~sid
| ty chyba naprawde masz kierowcow za idiotow | | | |
~Mariusz
| Podstawą są dane z karty kierowcy.
One nigdy nie kłamią.
Jeśli kierowca ma na niej zapisane 160 godzin pracy, to znaczy że tyle pracował.
To co się wam wydaje, że miał ich 300 jest fikcją. | | | |
~koks
| Czyli jednak należysz do tej grupy ludzi, która kierowcę odczłowiecza.
"gdy "siofer" nie ma roboty" i wszystko jasne z kim mam do czynienia... | | | |
~Mariusz
| sid
około minutę temu
- cha cha cha tego jeszcze nie slyszalem odbierac nadgodziny w pracy [w trasie] teraz to zes pojechal
Głąbie kierowca kierowca po wpisaniu kraju zakończenia pracy nie jest już w pracy.
Nie
Może iść gdzie chce i robić co mu się podoba. | | | |
~Mariusz
| Ktoś z ciebie Sid musiał zrobić niewolnika, który czeka tylko rozkazy.
Tak mają prawie wszyscy pracują u Niemców | | | |
~koks
| A dokąd ma iść za wyjątkiem os. ranego kibla na ogrodzonym szczelnie dzikusie dla przykładu? | | | |
~koks
| Mariusz zwykły dziad jesteś... | | | |
~Mariusz
| Koks nie każdy jest takim niewolnikiem jak ty i nie musi stać na zaszczanych przez ciebie parkingach | | | |
~Mariusz
| Jest naprawdę wiele ciekawych tras po Europie gdzie można ciekawie spędzić wolny czas.
Ale tacy jak ty niewolnicy kupują litra wódki i chlaja do upadłego. | | | |
~sid
| Mariusz pracuje jako kierowca 8/h a po tym czasie ide do domu, wiec dziwi mnie ze inny kierowca siedzi w pracy 24/h i nikt mu za to nie placi | | | |
~sid
| Mariusz a co bedzie jak ten twoj kierowca pujdzie [po zakonczeniu pracy] gdzie chce a jak wroci to paliwa juz nie bedzie, ? | | | |
~Mariusz
| Co ty masz Sid z tymi 8 godzinami.
W kodeksie pracy nie ma nigdzie napisane że masz pracować 8 godzin dziennie.
Sorry, wiem, że to dla ciebie zbyt trudne do zrozumienia | | | |
~Mariusz
| sid
około minutę temu
Mariusz a co bedzie jak ten twoj kierowca pujdzie [po zakonczeniu pracy] gdzie chce a jak wroci to paliwa juz nie bedzie
Będzie to samo, gdyby był w tym czasie w kabinie.
Po drugie przy obecnym wyposażeniu auta jest to praktycznie niemożliwe. | | | |
~Mariusz
| Nie te czasy Sid, | | | |
~sid
| Ale stoi 40 godzin pracy tygodniowo czyli 5 dni pracujacych po 8 godzin, mozna i po 12 scie pracowac ale nie wiecej jak 40 w tygodniu | | | |
~Mariusz
| Nawet palety z paleciary nie wyjmiesz. | | | |
~Mariusz
| sid
mniej niż minutę temu
Ale stoi 40 godzin pracy tygodniowo czyli 5 dni pracujacych po 8 godzin, mozna i po 12 scie pracowac ale nie wiecej jak 40 w tygodniu
Nie ma czegoś takiego.
Prostego tekstu Sid nie potrafisz zrozumieć | | | |
~Mariusz
| Weź Sid słownik języka polskiego i przeczytaj definicje słowa "przeciętnie" | | | |
~Mariusz
| Na pewno w kodeksie pracy masz to słowo wpisane | | | |
~koks
| Sid nie każdy kierowca może i nie każdy kierowca chce jeździć na śmieciarce, bądź rozwozić busikiem bułki miejscowemu piekarzowi.
Mariusz są trasy lepsze lub gorsze dla kierowcy nie ma ciekawych tras...
Może ty jak jeszcze jeździłeś, bo zakładam, że jeździłeś nim dziadem zostałeś, to zachowywałeś się tak jak piszesz - z piciem wódy w weekenda do upadłego, ale możesz mi zaufać, że zdecydowana większość kierowców międzynarodowych, to zdrowi i normalni ludzie, którzy nawet piwa nie otworzą, bo nie mają takiej potrzeby, to bardzo odpowiedzialni ludzie.
Poza tym w dzisiejszych czasach kierowca, który zostawia zestaw bez opieki i idzie sobie w siną dal jest mocno nieodpowiedzialny - cia. pate tylko na to czekają, a są na tyle już na niektórych parkingach bezczelni, że w biały dzień potrafią kraść... !!! | | | |
~koks
| Mariusz to kuku pisze, a od niego nie wymagaj poprawnej polszczyzny, bo on tylko potrafi przepisać to, co mu napisze CzatGPT... !!!
To gamoń jest, który lata za mną i robi kupę... | | | |
~Mariusz
| Widzę koks, że nie masz pojęcia o logistyce i planowaniu.
Ani tym bardziej o racjonalnym działaniu. | | | |
~sid
| Kuku wez leki ! | | | |
~koks
| Mariusz tak naprawdę, ty wiesz o co chodzi i ja również, więc nie ma sensu przerzucania się swoją argumentacją.
Pozostańmy przy swoich stanowiskach... | | | |
~koks
| Mariusz, gdybyś wiedział kto kryje się za nickiem koks, to... zacząłbyś Pana Boga na kolanach po piętach całować, że dał Ci szansę na pisanie ze mną...
Pozdrawiam serdecznie... :) | | | |
~ADR66
| Czy ta patologia jest w ogóle do ogarnięcia i naprawienia, nie sądzę. Dzialania PIP i ITD to tylko pozoracjia, nikomu nie zależy na normalności w transporcie. | | | |
~Mariusz
| Pracownicy naiwnie się cieszą, że mają prawa pracownicze zawarte w kodeksie pracy, który niby ma ich chronić.
Ale to tylko pozory.
Np taki Sid przeczytał, że ma pracować w tygodniu 40 godzin i się cieszył jak głupi.
Dalej już nie doczytał, że maksymalny czas pracy kierowcy w jednym tygodniu to 60 godzin.
A średnia z całego okresu rozliczeniowego nie może przekraczać 48 godzin.
Więc czytajcie całość, nie wybiórczo. | | | |
~Mariusz
| Kolejny mit to że pracujecie po 15 czy 13 godzin dziennie.
Niestety to nie prawda, bo czas pracy kierowcy to tylko czas jazdy +czas na mlotkach wg danych z karty kierowcy.
I tego nie może być więcej niż 12 godzin dziennie, w nocy 10 | | | |
~Mariusz
| Średnio macie go od 8 do 10, góra 11 godzin.
I za tyle macie płacone wg stawki godzinowej. | | | |
~Mariusz
| Średnio macie go od 8 do 10, góra 11 godzin.
I za tyle macie płacone wg stawki godzinowej. | | | |