~driver
| I to ma wpływ na? A w Austrii jest 0. 10e taniej na utę niż orlen hurt i prowizja dostawcy | | | |
~driver
| Ładnie brzmi zmniejszenie limitów | | | |
~driver
| Karty paliwowe to nie tylko paliwo ale i opłaty drogowe Więc będzie ciakawy okres | | | |
~kiero
| A ja myślę że obiecali 80 euro dniówki. Potem podsunęli niepiśmiennym umowy na samozatrudnienie i okazało się że 80 to minus ZUS i podatek. Do tego nie płacili po kilka miesięcy. Zasada się chwalił że na 2023 rok zamówili 375 actrosów. Po takiej reklamie w mediach będą musieli szukać kierowców w Bangladeszu. | | | |
~driver
| Oni już nie muszą pracować A co robi Scania nie ma już czegoś takiego że nie odbierasz zamówienia Prawnicy piszą kwity o przepadku zaliczki Myślisz że dawali po 1000e od sztuki? Z tego co wiem to Scania Volvo brało 20%wartości | | | |
~kiero
| Jak wejdą do firmy komornicy to zostaną jeszcze długi. Te ich 3 firmy to wydmuszki bazujace na tanim kierowcy i bankach. Nawet te lambo i maybach to w leasingu. | | | |
~Ł ysy
| Kiero. Dalej widzisz świat przez pryzmat parkingów. Dalej myslisz, że robisz łaskę pracując.
Świat się zmienił. Rynek pracy rządzony przez kierowców przestał istnieć. Za moment na kolanach będziesz prosił o pracę lub grzecznie zapier dalał za tak zwane "marne " pieniądze.
Popytaj budowlańców, jak im się żyje w nowym świecie? | | | |
~Ł ysy
| kiero. O czym ty bredzisz? Kupowanie sprzętu transportowego za gotówkę jest przejawem głupoty.
Uczepileś się Lambo i Maybacha, dlaczego?
Jak mial facet płacić podatki, to zrobił sobie dobrze. Też bym wybral wariant utylizacji kasy na swoje kaprysy. Nikt nie lubi płacić bandyckich podatków.
Co w tym złego? Zawiść przez ciebie przemawia. Katole tak mają. | | | |
~driver
| Punkt widzenia robotnika zawsze sięga najdalej do miejsca oddawania moczu Jak można żyć w takim przypadku? Zbanczyl i ma zapłacić Każdy banczy żeby nie płacić na tym to polega | | | |
~300D
| buhaha, łysego guptoka chyba basset w łydkę upiertolił | | | |
~driver
| Glita z Jędrzejowa jak kończył wyprowadził z firmy 63mln śmigłowiec i cały majątek Stanwex coś ponad 100mln Nie opłaca się banczyc dla 10 czy 20mln | | | |
~300D
| małe stado uzbeków położyło molocha a ten pirtoli o kierowcach na kolanach | | | |
~Ordynator jest jeden!
| Firma straciła reputację i traci kontrahentów.
Tej firmy już nie ma. | | | |
~300D
| ile firm teraz trzęsie doopami?
multi/kult i w wydaniu kreatywnych biznesmenów | | | |
~driver
| Położyło? To jest jego największy sukces takiej firmy | | | |
~Ł ysy
| Produkcja spada, sprzedaż spada, a Polski Pan Kieroffca dalej żyje w swoim urojonym świecie. Może brutalnie zabrzmi, wielu z was jeszcze nie wie, w jakim jest gównie. Pierwsi dowiedzą się parkingowi krzykacze. | | | |
~driver
| Trzeba obstawiać która firma będzie kolejna Batim? Mielczarek? Agromex? Maszonski? Dartom?koimex? Skat? Co jepanie kolejne? | | | |
~driver
| Mega sław? Wszystkie mają dynamiczny rozwój i tak samo szli w podwykonawstwo dla innych spedycji | | | |
~driver
| Koniec czerwca i 10tys bezrobotnych kierowców się uzbiera | | | |
~Ł ysy
| Czas spadać. Pojawił się przygłupiasty 300D. Z idiotą nie ma dyskusji. | | | |
~Ł ysy
| Mielczarek ma wprawę w plajtach. On niczym Feniks powstaje z popiołów. | | | |
~driver
| Nie ma innej opcji zakończenia transportu jak bankructwo | | | |
~300D
| to zależy od skali | | | |
~Ł ysy
| Coś Remoka dzisiaj nie widać. Może wrócil do rodziny, do kraju ojczystego, wreszcie pojadł do syta i mu żarcie zaszkodziło. Przestawienie się z psich puszek z Lidla na normalne ludzkie jedzenie może być bolesne. | | | |
~Malina Cyc
| Już Niemcy się postarają by zrobić z polskim dziadostwem porządek.
