ID: 99752
Zarobki Kierowcy C+E-międzynarodówka
ID: 99752
ID: 99752
Witam powiększyłem swoją skromną "firmę" transportową o kolejny zestaw. Zestawem będę świadczył usługi na międzynarodówce i planuje zatrudnić do jego prowadzenia kierowce. Chcę się spytać ile zarabiają w Polsce średnio kierowcy z kategorią C+E w ruchu miedzynarodowym? Jak rozwiązać problem diet tak, abym ja był zadowolony i kierowca?
Witam powiększyłem swoją skromną "firmę" transportową o kolejny zestaw. Zestawem będę świadczył usługi na międzynarodówce i planuje zatrudnić do jego prowadzenia kierowce. Chcę się spytać ile zarabiają w Polsce średnio kierowcy z kategorią C+E w ruchu miedzynarodowym? Jak rozwiązać problem diet tak, abym ja był zadowolony i kierowca?
Posty (72)
~pedro | 1100euro podstawy plus ok 1400 do 1800 diety | |||
~pedro | plus dwie podstawy jako 13 i 14 pensja | |||
witamina80
| A w OrlenTransport kierowcy sami się eliminują kablując jeden na drugiego bo w kotle 5 litrów brakuje... sami siebie kierowcy zniszczą... masakra. | |||
~taki | Złomek przenieś firmę na podkarpacie i masz problem z głowy, tu desperaci jeżdżą za 1800 po kraju na umowie zlecenie lub po UE za 4500 brutto i jeszcze wspomagają się magnesami kupojady jedne | |||
~taki | 4500 brutto na własnej działalności oczywiście a potem na parkingu jaki to on kierowca i po chwili... masz może fajki | |||
~Zygmunt | Witam To czemu piszą oficjalnie o 8. 600 zł brutto dla międzynarodowych przewozów? | |||
~Jaruzelski | A jak to jest z dietami? Bo w każdej firmie (większej) masz umowę o prace ze stałym wynagrodzeniem + dietę za trasę. Wiadomo, że czym więcej poza domem tym masz więcej. Ale ile? | |||
Dawid87
| Jaruzelski zgodnie z polskim prawem 30 zł dieta krajowa, dieta międzynarodowa nie może być niższa od krajowej. | |||
PavelSPM
| Nie zapominajcie o 45 zl, krajowy ryczalt za nocleg, w razie nieprzedłożenia rachunku. Nie oplaca sie zmniejszac zagraniczne diety i ryczalty za noclegi bo jak wiedomo są nie okladane podatkiem i z tego powodu trzeba bendze zaplacic wiekszy podatek na dochod. | |||
Dawid87
| Pavel o jakim ryczałcie piszesz? Przecież on się nie należy. | |||
PavelSPM
| Rze Trybunał Konstytucyjny i Sąd Najwyższy wydają rozbieżne wyroki to tylko muwi o ich wartosci jak i ustawodawcy. Sprawa wobec zagranicznych diet i ryczałtów za noclegi dla kierowców w transporcie międzynarodowym nadal nie jest do konca rozwiązana. Nie oszukujmy sie. | |||
~Jam | 2100 brutto i wyprowiantowanie w postaci konserw słoików i suchego prowiantu | |||
~Jam | A tak na marginesie to diety są za wysokie bo większość kierowców jest utuczona jak knury | |||
~Jam | Dbając o ich zdrowie trzeba obniżyć wysokość diet | |||
~Tytus | U nas zdrowo nie ma diet. Kółka PL-IT-PL. Podstawa 3000 brutto + 45gr/km + 250 zł za każdą dobę postoju. Praca na chłodni bez wymiany palet. | |||
~Tytus | Dawid87 2018-09-03 14:59:00 Jaruzelski zgodnie z polskim prawem 30 zł dieta krajowa, dieta międzynarodowa nie może być niższa od krajowej. Pod warunkiem że wpiszesz to do umowy o pracę, albo w regulamin firmy. Wtedy nie będziesz mógł księgować większej kwoty niż te 30 zł. Inaczej to przestępstwo skarbowe. | |||
~Wojtek | Tytus-7000 zł i co weekend w domu? | |||
~fryc | ~Tytus 2018-09-04 09:48:42U nas zdrowo nie ma diet. Kółka PL-IT-PL. Podstawa 3000 brutto + 45gr/km + 250 zł Oczywiście w umowie o pracę masz zapisane te 45 groszy zamiast diet? | |||
~Jaruzelski | To na jakie wynagrodzenie mogę liczyć na trasie między narodowej w systemie 6/2? | |||
~krol | co najmniej 18 000pln | |||
~Jaruzelski | No strzelałem tak około 10 tysięcy. Czyli na ten system opłaca się składać papiery do Link Transport czy innej która obecnie poszukuje kierowców na międzynarodówki. | |||
~centek | Link Transport poszukuje pracowników to fakt. Nawet gdzieś było o nim głośno bo wprowadził system szkoleń dla kierowców. Jakie zarobki mają nie wiem, ale najlepiej to pytać o takie rzeczy u źródła, W każdym razie około 10 tysięcy na pewno się wyciąga to nie ma wątpliwości. | |||
~Jaruzelski | No wysłałem dokumenty, liczę, że zaproszą na rozmowę. Wtedy dowiem się co i jak. A jaki system się opłaca najlepiej? | |||
~DeyaVu | Jak stawiasz na kasę to zależy jakie diety będziesz miał. Ja dobre to wiadomo, że czym więcej dni w trasie tym lepsza wypłata. No i też podstawa powinna być odpowiednia. | |||
~Jaruzelski | No z tego co czytam to podstawy w niektórych firmach nie są zbyt atrakcyjne, ciekawe czy można negocjować. | |||
~Justin | No własnie też się zastanawiam jak to jest z zarobkami. Czy na umowie ma się podstawę a reszta jest jak premia czy jak? | |||
~DeyaVu | Na umowie masz podstawę a diety to premie. Czyli składki ZUS płaca od podstawy a podatki od podstawy i premii. | |||
~Justin | No ok, a jakie wynagrodzenie mozna liczyć będąc w trasie w systemie 6/2 przykładowo na międzynarodówce? | |||
~Krystian | To zależy ale średnio pewnie 8 tysięcy wyciagniesz z tego co czytałem. Ale wiesz to zależy od firmy. Najlepiej u źródła pytać. | |||
~Karol | System 6/2 za 8 tys.? To są ochłapy, człowieku poszukaj sobie uczciwej firmy. Za 4/2 płacą 10 tys i wszystko na legalu |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.