ID: 272352
Rutkowski patrol zatrzymany na niemieckim parkingu. Miał odebrać ciężarówki strajkującym kierowcom
ID: 272352
ID: 272352
Kierowcy ciężarówek z Gruzji i Uzbekistanu pracujący dla polskiej firmy transportowej i strajkują na postoju w pobliżu Darmstadt zostali dziś zaatakowani przez właściciela w asyście Rutkowski Patrol.
Kierowcy ciężarówek z Gruzji i Uzbekistanu pracujący dla polskiej firmy transportowej i strajkują na postoju w pobliżu Darmstadt zostali dziś zaatakowani przez właściciela w asyście Rutkowski Patrol.
~etransport.pl
Posty (547)
~??? | Jak podają nasze media to owi kierowcy sa na JDG. Jestem przekonany że Niemcy (podają że razem z związkami z NL) doprowadzą do zapłaty (przelania na konta) należnych im pieniędzy. Teksty typu "firma ich obciąży" można wsadzić sobie w buty. Jako przedsiębiorcę (JDG) można pozwać tylko sądownie i tylko tak. Już widzę jak w ramach pomocy prawnej gruzińscy policjanci przesłuc*ą swoich obywateli oszukanych przez polskiego rekina biznesu... Co do samochodów to są własnością firmy leasingowej a ów Mazur jest tylko użytkownikiem. Firmie leasingowej nic do kierowców bo to firma Mazura ma płacić raty a nie kierowcy. Ciekawe czy w umowach jest zapis (a powinien być) że działalność firmy powinna być zgodna z prawem. Z tego co wiem to np. w zleceniach transportowych od C H Robinson jest taki zapis a jest to firma o zasięgu światowym (USA) i nie pozwoli sobie na dalszą współpracę z transportowym odpadem... | |||
~!!!iiii | Kris w Belgii w porozumieniu z policją, bez żadnego prawnika, żadnej obstawy czy konsulatu. Policja wyciągnęła kierowcę z auta w majtkach w nocy ok 3godz. Tak samo miałem klucze zapasowe. Dostał worki śmieciowe na spakowanie i 30min. Wyjaśnienie sytuacji na miejscu z policją (kierowca pił 4 dni bez kontaktu z firmą) odstawili go na przystanek i tyle. Po 2 dniach przyjechał na bazę odebrać osobówkę. Dostał dyscyplinarke oczywiście był PiP z inspektorem wymieniliśmy kilka anegdod o transporcie i tyle słuch o gościu zaginął. | |||
~M!? | Chyba o czymś zapominacie... Facet ściąga ludzi do pracy z daleka po czym wali w bambuko i im nie płaci od trzech miesięcy. W Gruzji pewnie rodziny czekają na środki do życia... Jakie kierowcy mieli wyjście? ?? Dziwicie się??? Za pracę należy się zapłata!!! | |||
jacek-kuba
| Inny dziad łyknął go z pocałowaniem w rękę. Same elity kurka, alkoholik, narkoman albo kolor. Pamiętajcie u dziada tylko przedpłata. Bo nie wiadomo kiedy klęknie. | |||
~Ordynator jest jeden! | Już jest po firmie a właściciel idzie w skarpetkach. Koniec z kręciołkami na pobiedniku. | |||
jacek-kuba
| Nikt nikogo nie spakuje i nie odstawi na autobus. Człowiek nie ma grosza i nie ma, po co wracać do domu. Bez pieniędzy nikogo nie puszczą. A niemcy chętnie to pokryją -to drobne kwoty i ściągną z odsetkami każdy grosz. A pisania będzie na kilka lat. Piękny temat za parę groszy i do tego kwadrat w Roburze trzymający wszystkich za jaja. Polski bohater z sowieckim paszportem, taki nasz Bond i doceńmy wszyscy, że nerwy ma ze stali i jeszcze nikogo nie zastrzelił. pi/zda w rurkach. | |||
jacek-kuba
| Krzysiek Bond, taki jak nasz Tomasz trochę. | |||
jacek-kuba
| Tomek dzisiaj co robi na lody może poszedł z lalami swoimi, napompował wszystkie jak należy i chodzą po placu, sprawdzają AdBlue zakopane w ziemi. Służba nie drużba, cieciówka musi działać. | |||
~Ptaszek na uwięzi | Kris, jeżeli odmawia wykonania pracy to jak inaczej? Prawo pracy chroni obie strony. | |||
~!!!iiii | Nie chciałby być źle odebrany. Szczerze współczuję obu stroną i nie bronię żadnej. Wcześniej pytałem na jakiej podstawie aresztowano 16 osób. Z filmu nie wynika aby były ku temu jakieś podstawy a nawet można wyciągnąć wnioski, że było to koordynowane wraz z Polizei. Wiele było firm w Polsce otworzone przez "Niemców", którzy nie płacili właściwie pracownikom w Polsce, nie opłacało składek a właściciele mieszkają w DE i jakoś Niemcy nie mają ochoty reagować na ich okradanie w PL. W Niemczech są przykładnymi obywatelami, przedsiębiorcami a za "zarobione" pieniądze w PL ciągną działalność w DE. Taki dziwny paradoks. Przyznam rację Łysemu, że jest duże prawdopodobieństwo jakby to byli kierowcy (obcokrajowcy) w niemieckiej firmie to Polizei, związki itd. inaczej by się zachowywały. | |||
~Ł ysy | Jeżeli kierowcy są na samozatrudnieniu, to zupełnie nie rozumiem postawy niemieckiej policji, tym bardziej dziwia mnie posunięcia Agmazu. Pierwsze co bym zrobił, to wystąpienie do niemieckiej policji o pomoc w odbiorze blokowanego mienia przez podmioty gospodarcze, z którymi mam podpisane umowy. Za pracę trzeba płacić i chyba to nie podlega żadnej dyakusji., ale nie może być przyzwolenia na bezprawie w postaci blokowania czyjejś własności. | |||
~Ł ysy | Jeszcze nie wiadomo, jak były zmajstrowane umowy. | |||
~Ł ysy | Niemcy to wszawy naród. | |||
~Kiksu | Sorki że nie na temat Czy w wieku 42 lat warto zacząć pracować jako kierowca samochodów ciężarowych? co o tym sądzicie. Właśnie zjeżdżam z Holandii i chciałbym pracować w transporcie. Jaką dobrą firmę na początek byście polecili dla kierowcy bez doświadczenia z prawem jazdy c+e | |||
~!!!iiii | No niestety no ale tak potrafili przegrać wojnę, że aż żal żeśmy w połowie tak jej nie "wygrali". Od inspektora z ZUS wiem o co najmniej dwóch firmach transportowych z DE i jednej z DK z mojej okolicy, które nie zapłaciły dużych sum do państwa a osoby z zagranicy powiązane z tymi firmami spokojnie robią biznes u siebie a tu interes zwinęły. Instytucję w DE czy DK wciąż odpisują o tym aby uzupełnić dokumentację, że tłumaczenia, że przełożenia itp. i nawet nie zajmują się tematem. Mówię o kwotach ponad 6 cyfr w PLN. | |||
~Ptaszek na uwięzi | Jeżeli nie płacił tak jak się umawiali to chyba racja jest po jednej stronie. Oczywiście mogli zgłosić go do PiPu, jednak kierowcy postanowili zrobić to w stylu Mazura. | |||
~Remik | Jedną osobę z auta łatwo wyrzucić ale 60 już nie. Więc wykrzyknik Twoje porównanie nie bardzo do tego jest zbliżone. | |||
~Remik | Łysy myślisz, że najlepiej wypakować się z auta i później prosić o kasę? Mogliby zapomnieć widząc co teraz typ o*a. | |||
jacek-kuba
| Remigiusz zostaw łysego. On jest specem w takich kwestiach. Przerabiał to pół życia. Szpenio kurka wodna. Wymieniał kierowców co 2 dni żeby nie płacić. Dlatego dzisiaj już nie ma nikogo. | |||
~Kzk | Do ~ kiksu otwarte drzwi już masz do agmaz i lukmaz zbierz kolegów że sobą pocieszysz przyszłego pana twojego i możesz być przodowym a nawet mentorem. | |||
~Dawid87 | Firma ponoć nie płaci od dwóch miesięcy załóżmy że po 2500 e miesięcznie jednemu czyli około 350 tys euro dla 70 kierowców, załóżmy że tylko połowa tych samochodów jesy załadowana stoją tam 12 dni, kary za niedostarczenie towar będą dużo wyższe, coś tu śmierdzi. Reszta floty około 500 samochodów pracuje normalnie. | |||
~Remik | Nie tylko oszukiwali na dwóch pensjach, nie płacili obiecanych premii, ale także kradli zwrot zwierzaka dla dziecka, które przyszło pocztą. To dno, które trzeba ominąć dziesiątą drogą. Stosunek do obu niewolników, a na dodatek nasi współpracownicy również tam uczestniczą w tym chaosie. Po prostu nie jest gorzej!!! Takich opinie jest więcej. | |||
~Remik | s://for-driver. info/pl/review-compa ny/AGMAZ. html?page=2 | |||
jacek-kuba
| Czytam teraz ponad 1000 kierowców ponad 900 autek, W tym roku już prawie 400 Actrosów wzięli-to większa firma nawet jak łysego? to co się dzieje? | |||
~Remik | Jacek nie znam typa ale widać jego arogancję i brak szacunku. U takich ludzi nigdy nie pracowałem na szczęście. | |||
jacek-kuba
| To masz wyjątkowe szczęście. Dziad w większości jest taki sam. | |||
jacek-kuba
| To jakby z jednego miotu byli. | |||
jacek-kuba
| Kończę bo rutkowski dzwoni. Nawi mu wysiadła. | |||
~Ordynator jest jeden! | Buchachachacha! Co za kwadratowy łeb! | |||
~Ł ysy | Jak zwykle kilku złamasów wykrzykuje swoje racje, nie rozumiejąc istoty sprawy. Wypadałoby zacząć od stosunku pracy. W tym przypadku mamy umowę cywilną na świadczenie usług polegajacych na prowadzeniu 40tonowego smoka. Macie pewność, że kierowcy mają /mieli umowę o pracę? Różnica między umową o prace, a umową cywilną na świadczenie usługi determinuje podjęte przez właściciela reakcje. Czy szanowi krzykacze dostrzegają problem? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.