak robić, to nie jest zbyt duży techniczny problem. Widocznie uznał, że woli dofinansować przedsiębiorców... Oczywiśie sens istnieja przedsiębiorcy to codzienna praca nad tym aby pracownikowi, żyło się dostatniej wg panów kierowców. | |||
~robert2 | Remik a to jakiś wstyd mieszkać w bloku? Większość ludzi w tym kraju mieszka w blokach | |||
~Remik | Czy ja powiedziałem, że wstyd? Ale tak szczekając w necie jak się zarabia miliony raczej w bloku bym nie mieszkał... | |||
~robert2 | Nie napisałeś że wstyd ale z kontekstu tak wynika | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Nie obniżać składki zdrowotnej, szpitale nie mają pieniedzy Zamiast obniżać składkę zdrowotna, powinna być nowa opłata zdrowotna 10 %. Ratujmy szpitale. A bankruci mogą sobie wybrać już drzewo | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | POWIEM Dla każdego w rządzie to jasne jak słońce W każdym gabinecie, u każdego senatora; W każdym urzędzie nadeszła już pora I w każdej kościelnej kancelarii parafialnej Zamontu jmy wszystkim kasy fiskalne! Powiem liberalizm, kiedy przy mnie odpalisz to zioło Kiedy zniknie stąd ZOMO Powiem, że żyję w świeckim państwie Kiedy stąd znikną wpływy watykańskie Powiem logika, gdy zamiast pomnika Zobaczę na ulicach, że nikt już nie zdycha Powiem demokracja, Gdy demos będzie miała ją faktycznie, Nie teoretycznie, taak Powiem, że prawda tutaj się liczy Kiedy z mównicy znikną obłudnicy Powiem, że żyję w państwie prawa Kiedy ich wszystkich uda się skazać Powiem, że Przemo kończy przemowy Kiedy z Polski znikną święte krowy Powiem, że słowa mają tutaj wartość Kiedy karalność obejmie podwójną moralność. (Oo, podwójną moralność, kiedy, kiedy, podwójną moralność, podwójną moralność... ) Państwo policyjne, państwo wyznaniowe Masz tu wolność słowa, lecz uważaj na swą mowę Tekst pochodzi z s://www. tekstowo. pl/piosenka, piec_dwa_debiec, powiem. html | |||
Ł ysy
| kiero. Jeżeli uważasz, że covit nie miał wpływu na transport musisz być wyjątkowym idiotą lub żyjesz w równoległej rzeczywistości. Większej bredni od twojej twórczej tezy, dawno nie czytałem. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Przystaje za rtm co napisał kiero SROVID, nie miał wpływie na transport. Natomiast miał wpływ i to duży tzw lockdown, zamykanie ludzi w domach i pranie pieniędzy, rozdawnictwo | |||
~scan cargo | test | |||
~scan cargo | Pierwszy raz giełda niemiecka zareagowała na dane z gospodatki a szczególnie z VW i z automotivu bo wczesniej mysleli że to takie pitu pitu że sie rozejdzie po kościach że zrobią jak w 2009 dopłaty do aut i najwiecej skorzysta VW ale patrzac na skale problemu to chyba nikt już nie ma wątpliwości że cieżko im bedzie sofinansować wiekszośc i uchronić miejsca pracy bo musieli by wywołać kolejna fale inflacji w EU a to by grosiło rozsadeniem strefy Euro | |||
~scan cargo | Zastanawia mnie natomiast brak jakiegoklwiek wzrostu bezrobocia chyba że na razie to wszedzie jest spadek sprzedazy ale firmy sttrasza zwoleniami liczac że rzady sypna jak w covid kasa a jak nie sypna to wtedy dopiero pojda fale zwolenien ale i tak bedz musieli dac odprawy + zasiłki itp wiec i tak realnie ludzie beda mieli kasy na rok co najmniej i nie beda sie rejerstrować, w DE to generalnie jak ktoś pracował w VW i miał dobra fuche i kase to raczej nie bedzie chetny do pracy wiec pojdzie w socjal a państwo dopłaci do mieszkania i zycia wyprzedzam teksty że pracy jest mnóstwo i z tym sie zagadzam ale nie takiej pracy jak suweren chce i tu jest problem | |||
jacek-kuba
| Głupiś chłopie jak but. Zostaw to. | |||
~LOGIC | Mądrości wielkiego Jacka potrzeba nam :) wyjdzie z kurnika, i będzie nauczał... | |||
~Remik | Scan roboty jest pełno i za dobre pieniądze, więc nie wiem gdzie problem widzisz? Ja mogę tylko powiedzieć, że jeżeli ktoś chce pracować to nie ma z tym problemu ale coraz więcej ludzi chciałoby wszystko za darmo... | |||
~scan cargo | No własnie Remik zaznaczyłem to w ostatnim zdaniu że roboty jest pełno tylko nie takiej jak chca ludzie, powiedz mi czy Niemiec pojdzie do firmy instalacyjnej gdzie raz masz projekt w Kassel raz w Bonn a raz na Usedomie on nie bedzie mieszkał gdzies po gasthofach, on bedzie szukał pracy na miejscu lekkiej przyjemnej w ciepełku co zreszta nie ma sie co dziwić w bogatych społeczeństwach | |||
~scan cargo | no to może rozwiążesz ten rebus skad jesli jest tyle prostych prac gdzie w 50 % nie jest wymagany jezyk i sa one tak rewelacyjnie płatne to dlaczego tyle setek tysiecy jesli nie milionów ludzi siedzi na socjalu w DE czyli ktos ich musi utrzymać czyli ktoś musi pracować aby rzad mógł potem dac im kase na opłacenie przeciez tego mieszkania opieki medycznej jedzenia itp, czyli ci co pracuja beda dodatkowo obciązeni aby utrzymać pozostałych, to proste to tak jak 2 braci którzy maja to samo stanowisko i zarobki jeden ma 2 dzieci a drugi 6 któremu sie bedzie przynajmniej dopoki dzieci nie dorosna mowie tylko o stronie ekononomicznej żyło lepiej | |||
~M!? | Scan - oczywiście, że Niemiec pójdzie do takiej firmy... Tam też się nie przelewa... Jeden warunek!! Rachunek ekonomiczny 1 - szego każdego miesiąca musi być mocno na plus... Pamiętam czasy gdy sporo Niemców na NL blachach chętnie pracowało... Bardzo chętnie weekend " siedzieli w kozie " na bazie w Barcelonie... Spora dodatkowa kasa... | |||
~M!? | Tam gdzie nie jest wymagany język kraju w którym się pracuje zawsze robota będzie gorsza i kasa mniejsza.. Język to podstawa!!! | |||
~M!? | Np w Szwecji niby ogromna większość zna angielski ale jeśli chcesz porozumiewać się tylko w angielskim spadasz o szczebel w hierarchii... Mówisz po Szwedzku jesteś gość!!! | |||
~kris | Gdzie to juz polskich kierowców nie było. Niemcy, szwajcaria, holandia, norwegia. Teraz widzę trynd na szwecję. | |||
~M!? | Tak Kris tak... Polski naród ma pewną zaletę... Operatywność w życiu i umiejętność omijania dziada... Lata praktyki! | |||
~K. | Ma taką zaletę że wszędzie każdemu robotę zepsuje Operatywność to picie i kradzieże |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.