ID: 87007
MAN TGA 440 POMOCY!!!
ID: 87007
ID: 87007
Pomóżcie proszę bo już brak mi sił... od 2 tygodni zmagam się z problemem 4 kodów w Manie:
-EDC 00081-02
-EDC 03785-02
-EDC 03776-01
-EDC 03779-01
W warsztacie "podobno" wymienili : wszystkie wtryski oraz czujnik ciśnienia na listwie wtrysków. Nie wiem co dalej robic, błagam pomocy!!!
Pomóżcie proszę bo już brak mi sił... od 2 tygodni zmagam się z problemem 4 kodów w Manie:
-EDC 00081-02
-EDC 03785-02
-EDC 03776-01
-EDC 03779-01
W warsztacie "podobno" wymienili : wszystkie wtryski oraz czujnik ciśnienia na listwie wtrysków. Nie wiem co dalej robic, błagam pomocy!!!
Posty (44)
~neresident | Nic | |||
wrocek13
| dziwne to forum gość pyta o cody a de*ile piszą o swoich usterkach co za matoły. A Ty kolego wymień filtry paliwowe i wyczyść odstojnik paliwa i po sprawie i. Teraz kierowcy tylko narzekać potrafią i gówno się znają na autach. | |||
wrocek13
| a mi sie pali EDC 00094 | |||
~szefo | pompka paliwa | |||
~gigant | filtr paliwa do wymiany 00094 i bedzie po sprawie, | |||
wrocek13
| dzięki gigant wiedziałem ale nie bylem pewny jutro wymieniam | |||
Dunkan
| Witam może ktoś coś poradzi. U mnie także wystąpił problem z MANem TGA 440 2007 r euro 5 skrzynia manualna. Pod ciężarem (załadowany) wyświetla się błąd EDC 03779-01 i kontrolka (dymek) od Ad blue wyświetlają się jednocześnie. Wymieniłem wszystkie wtryski paliwa i zawór DBV Servisy rozkładają ręce nie wiem już co robić?Może miał ktoś taką sytuację? | |||
~el fuego | Opiszę swoje dwa przypadki, może się komuś przyda (MAN TGX 18. 440, rok 2008, euro 4) 1. Brak mocy pod obciążeniem do ok 50-60%, bez dymienia i innych objawów (wyskakuje tylko błąd "uszkodzenie sterownika silnika". Gasisz, odpalasz motor i jest ok, a za chwilę dajesz mocniej na gaz i to samo: po testach wtryski ok i zawór bezpieczeństawa (wysokiego ciśnienia) na rail'u ok - diagnoza: pompa do wymiany i auto jak nowonarodzone:) 2. Błąd "uszkodzenie sterownika silnika" przy mocnym dodaniu gazu jak i przy ujmowaniu gazu - diagnoza: najczęściej zapchany filtr separatora (profilaktycnie wymiana obydwu filtrów paliwowych i problem znika) Jedna rada: zawsze warto zapamiętać stan licznika kiedy błąd pojawia się po raz pierwszy wtedy można z komputera w menu "Diagnoza" zczytać kod błędu wg stanu kilometrów. To ważne, bo niektóre błędy mniej poważnych usterek zmieniają status z "aktiv" na "passiv" czyli nieaktywny, a jak wyświetli się w międzyczasie kilka innych, które pojawiają się i znikają to użytkownik nie wie o który chodzi:) Najprościej zczytać kod i skontaktować się z serwisem, obsługa od ręki sprawdzi i przynajmniej przybliży o co może chodzić. Pozdrawiam. | |||
~marektra | Pompa wysokiego ciśnienia, 100 procent. Miałem to samo. | |||
tataLeona
| Ja powiem tak, wtryski albo masz używki albo z 430 zamontowane albo jakiś paściasty zakład je regenerował. Przy walniętej pompie auto by było trzeba pchać i by gasło pod obciązeniem. Błędy które podajesz są związane tylko i wyłącznie z wtryskami. Wtrysk na Boshu przy zdaniu starego to teraz 800 zł brutto nie warto się *lić u p. Heńka lub jakiś Tadzio Dizel Serwis Max. Wystarczy że wybulisz 150 zł i na diagnostyce wyjdzie dokładnie watrości przelewowe wtrysków będziesz widział dawkowanie i wiedział ile leją za dużo. Wiem co mówie nie jednego Mana miałem. Przyczyną twojego problemu jest tylko i wyłącznie paliwo z DU P Y. Miałem 5 Tga w jednym po jakiejś gów... stacji na pomorzu poszły po 1 trasie przy 400tyś. Pozostałe śmigają dalej, wtryski zaczynają delikatnie lać w okolicach 650 tyś ale nie wyskakują wtedy błedy. Nie bądz głupi i nie naprawiaj tego tam gdzie taniej bo wyjdziesz na tym jak zabłocki na mydle. Wstaw na warsztat po diagnostyce i wyślij kurierem wtryski do Bosch Transbud Nowa Huta. Po 3 dniach wracają sprawne z gwarancją na 2 lata którą można realizować w każdym serwisie Bosch w europie. | |||
Dunkan
| Dzięki wszystkim za podpowiedzi bo już sam nie wiem co jeszcze mogę zrobić. Auto robione najpierw w serwisach, wymienione wszystkie wtryski, diagnostyka ok dalej to samo, servis rozkłada ręce. Pojechałem do poleconego speca od manów. Wymienił zawór jeszcze raz sprawdził wtryski są ok ale z autem dalej to samo. Paliwo też tankuję na sprawdzonych stacjach. Nie wiem co za cholerstwo. Będę próbował dalej. Jeszcze raz dzięki za info. | |||
tataLeona
| Przyjedz do mnie do Katowic auto zdiagnozuje w 1 dzień, naprawie jeśli to grube w max 7 dni, dam gwarancje na robote na papierze na rok. | |||
~gigant | jeżeli wymieniłeś wtryski i na kompie wyszło, że wartości są w normie to to nie są wtryskiwacze!!!, jeżeli nie wymieniałeś czujnika szyny cammon rail to proponuje od niego zacząć, koszt nowego z montażem około 600. Najpierw podłącz auto pod kompa i niech sprawdzą otwarcie zaworu Mprop, jeśli wartości bedą większe od 7 to czujnik ciśnienia lub wtryski ale skoro są ok to pozostaje czujnik. | |||
tataLeona
| słuchajta on ma za niskie ciśnienie na listwie kwestia tego kto mu to robil i jak się do tego przyłożył, ale błedy wskazują dokładnie 00081 za wysokie ciśnie na wydechu czyli leje paliwo 03776 na niskie ćiśnienie na listwie 03779 wyciek na listwie 03786 niedopalony filtr w wydechu. wszystkie objawy choćby nie wiem jak wskazują że nie dopala paliwa czyli LEJE ROPĄ. Trafiłeś na zły serwis przyjedz do mnie. Jak po robocie u mnie wyskoczy ci znów bład to nie płacisz, taki jestem do diabła pewien tego co pisze. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.