ID: 230786
Dlaczego polscy kierowcy coraz częściej wybierają niemieckich pracodawców?
ID: 230786
ID: 230786
Coraz więcej mówi się na temat braków kadrowych w branży transportowej. Dlatego zapytaliśmy samych zainteresowanych o pracę i zagrożenia związane z pracą w zagranicznych firmach.
Coraz więcej mówi się na temat braków kadrowych w branży transportowej. Dlatego zapytaliśmy samych zainteresowanych o pracę i zagrożenia związane z pracą w zagranicznych firmach.
~etransport.pl
Posty (81)
~suzuki900rTG | Polscy pracodawcy to złodzieje w. biały dzień okradaja nas wszystkich. płaca śmieszne pieniadze a Polacy przystaja na to. Wszystko wiedza jak jest ale każdy w strachu ptzed uyrata pracy bo kto zadba o rodzine, itd | |||
~All. | U niemca od dechy do dechy wyjeżdżasz 90 godzin w 2 tygodnie, a jak możliwość to zasuwasz na oucie | 1 | ||
~kompost z łysych | To ja nie wiem gdzie wy to pracujecie u tego Niemca. Źe magnesów i out uźywacie. Nic takiego się tu nie dzieje. Owszem czas pracy to nie jest 8 godz. ale widzę że i tutaj zaczynacie ujnię robić. Chcecie źeby Niemiec was szanował jak sami siebie nie szanujecie | 1 | ||
~koneser jabola | funkcja to dlaczego *a płaćcie nieudacznikom i dobrym kierowcą jednakowo?! | |||
~Starykiero | Podtrzymuje pytanie konesera jaboli. W spartanku z wroclawia na 57 klamotow jest tylko 7 polskich nieudacznikow a reszta to ukrainscy kierowcy. To swiadectwo polskiego dziadbiznesmena ktory z pazernosci okrada nawet ukraincow ze o tych 7 polakach nie wspomne. Wystrzegajcie sie takich firm jak spartank. | |||
~Pablo | Likwidacja BAG? | |||
~jhhj | i bardzo dobrze ze chłopaki nie chca jezdzic u polskiego bizneszmena oderwanego od pługa ktory płaci grosze a na placu ma zestawy kazdy po 500 tyś a u siebie w garazu ma 10 bmw i wybiera w ktory dzien jakim na jechać huehe | -2 | ||
~Kangoo | Jiz to kiedys słyszałem... Wypi... jak chcesz pod bramą jest 10 na twoje miejsce. I... i dziś dzwonią "a moze wrócisz?" Odpowiada m wyjdz przed bramę... A co do niemca... 12000 to nie mit a podstawa | |||
~dobry kolega | znam tylko jedna firme w niemczech co tak placi ale brutto i niemiecki trzeba dobrze znac co wyklucza 90% kandytakow z polski jazda cysternami | |||
~Kierowca | Dziś wysłałem CV do niemca. 9lat u dziada wystarczy wiecznie to samo opowiada TRANSPORT SIE NIE OPŁACA. Połowa firmy to ukraina. | |||
~L ysy | Dziadtransy łapka w górę. | |||
~boss | kierowca wkońcu Niemiec cię nauczy pracy; ) a nie pauza co 2 h bo z tyłkiem na siedzeniu nie możesz wytrzymać heheh | 1 | ||
~robi | kumpel wrócił od niemca zarobił 1500 euro. Rozłąka z rodziną brak możliwości przyjazdu bo sie nie opłaca. to jest trik medialny że kierowców brakuje. Chodzi o to że jak będzie ich więcej to będą zaniżane wypłaty itp. Ja składam od miesiąca na kraj bez doświadczenia i zero szans. | |||
~bombaj | No a co się dziwić po 30 latach za najniższą krajową w pl masz 1500 emerytury a po 7 latach w de już masz 200 oiro co miesiąc i rośnie w ciągle. | |||
~robi | kasa to nie wszystko. Dzisiaj pojeżdziłem na motorze chwile bezcenne. | |||
~Ordynator ku-ku | Ja kurna na wrotkach! | |||
~Tajla | Zawód kierowcy to dno !!! A kto myśli inaczej to dureń ! | 1 | ||
~robi | do Tajla - powiem Ci że tylko chodzi o kase. I ludzie co decydują się na drajwerke to nic innego nie umieją. | |||
~rafal | praca w Niemczech a w Polsce niewiele się różni, tak jak kilka osób napisało relacja pomiędzy szefem a pracownikiem jest tam może lepsza, bo ogólnie tam szanują ludzi co pracują bez względu jaki zawód wykonują | |||
~rafal | a pieniądze to już każdy indywidualnie musi ocenić czy warto tam pracować, jedno jest pewne jak mieszkasz w PL i w D nie planujesz zamieszkać tylko dojeżdżasz do pracy a masz około 1000km do firmy i jesteś kawalerem co powoduje że masz najbardziej niekorzystną grupę podatkową to finansowo szału nie ma w PL więcej ci zostanie | |||
jacek-kuba
| ~robi do Tajla - powiem Ci że tylko chodzi o kase. I ludzie co decydują się na drajwerke to nic innego nie umieją. Masz na myśli sam siebie? Piszesz, że jesteś kierowcą? Niewiarygodna samoocena-jestem pod wrażeniem. | |||
~pks | większość kierofców to rynsztok, alkoholicy i alimenciarze... reszta to karierowicze co myślą że u niemca za leżenie dostaną 2000 euro. Trzeba było się uczyć i samemu otworzyć firmy!!! | 1 | ||
irish_dude
| pks - a ty, to kto? Rynsztok, alkoholik, czy alimenciarz? A może wykształcony z własną firmą? | |||
~pks | ja jestem akurat alkoholikiem bez szkoły, a ty kim jesteś? | |||
~pks | irish dude i co teraz cię zabolała prawda? czy myślisz jak błysnąć? | |||
~pks | następnym razem czytaj pajacu ze zrozumieniem. miłej nocy parówką życzę | |||
irish_dude
| Ja jestem tylko zwykłym kierowcą - nikim szczególnym, ale śmieszą mnie pajace, wyzywające wszystkich wokół, gdy sami są... (wpisać dowolne słowo)... | 1 | ||
irish_dude
| A tego, czy jesteś alkoholikiem, to nie wiem, ale, że bez szkoły - to widać :-) | |||
~DIXI | tresc artykułu powinna brzmiec CZEMU POLSCY KIEROWCY CORAZ CZESCIEJ UCIEKAJA OD NIEMIECKICH PRACODAWCÓW | 1 | ||
~Ordynator ku-ku | Pixi polscy sie pisze z małej litery kurna landrynko! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.