Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Przewoźniku, kierowco – Bruksela ZNÓW skomplikowała wam życie. Bo kto by słuchał praktyków?

ID: 285393


Polski kierowca wykonujący przewóz z Włoch do Francji może wkrótce podlegać kilku różnym systemom ubezpieczeń społecznych. Unia Europejska finalizuje zmiany w przepisach, które wprowadzą obowiązek rozliczania składek w zależności od miejsca wykonanej usługi. TLP ostrzega: to cios w podstawy działalności firm transportowych.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (16)

~Gggggg
Sami wywołają kryzys a jak nie będzie miał kto wozić będą się pytać dlaczego w ue zasiadają jacyś kamikadze
~!!!iiii
Kiedyś wspominałem, że do tego dojdzie. Jak "projektowano" PM to było pewne, że prędzej lub później ze względu na demografię i rozdmuchany socjal zacznie brakować kasy nawet u najbogatszych, więc tak będą teraz w UE traktować swobodny przepływ usług. Dlatego UKR oficjalnie nie będzie w UE, bo nie będzie podlegać tym bzdurą a już teraz korzysta z dobrodziejstw rynku UE prawie jak jego członek. Właściwie to nie Ukr tylko korpo ulokowane w Ukrainie.
~Kiero bez zymbuff
Dobra, nie bede czytal tyle, bo w zyciu nie przeczytalem takiego dlugiego tekstu, ale rozlazi mie sie o to czy bedom pietnastki tera?
~driver
3 kierowców z 10 bedzie może miało prace Reszta musi zmienic zawód Transport miedzynarodowy zniknie szybciej niz sie kazdemu wydaje
~!!!iiii
Driver przewidujesz jakieś ruchy tektoniczne i Polska odłączy się od kontynentu na kilkaset mil morskich?? Uściślijmy, że raczej polski transport międzynarodowy się skurczy a do tego ten, który pozostanie to w bardzo małym stopniu będzie się opierał na polskim właścicielu co wiąże się również, że nie będzie się opierać na polskim kierowcy, bo nie po to ktoś podróżuje z kapitałem po świecie aby przepłacać.
~driver
bedziesz jechał do granicy najdalej ew na terminal intermodalny zostawisz naczepe lub kontener i na tym koniec
~kris
No i spoko. Gdzie tu widzisz problem?
~kris
Jedyne co nas powinno interesowac czy da sie na tym zarobic a nie jak daleko bedziemy jezdzic.
~K.
Nie będzie się dało zarobić Bo jak widać to jest pisane pod korpotransy
~kris
Serio? A teraz kto wozi kontenery?
~driver
kris A powiedz po co korporacje robią firmy i szykuja sie na wielkie uderzenie po 10tys pojazdów i wiecej?
~Dziad
Wystarczy popatrzeć jakie firmy należą do TLP
~kiero
UE to fajna instytucja, urzędnicy się nudzą i wymyślają. Kierowca jedzie do UK i w każdym kraju po drodze trzeba płacić ubezpieczenie emerytalne? Czy może tylko w tym który jest docelowy?
~driver
chyba to całe UE nie przetrwa dalej niż rok może dwa Absurd goni absurd
~kris
Jakie firmy maja po 10 tys pojazdów?
~K.
Do 27r będzie miał hegelmann hoptrans gierteka
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.133.59.209

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels