ID: 146856
WITD: Ciężkie kontenery
ID: 146856
ID: 146856
W dniu 23 maja 2014 r. inspektorzy transportu drogowego z WITD w Gdańsku przeprowadzili na terenie Gdańska i Gdyni działania dynamiczne polegające na typowaniu i kontroli pojazdów przewożących kontenery 20-to stopowe.
W dniu 23 maja 2014 r. inspektorzy transportu drogowego z WITD w Gdańsku przeprowadzili na terenie Gdańska i Gdyni działania dynamiczne polegające na typowaniu i kontroli pojazdów przewożących kontenery 20-to stopowe.
~etransport.pl
Posty (47)
slawekmazury
| Moim zdaniem I. T. D powinno scigac kontrachętów kturzy zamawiaja tak ciezki towar bo tak jest wygodniej, a nie scigac i karac przewozników. Kierowca nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci | |||
~tak to jest | sławek jakich kontrachentów o czym ty mówisz jakby w jednej 20 było ponad 24 t to sie zgadzam ale jezeli kierowca ładuje 2 kontenery po 23 tony do dwóch innych odbiorców to co tu ma do tego kontrachent jestem za tym zeby takie kontrole były przez 7 dni w tyg bo ITD w Gdansku pracuje do 16 po tej godz juz sie nie dodzwonisz na posterunek wiec w popołudniowych i nocnych godzinac z DCT wyjezdza najwiecej kontenerów karac karac i jeszcze raz karac bo nie dosc ze stwazaja zagrozenie to jeszcze sa nie uczciwa konkurencja | 1 | ||
~Bolek | dokładnie. Sławkowi poleciłbym jeszcze słownik na deser. | |||
~tak to jest | najbardzie karał bym kierowców bo doskonale wiedza co ładuja zabierał bym prawko na 12 m-cy a oni jeszcze sie ciesza ze takie tony woza a po za tym ITD o wszystkim wie tylko maja naciski i od czasu do czasu kogos musza zatrzymac wystarczy ze w Gdansku na Sucharskiego stoi radiowóz ITD i na terminalu kontenerowym DCT parking zastawiony autami wyjezdza wtedy moze 10% bo reszta tylko na CB słucha czy jeszcze stoja | |||
~snickers | pewnie sami sobie to załadowali... , a nadawca i ktoś kto ładował nic o tym nie wiedzieli, hhe, może by ich do szkoły wysłać? | |||
~snickers | tak to jest, no i nawet jeżeli mieli wiedzę, to sami sobie to załadowali?! nikt nie miał prawa ich wypuścić, a nie brednie ze kiero m iał jakąś tam wiedzę | |||
~tak to jest | snickers gdybys miał troche wiedzy na temat portów i transportu kontenerowego to bys sie wogóle nie udzielał bo ci co woza po 2 ciezkie kontenery to maja naczepy 5 osiowe modułowe jedna naczepa składa sie z dwóch pojazdów jest rozpinana i najpierw kierowca ładuje jeden kontener wyjezdza z terminalu rozpina naczepe i wjezdza po drugi kontener z druga czescia naczepy gdybys był kiedys w okolicy trójmiasta zwróc uwage na tablice rejestracyjne ETM... a wszystko zrozumiesz i wtedy przestaniesz pisac na tematy o których nie masz pojecia albo masz tylko próbujesz odwrócic uwage na inny tor | |||
~snickers | mam pojęcie, tylko jak sam piszesz, stanie i czekanie na " odjazd" itd to chyba nie jest ŻADNE rozwiązanie? bo gdyby nie było możliwości wyjazdu z przeciążonym ładunkiem, nie było by takich wpisów jak zapodajesz i byłby porządek, a ponoć o to chodzi. i nie tylko kontenerów sie to tyczy, wszelkiego rodzaju " łódki" i inne takie... przeładowany? nie wypuszczają. wszędzie brednie o bhp, kaski i inne bzdety, a co z przepisami ruchu drogowego? czyżby przeładowane auto nie stwarzało zagrożenia? | |||
~snickers | ok, kończą rozł muszę spadać, narki | |||
~tak to jest | przeładowane auto stwarza takie samo zagrozenie jak auto kierowane przez pijanego kierowce a co do modułowych naczep kontenerowych to w Belgii i Holandii juz nie były dopuszczone do ruchu a polskie firmy je kupiły i u nas woza kontenery po 45 ton samego ładunku | |||
~tak to jest | i nie pretko to sie zmieni | |||
~Bolek | prędko - miało być. | |||
~tak to jest | bolek to nie jest test z ortografi lepiej zrobic błąd ortograficzny niz popełniac błedy w transporcie bo ortografia jeszcze nikomu zycia nie odebrała | |||
~egon | ciekawe skad były autka? ja obstawiam etm wml kns? | |||
~tak to jest | ja tez stawiam na tez stawiam na te nr | |||
~damian461 | Szofer w transporcie niewiele ma do powiedzenia, logistyka każe ładować, to ładujesz, na cmr- ce się potem dowiadujesz ile masz, albo jak się spytasz... odmówisz? to bedą gadać żeś maruda i inni za Ciebie będą jeździć.. zresztą co tu duzo pisać.. szef/logistyka doskonale wie jaki posiada tabor i ile każdy samochód ma ładowności, więc przeładowania biorą się z pazerności i decyzji biura, przecież ustalają z odbiorcą co będą Mu transportować i ile to waży, szofer. . oczami przecież nie zważy. | |||
~tak to jest | damian kazdy kierowca ma teraz dostep do internetu wystarczy wejsc na strone terminalu wpisac nr kontenera i juz wiadomo ile wazy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.