CheckPoint to system najazdowy umożliwiający szybką kontrolę stanu opon i parametrów pojazdu. Dzięki zaawansowanej technicznie płycie naziemnej, wyposażonej w czujniki i kamery, system automatycznie mierzy i analizuje głębokość bieżnika oraz poziom ciśnienia w oponach w ciągu zaledwie kilku sekund. Zintegrowana konstrukcja, w połączeniu z technologią RFID lub rozpoznawaniem tablic rejestracyjnych, pozwala na szybką kontrolę wielu pojazdów. System wykorzystuje innowacyjne funkcje automatycznego pomiaru przejechanych kilometrów, a pozyskane dane natychmiast przesyła do chmury Goodyeara, terminali wyświetlających, a także do aplikacji wspomagających zarządzanie flotą.
Łatwiejsza konserwacja i serwisowanie
Nowa, modułowa konstrukcja czujnika w Goodyear CheckPoint ułatwia konserwację i serwisowanie każdego modułu lasera i kamery dzięki konfiguracji plug-and-play. Konstrukcja ta jest trwalsza w porównaniu z poprzednią wersją, ponieważ jest bardziej odporna na warunki atmosferyczne oraz skutecznie redukuje wpływ dużych obciążeń pojazdu i wibracji, co skutkuje dokładniejszymi pomiarami. Dodatkowo, pomaga zoptymalizować wydajność operacyjną oraz obniżyć koszty użytkownika dzięki ograniczonym potrzebom serwisowym.Producent przeprojektował również technologię pomiaru głębokości bieżnika, wykorzystując zaawansowane lasery i kamery, co pozwala na dokładniejsze rozpoznanie głębokości bieżnika. Ulepszony system rejestruje znacznie więcej obrazów przy lepszym oświetleniu, co zwiększa precyzję pomiarów i umożliwia bardziej skuteczną identyfikację stanu opon. Szczegółowe, bardzo precyzyjne dane o stanie opon wspierają podejmowanie trafnych decyzji i przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa oraz wydajności flot.
Zintegrowane aplikacje i terminal dla sprawniejszego zarządzania flotą
System jest obsługiwany przez pakiet zintegrowanych aplikacji zaprojektowanych tak, by zapewnić menedżerom flot i kierowcom płynny dostęp do istotnych danych o stanie pojazdu i opon.Aktualizacja Goodyear CheckPoint otwiera nowe możliwości, pozwalając na rozszerzenie zastosowania tej technologii poza klientów flotowych, wprowadzając ją do sieci serwisowych, handlu detalicznego i innych partnerów. Zmiany dotyczą nie tylko sprzętu, ale obejmują również przeprojektowanie oprogramowania, które w przyszłości przyniesie wiele innowacji w celu poprawy obsługi klienta powiedziała Patricia Azzoni, menedżer produktu w Goodyear.Źródło: Goodyear