Po pierwsze udowodnią, że ta bandycka firma stosowała dumping socjalny czyli ograniczanie kosztów pracy przez niepłacenie pracownikom swiadczeń emerytalnych i zdrowotnych. Firma transportowa Jost Group zapłaciła za taki poceder karę 30 milionów euro i to tylko dzięki ugodzie.
Po drugie udowodnią, że samozatrudnienie kierowców spełniało znamiona zatrudnienia fikcyjnego, bo kierowca-przewoźnik (he he) w rzeczywistości wykonywał pracę zwykłego etatowego pracownika i był w całości zależny od przewoźnika-pracodaw cy. Samozatrudnienie musi spełniąć określone kryteria inaczej jest zatrudnieniem nielegalnym i pracodawca może zapłacić olbrzymią karę i dodatkowo pokryć brakujące składki ubezpieczenia społecznego do 30 lat wstecz. Przynajmniej takie jest prawo w Niemczech. W Polsce samozatrudnianie kierowców czyli zakładanie firmy, która sprzedaje usługę prowadzenia pojazdu jest formalnie niemożliwe, więc wpisuje się inną działalność jak przeprowadzki itp. Dochodzi do absurdu w którym przewoźnik-pracodawc a formalnie wypożycza kierowcy-przewoźniko wi zestaw do dokonania transportu, który pracodawca sam organizuje i nim zarządza.
A więc to Polacy wykańczają niemiecki transport dzięki dumpingowi socjalnemu i wymuszonym stosunkom pracy. Dodatkowo pazerne dziady stosują dumping finansowy, bo sami zarabiają w euro ale płacą kierowcom w złotówkach po niekorzystnym kursie. | | | |
~driver
| Inelo oficjalnie dane w 2022 r jedna kontrola dot Pm i płacy minimalnej Jedna 1!!! W tym roku też 1! W Austrii 45 ale w Danii 359 | | | |
~kiero
| No przewoźniki będzie robota po Mazurach. Niemieckie związki zawodowe a*alizują kwity kierowców. Już powiedziały że to fikcyjne samozatrudnienie. Smardzewicki królu firma w której pracuję ma oprócz transportu ma dwa magazyny wysokiego składowania i odsprzedaje zbędne frachty innym. Szef współpracuje z trzema producentami i magazynue, transportuje ich towar. | | | |
~driver
| Może spójrz dalej niż długość fiuta Jeżeli po 1kw firmy nie spłacają zobowiązań to co będzie dalej? Zamówien nadal brak ładunków mniej frachty tanieją | | | |
~kiero
| Na Kruczkowskiego 2 w Warszawie jest urząd wydający licencje taxi. Stoją po kilka dni wasi byli kierowcy, Ukraińcy i Gruzini. Chyba wola uberem i boltem jeździć niż 40 tonowym smokiem. | | | |
~Ł ysy
| kiero. Każdy krzykacz z tego forum pracuje w zajebistej firmie za zajebiste wynagrodzenie.
Radujemy się z twojego sukcesu. Trzymamy kciuki za twoją firmę chociaż wiemy. Jej zawirowania na rynku nie dotyczą. | | | |