ID: 238015
Przeładowana oś napędowa
ID: 238015
ID: 238015
Witam zestaw z naczepą waga całkowita 40. 000, przeładowana os napędowa kto odpowiada za wage, ładunek stal. Kierowca dostał 800e mandatu w niemczech. Jakie dodatkowe konsekwecie moga byc. Pozdrawiam
Witam zestaw z naczepą waga całkowita 40. 000, przeładowana os napędowa kto odpowiada za wage, ładunek stal. Kierowca dostał 800e mandatu w niemczech. Jakie dodatkowe konsekwecie moga byc. Pozdrawiam
~Marek*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (35)
~konik | W porządnej firmie wiedzieliby jak załadować nie przeciazajac niczego. Jeżeli dostał mandat i policja go puscila to nie powinno być dalszych konsekwencji dla was, dobrze że nie kazali przeladowac. Zgadzam się z poprzednika mi, jeśli w aucie jest wskaznika nacisku na os to kiero powinien sprawdzić i absolutnie nie opuszczelki terenu firmy w której go ładowali. Marek Można wiedzieć o ile była przeciążona? | 1 | ||
~fryc | Niektórzy twierdzą, że za doświadczenie kierowcy płacić nie warto, bo wszyscy pracują tak samo. Jednak ten przypadek chyba przeczy temu co? | |||
~Vestas | Fryc, u nas w firmie jest przypadek gościa, który nie może trafić do firmy, na której już kiedyś ładował. Także jakość doświadczenia ma znaczenie, bo są też młode chłopaki, które biją na głowę tego amatora, który nawet numerów swojej t. rejestr. nie jest w stanie powiedzieć w jakimkolwiek języku obcym. Facet przed 50tką, jeździ może 10 lat, może mniej. | |||
~fryc | Doświadczenie to nie ilość przepracowanych lat, tylko ilość wiedzy i praktyki uzyskanej w czasie pracy. | |||
~Mitoman | Marek wrzuć zdjęcie mandatu i wtedy się rozjaśni za co dostał i ile. | 1 | ||
~Vestas | Tak, tylko czasem na rozmowie w biurze ciężko to doświadczenie zweryfikować. Niby jeździł, tylko jak? Okaże się dopiero w trasie. | |||
FAN-MAGNUM
| CMR - wpis, towar załadowano w/g zaleceń nadawcy, i prawie po problemie tzn. bez konsekwencji finansowej dla kierowcy :-) to, że kierowcy maja wiedzieć jak załadować KAŻDY TOWAR to napisali "MISZCZUNIE SZOS" | |||
~fryc | Od kiedy to jakiś tam wpis w dokumentach przewozowych zwalnia kierowcę z odpowiedzialności za nieprzestrzeganie przepisów drogowych? | |||
~fryc | To kierujący pojazdem popełnia wykroczenie jadąc po drodze publicznej z przekroczonym naciskiem na oś. | |||
~moris | Ja pier. Dole sami mistsze a na zaladunku tylko ja ja | 1 | ||
~moris | wy madrzy inaczej byliscie ladowac stal, bujajcie dalej | 1 | ||
~Edek z krainy kredek | Fryc gadasz czasami głupoty, a nawet bredzisz. Kierowca jasnowidzem nie jest, a wagi nacisku na oś w oczach nie ma. Moze jedynie próbować coś załadować tak, żeby oś była jak najmniej obciążona, ale do końca nie wiesz, czy przeładowany nie bedziesz na ciągnącej. Auta w naszej firmie wyposażone są w wagę na oś w ciągniku i naczepie, ale nie wszędzie tak jest. A tak naprawde to ogarniety załadowca tak ułoży towar, ze problemów nie będzie. | |||
~zcx | żeby się wyważyć to należy stać na równym i być wypoziomowany. | 1 | ||
~Edek z krainy kredek | Zcx logiczne. | |||
~zcx | edek waga w aucie to żaden wzorzec. odjeżdżasz od rampy w tym czasie podjeżdża następny samochód, bo już towar na niego czeka. ty się wyważasz i wychodzi że może być źle. idziesz na magazyn a oni ci mówią że mają kilka aut do załadowania i musisz czekać jak chcesz być przeładowany | |||
~zcx | więc nie zawsze może oznaczać to prostą czynność. | |||
~fryc | Zasady są proste. Jak się nie ma wiedzy, narzędzi i wykwalifikowanego pracownika to nie bierze się zlecenia do realizacji. | |||
~zcx | ależ zabłysną, z reszta jak zawsze. | |||
~Edek z krainy kredek | Zcx za długo jeżdżę żeby wierzyć w takie rzeczy o których napisałeś. Obowiązkiem załadowcy jest tak rozłożyć towar, zeby wszystko było zgodnie. Przyklad sprzed dwóch tygodni: niemiec zaladował mi 24 palety cegły, a zaladowac miał 22. Oddał mi papiery i kazał spinać pasy. Gdy mu powiedziałem o pomyłce, ściągnął ostatnie dwie, i pojechał ładować następne auto. Komputer pokazywał 12, 9 t na ciągnącej. Poszedłem i bez zajakniecia wyciągnął mi dwie z przodu, i wstawił je na tył. Takich przypadków może za dużo nie miałem, ale nigdy problemu nikt mi nie robił z poprawieniem ładunku. | |||
~zcx | a co to ma do rzeczy ile jeździsz cegieł z rampy ci nie ładował. | |||
~Edek z krainy kredek | No i co z tego że cegieł z rampy nie ładował. Jeżeli masz oś przeciążoną, to jego obowiązkiem po załadunku jest to poprawić, jezeli to zgłosisz, koniec i kropka. A jeżeli tak pojedziesz a będzie kontrola, to już niech martwi się kierowca. Podpisaleś papiery i nasz problem. Inaczej jest z zabezpieczeniem ładunku u Niemca, bo karę za brak zabezpieczenia dostanie kierowca, jak i zaladowca. Ale to już inny temat. | |||
~dzielnicowy | Mistsunie, ja ja codziennie zabieram juz załadowaną naczepe i mam to w dooopie jak mi to załadowali, zapinam i jade bo takie mam rozkazy. wiec czy tam przeładowane czy nie uj mnie interesuje. | |||
~dzielnicowy | zcx tak że nie pi e rdol ze to kierowca jest odpowiedzialny za załadunek towaru... | |||
~zcx | edek a gdzie niby ja napisałem że załadowca nie che przeładować? jak sugerujesz. | |||
~dzielnicowy | edek, ja bym miał w pompie i czas tracić na przeładunek... po co ci to chłopie?, nie masz innych problemów? | |||
~zcx | dzielnicowy już się nachlałeś czy może coś innego? | |||
~dzielnicowy | zcx zabłysłes jak swieczka na choince... 00000000000 dyskusji. | |||
~dzielnicowy | i idz lepiej spac... | |||
~zcx | twoje wpisy świadczą, ze już dawno powinieneś to zrobic. | |||
~dzielnicowy | moje?, ja dopiero sie obudziłem u, mnie słonko wstaje... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.