~M!?
| Tomek wraca do korzeni... Będzie teraz kierowcą... Z tym, że i tam trzeba ciut myśleć... U Tomka jak widać z tym cieniutko | | | |
~Patryk pogromca dziadów
| Driver weki kalesony I buda tylko nie mów po parkingach kim byłeś bo możesz zostać przeorany przy weekendzie :) | | | |
~K.
| Za te pieniądze co obecnie są szkoda się brudzić transportem Oczywiście kierowca weźmie z Zusem 15 do 17 a właściciel może 2do3 W takich proporcjach nie ma sensu trzymać transportu Jak widać proceder likwidacji rusza z kopyta Spełni się sen kierowców o upadku dziadow Tylko pytanie z czego będzie żył pasożyt który z dziada spijał soki? | | | |
~K.
| Taki brak ładunków jak jest obecnie to wykończy każdego I w końcu będziecie mieli spokojne życie bez pracy Tak jak transport odzwierciedla gospodarkę tak będzie w całości systemu Nie ma co wozić nie ma produkcji nie ma konsumpcji | | | |
~M!?
| Cho/o/ojku drobny. Pasożytem to ty jesteś. Żyjesz z moich podatków głąbie w restrukturyzacji | | | |
~K.
| Ty płacisz czy pracodawcy za was? | | | |
~driver
| i żeby nie było że są lepsze i gorsze firmy Dla zadnych obecnie ładunkow nie ma To nie jest kwestia ceny czy jakim samochodem jedzie Nie ma produkcji nie ma konsumpcji i nie ma ładunków i raczej nie bedzie Sytuacja obecna nie bedzie chwilowa to przeciągnie sie na kilkanascie miesięcy a moze i kilka lat | | | |
~scan cargo
| Driver na litość boską czy ty masz dwubiegunówke? Piszesz od kilku lat o armagedonie jednoczesniesnie majac spłacone auta przyjmujesz 30-40 kiero z agencji i robisz na Bergerkach ładunki po 27 T. jednoczesnie piszesz że wszyscy jada na stratach, to co masochista jesteś że masz strate ale ciśniesz dalej pro publico bono?
sa firmy co maja strate i sa takie co jej nie maja
oczywiscie transport jak kiedyś że w rok można było pobudować dom z 2-3 aut już takie zyski nigdy nie wrócą i do tego trzeba sie przyzwyczaić, ale to nie powód aby pisać o armagedonie | | | |
~driver
| no patrz wczoraj dostałem 15 ładunków z napojami po godzinie odwołanie bo nie ma mozliwosci rozładunku ponieważ magazyny pełne Stal to obecnie oczekiwanie na okienko rozładunkowe miedzy 12-21dni A jak widzisz utrzymanie firmy z pracy sprzetu za kilkaset tysiecy gdzie realny zarobek to może 2tys zł od auta? Przestoje i brak ładunków dotyczy kazdej firmy Mam kierowców na wynajmnie jedynie z agencji Nie ma roboty to ich odsyłam do agencji Płace tylko za realne dni ktore pracują Wiec co masz do takiego sposobu zatrudnienia? masz taki? | | | |
~driver
| Zus ci nie odpusci ani kierowca etatowy wypłaty wg umowy Czy sie stoi czy sie lezy a wypłata i składka sie należy Jeden miesiac przestoju auta i koszty rozwalą 8 miesiecy pracy w bilansie obecnie Zgadzasz sie z tym? Postoisz 2 to 1, 5roku bedziesz odrabiał | | | |
~scan cargo
| Driver nadal pozostaje pytanie czy masz zysk czy sttrate bo jakoś nie wierze że majac własny sprzet lecisz na 2 tys pln od auta lub że masz strate bo takie działanie byłoby nielogiczne,
Ja rozumiem że nie chodzi o to aby sie dzielić z kierowcami infoormacjami o zysku bo to zawszee działa tak jak w kopalniach jest zysk to każdy chce być udziałowcem w tym zysku jak jest strata to pracownicy jakby ich nie było to nie jest społdzielnia, to szef ma być tym co musi podejmować decyzje ile zysku odłożyć na chude lata a ile oddać, pracownik zawsze bedzie chciał mieć udział w zysku i nigdy w stracie | | | |
~driver
| Policz dobrze i sam sie przekonaj Jaką rentownosc generuje pojazd obecnie Wraz z przestojami oraz kosztami stałymi Nawet własne auto obecnie ze wzglegu na brak pracy przewozowej generuje strate Jedynie auto bez kierowcy wychodzi na plus takie czasy | | | |
~scan cargo
| Driver licze to miesiac w miesiac nawet mam pozycje rezerwy na nieplanowane koszty czyli coś co nie jest stałe regularne i rentowność mam wydaje mi sie wysoką per jednostke oczywiscie obecna sytuacja wynika z decyzji z 2022 czyli redukcji o ponad połowe aut po to aby nie musieć własnie na siłe błagać o ładunki i na siłe utrzymywac kierowców, tak wszyscy sa zadowoleni i ja i kierowcy których zwolniłem i ci co nadal pracuja | | | |
~K.
| A jak ci spadnie 15%ładunków to co? Czyli zarabiasz z auta tyle co kierowca brutto oczywiście? | | | |
~K.
| 17tys brutto kierowca a zysk 2moze3 po odjęciu kosztów bierzacych nie liczę amortyzacji i innych masz większą stawkę niż rynkowa obecnie? | | | |
~K.
