Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

WITD: Ciężkie kontenery

ID: 146856


W dniu 23 maja 2014 r. inspektorzy transportu drogowego z WITD w Gdańsku przeprowadzili na terenie Gdańska i Gdyni działania dynamiczne polegające na typowaniu i kontroli pojazdów przewożących kontenery 20-to stopowe.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (47)

slawekmazury
Moim zdaniem I. T. D powinno scigac kontrachętów kturzy zamawiaja tak ciezki towar bo tak jest wygodniej, a nie scigac i karac przewozników. Kierowca nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci
~tak to jest
sławek jakich kontrachentów o czym ty mówisz jakby w jednej 20 było ponad 24 t to sie zgadzam ale jezeli kierowca ładuje 2 kontenery po 23 tony do dwóch innych odbiorców to co tu ma do tego kontrachent jestem za tym zeby takie kontrole były przez 7 dni w tyg bo ITD w Gdansku pracuje do 16 po tej godz juz sie nie dodzwonisz na posterunek wiec w popołudniowych i nocnych godzinac z DCT wyjezdza najwiecej kontenerów karac karac i jeszcze raz karac bo nie dosc ze stwazaja zagrozenie to jeszcze sa nie uczciwa konkurencja

1

~Bolek
dokładnie. Sławkowi poleciłbym jeszcze słownik na deser.
~tak to jest
najbardzie karał bym kierowców bo doskonale wiedza co ładuja zabierał bym prawko na 12 m-cy a oni jeszcze sie ciesza ze takie tony woza a po za tym ITD o wszystkim wie tylko maja naciski i od czasu do czasu kogos musza zatrzymac wystarczy ze w Gdansku na Sucharskiego stoi radiowóz ITD i na terminalu kontenerowym DCT parking zastawiony autami wyjezdza wtedy moze 10% bo reszta tylko na CB słucha czy jeszcze stoja
~snickers
pewnie sami sobie to załadowali... , a nadawca i ktoś kto ładował nic o tym nie wiedzieli, hhe, może by ich do szkoły wysłać?
~snickers
tak to jest, no i nawet jeżeli mieli wiedzę, to sami sobie to załadowali?! nikt nie miał prawa ich wypuścić, a nie brednie ze kiero m iał jakąś tam wiedzę
~tak to jest
snickers gdybys miał troche wiedzy na temat portów i transportu kontenerowego to bys sie wogóle nie udzielał bo ci co woza po 2 ciezkie kontenery to maja naczepy 5 osiowe modułowe jedna naczepa składa sie z dwóch pojazdów jest rozpinana i najpierw kierowca ładuje jeden kontener wyjezdza z terminalu rozpina naczepe i wjezdza po drugi kontener z druga czescia naczepy gdybys był kiedys w okolicy trójmiasta zwróc uwage na tablice rejestracyjne ETM... a wszystko zrozumiesz i wtedy przestaniesz pisac na tematy o których nie masz pojecia albo masz tylko próbujesz odwrócic uwage na inny tor
~snickers
mam pojęcie, tylko jak sam piszesz, stanie i czekanie na " odjazd" itd to chyba nie jest ŻADNE rozwiązanie? bo gdyby nie było możliwości wyjazdu z przeciążonym ładunkiem, nie było by takich wpisów jak zapodajesz i byłby porządek, a ponoć o to chodzi. i nie tylko kontenerów sie to tyczy, wszelkiego rodzaju " łódki" i inne takie... przeładowany? nie wypuszczają. wszędzie brednie o bhp, kaski i inne bzdety, a co z przepisami ruchu drogowego? czyżby przeładowane auto nie stwarzało zagrożenia?
~snickers
ok, kończą rozł muszę spadać, narki
~tak to jest
przeładowane auto stwarza takie samo zagrozenie jak auto kierowane przez pijanego kierowce a co do modułowych naczep kontenerowych to w Belgii i Holandii juz nie były dopuszczone do ruchu a polskie firmy je kupiły i u nas woza kontenery po 45 ton samego ładunku
~tak to jest
i nie pretko to sie zmieni
~Bolek
prędko - miało być.
~tak to jest
bolek to nie jest test z ortografi lepiej zrobic błąd ortograficzny niz popełniac błedy w transporcie bo ortografia jeszcze nikomu zycia nie odebrała
~egon
ciekawe skad były autka? ja obstawiam etm wml kns?
~tak to jest
ja tez stawiam na tez stawiam na te nr
~damian461
Szofer w transporcie niewiele ma do powiedzenia, logistyka każe ładować, to ładujesz, na cmr- ce się potem dowiadujesz ile masz, albo jak się spytasz... odmówisz? to bedą gadać żeś maruda i inni za Ciebie będą jeździć.. zresztą co tu duzo pisać.. szef/logistyka doskonale wie jaki posiada tabor i ile każdy samochód ma ładowności, więc przeładowania biorą się z pazerności i decyzji biura, przecież ustalają z odbiorcą co będą Mu transportować i ile to waży, szofer. . oczami przecież nie zważy.
~tak to jest
damian kazdy kierowca ma teraz dostep do internetu wystarczy wejsc na strone terminalu wpisac nr kontenera i juz wiadomo ile wazy
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.138.119.162

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels