ID: 158257
tachograf młotki koperta
ID: 158257
ID: 158257
młotki włączamy jak coś robimy przy rozładunku załadumku. Koperta jest to pauza, oczekiwanie dyspozycja - zaliczane jest do pracy. Stoje pod rampą, czekam na rozładunek, zzaładunek. czekam na zlecenie to wszystko na kopercie?
młotki włączamy jak coś robimy przy rozładunku załadumku. Koperta jest to pauza, oczekiwanie dyspozycja - zaliczane jest do pracy. Stoje pod rampą, czekam na rozładunek, zzaładunek. czekam na zlecenie to wszystko na kopercie?
~baas*.customer.tom-net.pl
*.customer.tom-net.pl
Posty (88)
~baas | jak w temacie... | |||
~baas | może jest inaczej? | |||
grzesfzg
| koperta to nie pauza a dyspozycja i nie jest to wliczane do pracy | |||
~baas | no no pytam o małą kopertke | |||
~baas | jak nie jest wliczana do pracy to po co jest w tachofrafie? | |||
grzesfzg
| bo to jest dyspozycja jak sie jedzie w podwojnej obsadzie, jak sie ma kontrol itd, bag | |||
~zdegustowany | ://www. witd-opole. infra. pl/images/poradnik. pdf Usuń spacje!!! | |||
~baas | a dyspozycja to nie praca? już sam nie wiem | |||
grzesfzg
| nie nie praca | |||
~baas | kiedyś się pytałem inspektora to powiedział ze praca | |||
~woytek | Koperta to oczekiwanie na dyspozycje, jestes na firmie to mlotki, stanie sie cos beda problemy. Jak na firmie robisz pauze to nie wychodz z kabiny wtedy krzeselko | |||
~baas | dyspozycyjnośc w pracy | |||
grzesfzg
| ja sie pytalem inspektora ITD jak wchodzily tacha cyfrowe jak i kiedy mam wpisywac kraj rozpoczecia i zakonczenia to mi odpowiedzial ze jak wjezdzam np do belgii to robie zakonczenie i tak kilka razy dziennie jak jade przez kilka krajow a to jest idiotyzm prawda jest taka ze ponad polowa inspektorkow nie zna przepisow na 100 procent, potrafia tylko karte i tacho zczytac i komputer mysli za nich i wywala ewentualne przeciagniecia | |||
~baas | auto jest ładowane musze być przy tym choć nic nie robie | |||
~baas | auto się ładuje 4 godziny pod rampą jeździ widlakiem non stop siedze w kabinie ale nie mogę odpocząć | |||
~baas | to chyba jestem w pracy | |||
~baas | młotki nie pasują pauza tez nie to chyba koperta jest w sam raz | |||
grzesfzg
| auto jest na zaladunku, rozladunku ewentualnie myte jesli cysterna to jestes na mlotkach i tylko mlotkach | |||
~baas | no nie firmy zakazują młotków jak kiero według nich nic nie robi na załadunku, rozzładunku, myjkach | |||
~woytek | Zaladunki to praca, siedzisz w kabinie pauza, wyjechales na parking brakuje godz to dyspozycja. Ulegnisz wypadkowi na terenie firmy pytanie co robiles mlotki praca. Pogadaj z wonsatym marianem to ci wytlumaczy, odprawy na granicy, mlotki | |||
~bodzio | Dyspozycyjności używa się jeżeli czekasz na rozładunek lub stoisz pod rampą i Cię rozładowują a Ty jesteś w kabinie lub w poczekalni dla kierowców. Okres dyspozycyjności nie wlicza się do czasu pracy tyg. Czas spędzony na kopercie wydłuża czas do odebrania przerwy 30 min po 6 h pracy. | |||
~baas | jak stoisz przy myjce patrzysz jak się zestaw myje przez 60 minut to jestem w pracy a firma twierdzi ze nie ma młotków | |||
~Pozdro | Bez przesady podczas pauzy możesz wyjść z kabiny :) To Twój wolny czas i ty decydujesz czy będziesz siedzieć w aucie czy też wolisz np. zapalić na zewnątrz. Jedynie co to podczas załadunku nawet jeśli nic nie robisz to i tak pracujesz więc wtedy odpoczynek jest ryzykowny. Generalnie pauza a nie oczekiwanie jest wtedy gdy udowodnisz, że na początku delegacji albo na początku zmiany wiesz kiedy ile będzie trwała. To jest akurat proste bo poza terenem załadunku/rozładunku nikt tego nie sprawdza. | |||
motherfunker
| Jak siedzisz w kabinie bo Ci ładują naczepe 2 godz to dyspozycja, jak idziesz z papierami CMR itp to praca | |||
~baas | bodzio tak samo jest z młotkami | |||
~Pozdro | Dalej... pauzy nie ma gdy wykonujesz czynności należące do obowiązków kierowcy. Co do tego należy to wystarczy sprawdzić w ustawie albo zakresie obowiązków lub regulaminie pracy itp. | |||
~baas | no to wszystko jasne koperta to praca jak młotki | |||
~baas | dzieki |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.