ID: 99752
Zarobki Kierowcy C+E-międzynarodówka
ID: 99752
ID: 99752
Witam powiększyłem swoją skromną "firmę" transportową o kolejny zestaw. Zestawem będę świadczył usługi na międzynarodówce i planuje zatrudnić do jego prowadzenia kierowce. Chcę się spytać ile zarabiają w Polsce średnio kierowcy z kategorią C+E w ruchu miedzynarodowym? Jak rozwiązać problem diet tak, abym ja był zadowolony i kierowca?
Witam powiększyłem swoją skromną "firmę" transportową o kolejny zestaw. Zestawem będę świadczył usługi na międzynarodówce i planuje zatrudnić do jego prowadzenia kierowce. Chcę się spytać ile zarabiają w Polsce średnio kierowcy z kategorią C+E w ruchu miedzynarodowym? Jak rozwiązać problem diet tak, abym ja był zadowolony i kierowca?
Posty (72)
~pedro | 1100euro podstawy plus ok 1400 do 1800 diety | |||
~pedro | plus dwie podstawy jako 13 i 14 pensja | |||
witamina80
| A w OrlenTransport kierowcy sami się eliminują kablując jeden na drugiego bo w kotle 5 litrów brakuje... sami siebie kierowcy zniszczą... masakra. | |||
~taki | Złomek przenieś firmę na podkarpacie i masz problem z głowy, tu desperaci jeżdżą za 1800 po kraju na umowie zlecenie lub po UE za 4500 brutto i jeszcze wspomagają się magnesami kupojady jedne | |||
~taki | 4500 brutto na własnej działalności oczywiście a potem na parkingu jaki to on kierowca i po chwili... masz może fajki | |||
~Zygmunt | Witam To czemu piszą oficjalnie o 8. 600 zł brutto dla międzynarodowych przewozów? | |||
~Jaruzelski | A jak to jest z dietami? Bo w każdej firmie (większej) masz umowę o prace ze stałym wynagrodzeniem + dietę za trasę. Wiadomo, że czym więcej poza domem tym masz więcej. Ale ile? | |||
Dawid87
| Jaruzelski zgodnie z polskim prawem 30 zł dieta krajowa, dieta międzynarodowa nie może być niższa od krajowej. | |||
PavelSPM
| Nie zapominajcie o 45 zl, krajowy ryczalt za nocleg, w razie nieprzedłożenia rachunku. Nie oplaca sie zmniejszac zagraniczne diety i ryczalty za noclegi bo jak wiedomo są nie okladane podatkiem i z tego powodu trzeba bendze zaplacic wiekszy podatek na dochod. | |||
Dawid87
| Pavel o jakim ryczałcie piszesz? Przecież on się nie należy. | |||
PavelSPM
| Rze Trybunał Konstytucyjny i Sąd Najwyższy wydają rozbieżne wyroki to tylko muwi o ich wartosci jak i ustawodawcy. Sprawa wobec zagranicznych diet i ryczałtów za noclegi dla kierowców w transporcie międzynarodowym nadal nie jest do konca rozwiązana. Nie oszukujmy sie. | |||
~Jam | 2100 brutto i wyprowiantowanie w postaci konserw słoików i suchego prowiantu | |||
~Jam | A tak na marginesie to diety są za wysokie bo większość kierowców jest utuczona jak knury | |||
~Jam | Dbając o ich zdrowie trzeba obniżyć wysokość diet | |||
~Tytus | U nas zdrowo nie ma diet. Kółka PL-IT-PL. Podstawa 3000 brutto + 45gr/km + 250 zł za każdą dobę postoju. Praca na chłodni bez wymiany palet. | |||
~Tytus | Dawid87 2018-09-03 14:59:00 Jaruzelski zgodnie z polskim prawem 30 zł dieta krajowa, dieta międzynarodowa nie może być niższa od krajowej. Pod warunkiem że wpiszesz to do umowy o pracę, albo w regulamin firmy. Wtedy nie będziesz mógł księgować większej kwoty niż te 30 zł. Inaczej to przestępstwo skarbowe. | |||
~Wojtek | Tytus-7000 zł i co weekend w domu? | |||
~fryc | ~Tytus 2018-09-04 09:48:42U nas zdrowo nie ma diet. Kółka PL-IT-PL. Podstawa 3000 brutto + 45gr/km + 250 zł Oczywiście w umowie o pracę masz zapisane te 45 groszy zamiast diet? | |||
~Jaruzelski | To na jakie wynagrodzenie mogę liczyć na trasie między narodowej w systemie 6/2? | |||
~krol | co najmniej 18 000pln | |||
~Jaruzelski | No strzelałem tak około 10 tysięcy. Czyli na ten system opłaca się składać papiery do Link Transport czy innej która obecnie poszukuje kierowców na międzynarodówki. | |||
~centek | Link Transport poszukuje pracowników to fakt. Nawet gdzieś było o nim głośno bo wprowadził system szkoleń dla kierowców. Jakie zarobki mają nie wiem, ale najlepiej to pytać o takie rzeczy u źródła, W każdym razie około 10 tysięcy na pewno się wyciąga to nie ma wątpliwości. | |||
~Jaruzelski | No wysłałem dokumenty, liczę, że zaproszą na rozmowę. Wtedy dowiem się co i jak. A jaki system się opłaca najlepiej? | |||
~DeyaVu | Jak stawiasz na kasę to zależy jakie diety będziesz miał. Ja dobre to wiadomo, że czym więcej dni w trasie tym lepsza wypłata. No i też podstawa powinna być odpowiednia. | |||
~Jaruzelski | No z tego co czytam to podstawy w niektórych firmach nie są zbyt atrakcyjne, ciekawe czy można negocjować. | |||
~Justin | No własnie też się zastanawiam jak to jest z zarobkami. Czy na umowie ma się podstawę a reszta jest jak premia czy jak? | |||
~DeyaVu | Na umowie masz podstawę a diety to premie. Czyli składki ZUS płaca od podstawy a podatki od podstawy i premii. | |||
~Justin | No ok, a jakie wynagrodzenie mozna liczyć będąc w trasie w systemie 6/2 przykładowo na międzynarodówce? | |||
~Krystian | To zależy ale średnio pewnie 8 tysięcy wyciagniesz z tego co czytałem. Ale wiesz to zależy od firmy. Najlepiej u źródła pytać. | |||
~Karol | System 6/2 za 8 tys.? To są ochłapy, człowieku poszukaj sobie uczciwej firmy. Za 4/2 płacą 10 tys i wszystko na legalu |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz