ID: 146856
WITD: Ciężkie kontenery
ID: 146856
ID: 146856
W dniu 23 maja 2014 r. inspektorzy transportu drogowego z WITD w Gdańsku przeprowadzili na terenie Gdańska i Gdyni działania dynamiczne polegające na typowaniu i kontroli pojazdów przewożących kontenery 20-to stopowe.
W dniu 23 maja 2014 r. inspektorzy transportu drogowego z WITD w Gdańsku przeprowadzili na terenie Gdańska i Gdyni działania dynamiczne polegające na typowaniu i kontroli pojazdów przewożących kontenery 20-to stopowe.
~etransport.pl
Posty (47)
~tak to jest | dla zainteresowanych i uczciwych pod tym linkiem mozna sprawdzic kazdy kontener z terminalu DCT Gdansk (maersk) ://dctgdansk. pl/strefa-klienta/sp rawdz-kontener-onlin e/ | |||
~esso | snickers jakbyś zobaczył to co ja widziałem, jak przyjechał chłopak z dwoma 20 na pace to byś sie chłopie najpierw zbladł a potem rzucał *ami ze go nigdzie pały po drodze ani ITD nie zgarnęło, tam nie ma żadnej kontroli w tym porcie. Jak można wypuścić auto bez trzech podpór, kontener spięty dwoma pasami zamiast stać na gniazdach notabene dwóch nie było trzeci zardzewiały ze nie szło go wykręcić, za to drugi trzymał sie na dwóch tylnich i opierał o pierwszy. | |||
~esso | wczoraj któryś z chłopaków wrzucił fajny filmik o pracy kierowcy za granica dokładnie z US i podobało mi się jak opowiadał o stanie Kalifornia | |||
~tak to jest | esso ja widuje takich codziennie w porcir łyse powyrywane opony. brak nadkoli bo ciagle wystrzały o osłonach antyrowerowych w naczepach nie ma co mówic ale ładuja i jada za 2, 5 zł z km | |||
1100ziomal
| Na Francji, czy Hiszpani taki idiota z kryminału by nie wyszedł. Kary zdecydowanie za niskie. Rekwirować auta z towarem na poczet kar. | |||
~tak to jest | dla tego nasze ITD i policja jest 100 lat za tymi słuzbami z innych panstw | |||
~znawca | Panowie o czym wy mówicie gdyby ktoś chciał z tym zrobić porządek to wystarczy 7 dni 24 h. dobe kontrola i jeszcze raz kontrola przy portach i transport staje pierwsi z torbami ida KNS WML ETM takie " lotne" weryfikacje wagi to tylko nabijanie kabzy do Państwa | |||
~tak to jest | znawca popieram to całkowicie ale ITD nawet nie reaguje jak poinformujesz ich o takim przeładowanym aucie a wystarczyło by w nocy postac we Wronkach koło Samsunga tam woza po 2x20 kazda z nich wazy 23 tony | |||
~tak to jest | to juz koniec tematu? | |||
~Mateo | A co tak tylko gdacie na WML ETM KNS a pedalstwo z gdynia co robi?? wala 2x20 po 20 ton i na zwyklych naczepach!!! | |||
~23-ci | Pojedyncze medialne pokazówki nic nie zmienią. Potrzebni są profesjonaliści a nie drużynka nieudaczników. | |||
~tak to jest | tepic chwasty ale tak jak 23 napisał to tylko pokazówki bo musiał by przyjsc ktos obcy do itd i do póki by go nie poskromnili to troche by sie bali a tak to reka reke myje na Sucharskiego przed DCT poszło duzo kasy na zatoczki do kontroli a jezdze tam codziennie i przez miesiac moze raz ich widziałem | |||
~mario_krk1967 | Znawca... coś się tak czepił tych KNS-ów? Ja jeżdżę na KNS z kontenerami i co? ? | |||