| Ta rezerwa pokrywa oczywiście stratę wartości pojazdu kapitał zapasowy na inwestycje oraz bierzacy rozwój? | | | |
~Scan Cargo
| Driver przyjmując twoje oczekiwania aby miec 17 tys zysku plus kapital. zapasowy kase na inwestycje amortyzacje to by wychodziło ze mając auto w leasingu to powinieneś mieć z 6 tys E za auta jeszcze na jednym aucie do osiągnięcia czasami nie kazdy miesiac ale przy większej skali nierealne bo wtedy ty przy 30 autach miałbyś 9 mln PLN rocznie zysku a nie restrukturyzację | | | |
~Patryk pogromca dziadów
| Dla schizola bankruta to coś niesamowitego że ktoś zarabia kasiore z transportu hehe :)
Firmy dobierają po 150 nówek na full opcji tylko po to żeby paść z braku roboty- w sumie logiczne z punktu widzenia osoby z zaburzeniami :) | | | |
~Scan Cargo
| Patryk pls te dobieranie aut w leasingu to często i gęsto nie jest podyktowane tym. ze firma tak świetnie prosperuje tylko chęcią niezapłacenia podatku to bardzo prosty mechanizm którego ci nie będę tłumaczył bo po. vo ci to w pizzeri stare dziady wiedzą o. co chodzi :-)
Choć oczywiście sa firmy które wymieniają flotę nawet pomimo ze sa w restrukturyzacji po prostu taka polityka korporacyjna | | | |
~Scan Cargo
| Link firma w restrukturyzacji a pomimo to wymieniali. flote na nową | | | |
~K.
| A zastanawia Cię fakt linka właśnie ze restrukturyzacja i nowe auta Bierze bo bierze nie będzie szło 1 dnia zamyka bajzel i tyle Restrukturyzacja jest właśnie po to aby mieć kontrolę nad firma I jednego dnia to zamknąć bez zbędnych problemow | | | |
~K.
| Jaka masz alternatywne gdy podaż twojej pracy zmaleje do 0? Kryzys dopiero wchodzi do rzeczywistości a wy myślicie o odbiciu we wrześniu Zamówień brak magazyny pełne wiele firm można zamknąć a towary będą jeszcze rok | | | |
~Patryk pogromca dziadów
| Scan ale chyba skoro firma bierze nowe auta żeby nie płacić podatku to znakiem tego że dużo zarobiła:) | | | |
~Scan Cargo
| Nie to. nic nie znaczy to tylko to ze np sprzedala wczesniejs, e auta na wschód gdzie zafakturowani 30 % ceny i aby nie zapłacić podatku biorą kolejne
Widać Patryk ze wydaje ci sie ze cos wiesz cos ro, umiesz cos usłyszałeś cos widziałeś i zakładasz ze tak. swiat wygląda | | | |
~Scan Cargo
| Driver ja nie mam 30 aut mam troche kontaktów szału nie ma jest często ciężko czasami tez zaliczam wtopę w postaci powrotu na pusto bo ja niestety nie jeżdżę dla śmieciarzy nawet jak. mam stracić
Ale generalnie i tak udaje sie zrobic wynik | | | |
~Patryk
| To że spada liczba zatrudnionych spoza UE to tylko wszystkim wyjdzie na dobre. Zatrudnianie kierowców z krajów trzeciego świata i trzymanie ich w kabinie po miesiąc, dwa, trzy, pół roku jak niewolników i oszukiwanie ma wypłatach jak firma z początkiem rejestracji KN i niebieskimi zestawami wychodzi bokiem i dobrze. Należy zacząć traktować swoich pracowników jak ludzi a nie niewolników i polepszać ich warunki pracy a nie iść na łatwiznę. Zapchanie dziury tanimi migrantami nie rozwiązuje problemu tego zawodu tylko go ukrywa. A dziady którzy pchają tylko do swojej kieszeni pieniądze i wiecznie się im nie opłaca powinni likwidować likwidować te pseudo firmy. Mimo to i tak praktycznie każdy kierowca patrzy od lat na to co ssie dzieje w transporcie w kontekście NAS i każdy wie że nie będzie lepiej i będzie kombinowanie kosztem kierowców, bo tak zawsze jest. | | | |
~driver
| scan modrzejsi ode mnie pisżą
s://strefabiznesu. pl/kierowca-ma-10-ty siecy-a-firma-tonie- system-rozjezdza-bra nze/ar/c3p2-27810299
A ty jestes poza systemem | | | |
~scan cargo
| No nie jestem poza systemem, po prostu jestem na tyle mały i miałem na tyle dużo kontaktów że po zredukowaniu mozna było coś tam wybrać 2. Na pewno mam bardzo niskie koszty stałe patrz powyżej dlatego że jestem mały i nie mam rozbudowanej administracji i obsługi, Tak kierowcy zarabiaja tak jak oni piszą i wcale to nie jest jakoś nazwijmy to masakrycznie dużo za ta prace, której generalnie nikt o zdrowych zmysłach i ktoś kto choć troche rozumie że życie jest krótkie i nie warto go tracic na to aby spedzić całe życie w pracy, nie widzac dzieci żony znajomych, żyć po to aby pracować i pracować po to aby zyć, generalnie to nikt pewnie nie robił statystyk ilu kierowców dożyło emerytury, i iile byli na tej emeryturze ale podejrzewam że nie wygląda to za dobrze, patrzac na ich nawyki żywiieniowe i higiene życia, wiec ja im tego miodu nie zazdroszcze i nie uważam aby zarabiali krocie, zobacz że praktycznie w Europie robią to emigranci w DE Polacy i reszta u Nas UA BY, obecnie Azja | | | |
~rura
| Zamykac cały transport a trakorzystow eksmitowac do wozenia obornika na pole za najnizsza krajowa i wtedy przestana pyskowac | | | |
~Donald Truck
| łyski znikną wtedy tak, to będzie prawda | | | |