ID: 158257
tachograf młotki koperta
ID: 158257
ID: 158257
młotki włączamy jak coś robimy przy rozładunku załadumku. Koperta jest to pauza, oczekiwanie dyspozycja - zaliczane jest do pracy. Stoje pod rampą, czekam na rozładunek, zzaładunek. czekam na zlecenie to wszystko na kopercie?
młotki włączamy jak coś robimy przy rozładunku załadumku. Koperta jest to pauza, oczekiwanie dyspozycja - zaliczane jest do pracy. Stoje pod rampą, czekam na rozładunek, zzaładunek. czekam na zlecenie to wszystko na kopercie?
~baas*.customer.tom-net.pl
*.customer.tom-net.pl
Posty (88)
~bodzio | Bass co masz na myśli mówiąc, że tak samo jest z młotkami?? | |||
~baas | dobrze ze choć jeden wiedział | |||
~baas | po 6 godz pauza bodzio | |||
Sergiej-TG
| Podgląd konta grzesfzggrzesfzg (2015-01-03 19:35:25) auto jest na zaladunku, rozladunku ewentualnie myte jesli cysterna to jestes na mlotkach i tylko mlotkach a jak ładują/ rozładowują a ja siedzę sobie w kabinie to też na młotkach? doprecyzuj to... | |||
grzesfzg
| gówno wiedział, bo koperta to jest b) „ okresy gotowości” oznaczają: — okresy inne niż te odnoszące się do przerw i okresów odpoczynku, podczas których pracownik wykonujący czynności związane z przewozem nie jest zobowiązany pozostawać na swoim stanowisku pracy, ale musi być dostępny, aby odpowiedzieć na każde wezwanie do rozpoczęcia lub kontynuowania jazdy lub wykonania innej pracy. W szczególności do takich okresów gotowości należą okresy, w których pracownik wykonujący czynności związane z przewozem towarzyszy pojazdowi transportowanemu promem lub koleją, jak również okresy oczekiwania na granicy lub wynikające z zakazu ruchu. Okresy te i ich przewidywalna długość będą z góry znane pracownikowi wykonującemu czynności związane z przewozem, to znaczy albo przed odjazdem, albo tuż przed właściwym rozpoczęciem odnośnego okresu lub na mocy ogólnych warunków wynegocjowanych przez partnerów społecznych, lub na warunkach wynikających z ustawodawstwa Państw Członkowskich, — dla pracowników wykonujących czynności związane z przewozem jadących w zespole czas spędzony na siedzeniu obok kierowcy lub na kuszetce, gdy pojazd jest w ruchu; | 1 | ||
~baas | ale nie wszystkie firmy to honorują | |||
Sergiej-TG
| ~baas (2015-01-03 19:40:54) jak stoisz przy myjce patrzysz jak się zestaw myje przez 60 minut to jestem w pracy a firma twierdzi ze nie ma młotków bo nie ma... w tej sytuacji masz kopertę -> jesteś w dyspozycji | |||
~woytek | Koperta nie jest praca, jak zmieniasz kolo to tez koperta? Zastanow sie ! | |||
~woytek | Tak samo wjazd na prom w czasie pauzy dobowej? Tez koperta i krzeselko? | |||
~bodzio | Bass chyba nie zrozumiałeś co napisałem. Więc napiszę to jeszcze raz. Po 6h pracy należ się 30 min przerwy, ale jeżeli w tych 6 h miałeś 1 h kopertę to przerwę możesz odebrać po 7h od rozpoczęcia pracy lub ostatnie pauzy 30 min. | |||
~baas | okres gotowości, dyspozycja, oczekiwanie dla firmy to jestem w pracy | |||
Sergiej-TG
| ~woytek (2015-01-03 19:50:10) Koperta nie jest praca, jak zmieniasz kolo to tez koperta? Zastanow sie ! Obudź się... | |||
~baas | wjazdy na prom są oznaczone w tachografie i masz bilet z tym nie ma problemu | |||
~baas | prom jest problem podjazd i zjazd do jednej godz. aby skończyć pauze to inny temat | |||
motherfunker
| Baas pracusiu ty jeden :-) | |||
Sergiej-TG
| ~baas (2015-01-03 19:56:50) prom jest problem podjazd i zjazd do jednej godz. aby skończyć pauze to inny temat na wjazd i zjazd masz całe 30 min... | |||
~baas | mi zawsze mówili ze koperta zaliczamy do pracy tak jak młotki | |||
~woytek | Bilet co ma do tego, inspektor nie ma zadac tiketa od tego jest wpis w tacho, wskoczy i krzeselko i druga przerwa a mozesz tyko dwa razy przerwac, jezeli twierdzi ze koperta to praca to kolo mozna zmieniac na kopercie? | |||
~baas | wjazd i zjazd do godziny jeżeli musisz konczyc pauze | |||
Sergiej-TG
| Podgląd konta Sergiej-TGSergiej-TG (2015-01-03 19:59:36) ~baas (2015-01-03 19:56:50) prom jest problem podjazd i zjazd do jednej godz. aby skończyć pauze to inny temat na wjazd i zjazd masz całe 30 min... masz rację - 1h, moje niedopatrzenie | |||
~woytek | Sergiuszu 60 minut na czynnosci spedycyjne, wjazd i zjazd z promu i na dojazd do bezpiecznego parkingu, dwa razy moze przerwac Wskocza krzeselka przez wylaczenie kluczyka i co dalej? | |||
~baas | to w końcu jak z tą kopertą głosujcie. . ani praca ani pauza to co? | |||
~Pozdro | Chodzi o to, że młotki łatwo mogą spowodować przekroczenie 60h pracy w tygodniu, dopłatę za nadgodziny. Dyżury też mogą powodować dodatki ale można je rekompensować czasem wolnym. Dlatego firmy wolą krzesełko. | |||
~bodzio | Koperta nie wlicza się do czasu pracy ponieważ jeżdżąc w podwójnej obsadzie przekroczyłbyś limit 60h pracy na tydzień i to grubo ponad limit | |||
~Pozdro | Dyżur to aktywność. Dyżur czyli koperta skracają ci czas dobowej aktywności. Prosty przykład. Jeśli na początku dnia przy zabawie tacho walniesz się wybierając kopertę i nie anulujesz tego to za 24 h będziesz już musiał być po pauzie dobowej żeby nie było wykroczenia kapujesz? | |||
~baas | no właśnie tacho zalicza do godzin pracy temat skończony dzięki. | |||
~baas | dobrze ze jeden jest mądry bo reszta | |||
~baas | ale was rąbią w tych firmach | |||
Sergiej-TG
| ~woytek (2015-01-03 20:04:35) Sergiuszu 60 minut na czynnosci spedycyjne, wjazd i zjazd z promu i na dojazd do bezpiecznego parkingu, dwa razy moze przerwac Wskocza krzeselka przez wylaczenie kluczyka i co dalej? Zależy która godzina i czy masz ciśnienie z rozładunkiem/ załadunkiem... jak noc i miałbym dużo czasu to idę spać i śpię ile fabryka dała... oczywiście pauza promowa nie krótsza niż 11h :P | |||
~woytek | Baas czy to egzamin na et czy chec dowartosciowania sie, dodam ze nie wszystko zostalo doglebnie poznane, wyjasnione ! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.