~mario_krk1967 | Poddam się każdej kontroli, o każdej porze dnia i nocy | |||
~mario_krk1967 | Inna rzecz, że nie zawsze waga podana na cmr-ce jest zgodna ze stanem faktycznym. A kto Ci pozwoli zważyć kontener? ? Często gęsto też na Interchange'u jest podana waga zadeklarowana, a nie faktyczna. | |||
zibi1906
| ~mario_krk1967 (2014-06-05 09:31:05) Inna rzecz, że nie zawsze waga podana na cmr-ce jest zgodna ze stanem faktycznym. A kto Ci pozwoli zważyć kontener? Często gęsto też na Interchange'u jest podana waga zadeklarowana, a nie faktyczna Mię dzy innymi dlatego ustawodawca stworzył w międzynarodowym liście przewozowym odpowiednią rubrykę. Wystarczy tylko z niej czasami korzystać. | |||
~mario_krk1967 | Rubryka rubryką. Konia z rzędem temu kontrolującemu, który będzie chciał to wziąć pod uwagę. | |||
~tak to jest | mario jezeli chodzi o kontenery z portów w PL to nie ma interchange ale mozna sobie samemu wage sprawdzic i zawsze jest podana rzeczywista i z tego co piszesz jezdzisz w firmie STEF... i juz nie udawaj takiego swietego bo czesto jestem z wami na rozładunku i wiem wiele rzeczy | |||
zibi1906
| ~mario_krk1967 (2014-06-05 09:35:40) Rubryka rubryką. Konia z rzędem temu kontrolującemu, który będzie chciał to wziąć pod uwagę. Nie będzie chciał... ale zostanie do tego zmuszony. | |||
~c plus e | tak to jest- stasiu tymiński to ty? | |||
~mario_krk1967 | Tak to jest... ani razu nie byłem na terminalu w Gdyni, więc nie wypowiem się na temat wagi. Jeżdżę do Niemiec. | |||
~mario_krk1967 | Tak to jest... nie mierz wszystkich jedną miarą. To że pracuję w firmie którą wymieniłeś, nie świadczy o tym, że robię tak jak wszyscy. Jak napisałem wcześniej. O każdej porze poddam się kontroli. Czy to stanu technicznego, czy wagi, czy też czasu pracy. Aczkolwiek świętym nie jestem. | |||
~mario_krk1967 | Jak mnie kiedyś spotkasz, to przypucuj się że to Ty. Chętnie porozmawiam ; ) | |||
~mario_krk1967 | Tak to jest... może okazać się, że wiesz więcej ode mnie :) | |||
~tak to jest | wiecej od siebie to tylko ty sam wiesz i tak jak napisałes nikt swiety nie jest a robote na pudłach w HH znam od 17 lat i juz nic mnie nie zdziwi | |||
~astrolog | ALE KONTROLA 3 SPRAWDZILI A 30 UCIEKŁO ZŁAPANYCH PUSCILI PO OTRZYMANIU SIATKI JABŁAEK JAKO ŁAPÓWKI DLA SWIETEGO SPOKOJU JEDEN DOSTAŁ 150 ZŁ MANDATU | |||
~tak to jest | tak jak pisałem po co daleko jezdzic wystarczy pod portami stanac tam jest tyle miejsca podejrzewam ze jakby na DCT zaczeli kontrolowac na parkingu to wiekszosc zostawiła by auta i uciekła w las ale stac na parkingu mozna tylko 12 godz wiec ochrona DCT powinna wzywac holowniki wtedy pomoc drogowa miała by duzo kasy i roboty | |||
~tak to jest | od 14 dzis stoi policja techniczna na sucharskiego w gdansku w strone obwodnicy to z DCT prawie nikt nie wyjezdza i tak powinni stac na zmiane po jednej i po drugiej stronie a kierowcy jak sa głupi to niech sie teraz pieka na słoncu w budach | |||
~tak to jest | ... | |||
~tak to jest | ... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.