ID: 212578
Inwestycja Roku dla modernizacji Mostu Grota
ID: 212578
ID: 212578
10 pasów ruchu, 8 255 ton stali, zbudowano 63 obiekty inżynierskie, 6 dni w tygodniu trwały prace, 796, 30 mln zł, wszystko po to, by dostosować DK8 do parametrów drogi ekspresowej. Rezultat? Nagroda Diament Infrastruktury i Budownictwa 2016.
10 pasów ruchu, 8 255 ton stali, zbudowano 63 obiekty inżynierskie, 6 dni w tygodniu trwały prace, 796, 30 mln zł, wszystko po to, by dostosować DK8 do parametrów drogi ekspresowej. Rezultat? Nagroda Diament Infrastruktury i Budownictwa 2016.
~etransport.pl
Posty (2)
~terefere | I co z tego miała być otwarta dla tranzytu a jest po staremu i po co to komu nadal trzeba jezdzic dk50 | |||
owca
| Poza szczytem możesz jeździć. Większy kłopot to źle rozwiązany węzeł przy wisłostradzie (również wciąż błędnie oznakowany jako Modlińska), gdzie nikt nie wie po której stronie barierki jechać, rezultatem czego jest 5-cio kilometrowy korek. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz