~sid
| Mariusz
2 godzin temu Pracownicy naiwnie się cieszą, że mają prawa pracownicze zawarte w kodeksie pracy, który niby ma ich chronić.
Ale to tylko pozory.
Np taki Sid przeczytał, że ma pracować w tygodniu 40 godzin i się cieszył jak głupi.
Dalej już nie doczytał, że maksymalny czas pracy kierowcy w jednym tygodniu to 60 godzin. ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; MARIUSZ ale ja pracuje 40 godzin tygodniowo, czasami wpadnie kilka nadgodzin ale moge te nadgodziny na wolne wymienic... | | | |
~sid
| moze ja jestem [nie niewolnik] inny | | | |
~Mariusz
| Sid nie jesteś niewolnikiem.
Ty zwykły parobek jesteś.
I to tani parobek. | | | |
~Mariusz
| Mieszkać na obczyźnie w wynajmowanym kącie i służyć Niemcowi za minimalną krajową to wstyd. | | | |
~Mariusz
| W czasie wojny takich parobków Niemcy łapali w łapankach i siłą wywozili do Niemiec na roboty.
Dziś tacy jak Sid sami jadą i jeszcze się tym chwalą publicznie.
Weterani wojenni w grobie się przewracają. | | | |
~sid
| wole byc parobkiem u niemca, jak niewolnikiem we wlasnym kraju | | | |
~Mariusz
| Bez komentarza. | | | |
~sid
| czemu myslisz ze pracuje za minimalna krajowa? nie wszyscy mamy tak jak ty | | | |
~Amator
| Mariusz... kolejny nawiedzony z patentem na posiadanie wiedzy. Kierowca może maksymalnie w tygodniu prowadzić 56 (a nie jak napisałeś 60) godzin a w okresie dwóch tygodni max 90 h. Z tego wynika że po maksymalnej ilości jazdy w pierwszym tygodniu w drugim zostaje na jazdę 34 h. . Inna sprawa to używanie względem innych słów powszechnie znanych jako obraźliwe. Pomyśl nad tym - podobno to nie boli chociaż znam wyjątki. Jedno z polskich przysłów mówi że "każdy sądzi według siebie" ale znają je ci co się jednak trochę solidniej uczyli... | | | |
~Amator
| Dodam jeszcze że pauzy 9h można robić 3x pomiędzy odpoczynkami tygodniowymi a jazdę 10 h 2 razy w tygodniu kalendarzowym. Trzeba dodać też że po maksymalnej pracy 15 godzin inspektor zaliczy 9h pauzy bo tylko tyle czasu zostaje do zamknięcia doby od ruszenia ( nie jest ważne że np odpoczywasz 15 h. | | | |
~Mariusz
| No brawo panie prawdziwy amatorze.
Cały czas tu piszę o czasie pracy kierowcy.
Nie o czasie jazdy.
Nie odróżniasz widzę czasu pracy od czasu jazdy.
I ty jesteś kierowca zawodowy? | | | |
~Mariusz
| PIP zajmuje się tylko kontrolą czasu pracy.
ITD czy inne zagraniczne służby tego nie robią. | | | |
~sid
| jak bym mial pracowac u niemca za minimalna krajowa, to bym wolal dalej w [MPO] Polsce pracowac | | | |
~Mariusz
| Amator na drugi raz czytaj uważniej nim z czymś wyskoczysz i się ośmieszysz. | | | |
~Mariusz
| Amator na drugi raz czytaj uważniej nim z czymś wyskoczysz i się ośmieszysz. | | | |
~Mariusz
| Amator na drugi raz czytaj uważniej nim z czymś wyskoczysz i się ośmieszysz. | | | |
~Janush without zymbuff
| Powszechnie wiadomo, ze grupa zawodowa kierowcow rozliczana jest w kazdej polskiej firmie transportowej wzorowo. Dziwie aie, ze ktos moglby miec problem z uzyskaniem wynagrodzenia za przepracowane godziny nadliczbowe, bo przeciez w transporcie takich w ogole nie ma, gdyz kazdy kierowca pracuje od siodmej do pietnastej. Robia z igly widly i szczuja na polskich przedsiebiorcow. Skandal! | | | |
~Cyprian Kleofas Kozłowicz
| A przedsiębiorcom się przecież uczciwie nie opłaca. Oni, kiedy mają uczciwie, to wolą wcale. Swoją drogą, ciekawe jak zareagowaliby na kierowce, który w oczy mówi, że uczciwie mu się nie opłaca. Musi mieć lewiznę, bo jak nie, to woli na zasiłku. | | | |
~Cyprian Kleofas Kozłowicz
| Kiedyś opowiadał mi inspektor ITD, że pracuje 15 lat i jeszcze nie widział takiego, któremu sie opłaca. Wszyscy przyjeżdżają i płaczą. Dodał, że przyjeżdżają takimi furami, że głowa mała. Zapytałem go wtedy, dlaczego nie weźmie i któregoś płaczka po prostu i zwyczajnie nie zastrzeli. On spytał czy ja żartuję. Odpowiedziałem, że nie. Niech następnemu, który będzie mu łgał prosto w oczy, wsadzi lufę do ust. Choćby po to, żeby zobaczyć jego zdziwioną minę. No i wtedy miałby wreszcie prawdziwy powód, żeby płakać. | | | |
~NiewolnikEu
| Tachografy trzeba wymienić do końca roku żeby rejestrowały zdalnie przekroczenie granicy. Ale jak masz kartę starsza to musisz manualnie zmienic jak w starym tacho. To po ch... Trzeba zmieniać tacho jak nie można starej karty ważnej wymienic na nową!!! Kpina wyzysk oszukanstwo a wy pseudo kierowcy macie jak zwykle inne zdanie. | | | |
~NiewolnikEu
| 6500pln od każdego auta na złom który nie czyta karty kierowcy. Buhahahaha | | | |
~!!!iiii
| Niewolnik opowieści o bezpieczeństwie na drodze związanym z nowym tacho są tak samo prawdziwe jak o ekologicznych autach elektrycznych. To i to elektrosmieci. | | | |
~!!!iiii
| Po drugie jeśli mamy swobodny przepływ towarów, usług, kapitału i ludzi to po co wpisywać zmianę granic??? | | | |
~sid
| swobodny przepływ towarów, usług, kapitału i ludzi ; ; '; '; '; cha cha cha | | | |
~koks
| Wykrzyknik, PO to, aby yepać Pana Kierowcę i Pana Dziada...
Bolszewicy inaczej nie POtrafią... | | | |
~!!!iiii
| O tej swobodzie to taki sarkazm był ; -) | | | |
~koks
| A z mojej nie był sarkazm... | | | |
~Bolek
| A ja mam płacone za dobę spędzoną poza domem. Z pracodawcą wyceniliśmy ją na 450 zł. Nie gonię na drodze 90 zeta, nie wyprzedzam na zakazach narażając się na mandaty. Nie stresuję się głupimi, załadują lub nie, dziś. Nie można tak zrobić w innych firmach? | | | |
~Waldi
| Nie 12 godzin jazdy. Tylko po 9 godzin z możliwością przedłużenia 2razy w tygodniu do 10 godzin. W rozliczeniu dwitygodniowym max 90 godzin jazdy. | | | |
~Danki
| Goła fiszka z najniższej krajowej bez nadgodzin, ciekawe jak by mi się coś stalo w sobotę w pracy jak to wytłumaczą jak od x miesięcy na fiszce nie ma nadgodzin bo idą pod stolem | | | |