ID: 87007
MAN TGA 440 POMOCY!!!
ID: 87007
ID: 87007
Pomóżcie proszę bo już brak mi sił... od 2 tygodni zmagam się z problemem 4 kodów w Manie:
-EDC 00081-02
-EDC 03785-02
-EDC 03776-01
-EDC 03779-01
W warsztacie "podobno" wymienili : wszystkie wtryski oraz czujnik ciśnienia na listwie wtrysków. Nie wiem co dalej robic, błagam pomocy!!!
Pomóżcie proszę bo już brak mi sił... od 2 tygodni zmagam się z problemem 4 kodów w Manie:
-EDC 00081-02
-EDC 03785-02
-EDC 03776-01
-EDC 03779-01
W warsztacie "podobno" wymienili : wszystkie wtryski oraz czujnik ciśnienia na listwie wtrysków. Nie wiem co dalej robic, błagam pomocy!!!
Posty (44)
tataLeona
| Ten co ci to robił popełnił któryś z listy błedów: - wtryski regenerowane z jakiejś szopy pana Stasia -wtryski z 430 ( mają ine rozpylacze po poł roku jazdy będziesz miał wypalone tłoki) -nie zmienił króććów wraz z wtryskami -nie czyścił listwy / nie sprawdzał kabla sterującego ( potrafi się kabel zepsuć ) -nie sprawdzał głowicy ( możliwe wypalone zawory) Jednym słowem wieś tańczy śpiewa. | 1 | ||
Dunkan
| Ale jeżeli wtryski są po regeneracji i wartości pokazuje od 0 do -1 to czy jest możliwe że nadal jest to wina wtrysków, że auto traci moc? | |||
Dunkan
| Ten błąd EDC nie zawsze pod obciążeniem się zapala są chwile że wszystko jest ok auto ma moc a po jakimś czasie znowu ją traci. Po prostu głupieje | |||
tataLeona
| Wymieniłeś króćće? Sprawdzałeś głowice? Auto pokapca czasem? różnica zimne ciepłe? Diagnostyka przelew na włączonym motorze tylko czy test 20 mim w czasie jazdy z wydrukiem? Mierzyli ci kompresje na cylindrach? Prawidłowe wartości są nawet od -6mg. Jesteś pewien że nie masz wtrysków z 430? Kupionych w jakiejś promocji? Ja wiem że silnik ten sam ale tamte miały inny kąt rozpylania i inne wartości. Masz dane odnośie ciśnienia paliwa przed filtrem i za pompą? Jakieś metaliczne stuki? Mi cała sprawa śmierdzi nie fachowym serwisem i wypalonymi możne nawet delikatnie zaworami, jak ustawiałeś zawory co 30tyś km? Robiłeś wg. wartości manowskich czy +1? Prawidłowo to +1 Oryginalne wartości są za ciasne, jest dużo czynników. | 1 | ||
Dunkan
| Dzisiaj testowałem auto przez 2 godz. i było ok górka nie górka szedł. ale jak trafiła się większa góra czy podjazd zapalił się błąd EDC 03779-01 i jednocześnie kontrolka (dymek) od Adblue i stracił moc. Zgasiłem silnik i odpaliłem ponownie dymek dalej się palił a błąd EDC już nie i auto szło normalnie. Po godzinie jazdy zgaszę auto i odpalę znowu dymek i EDC się nie palą ale wyświetla się błąd GDK/PDF 05009-01 i pali się cały czas. Potem gaśnie wszystko i jest dobrze dopóki znowu nie trafi się góra czy większy podjazd i na nowo zapala się EDC z kontrolką AD blue i na nowo robię to samo. Gasze auto odpalam i tak wkółko. Nie mam pojęcia co jest. TataLeona jakbyś mógł to daj jakiś numer do siebie to powiem ci więcej co się dzieje. Dzięki za wszystkie odpowiedzi. | |||
~diabel | Przerobilem trzy Manki i w kazdym przy przebiegu ok 500 000km podobnie a wiekszosc tych bledow to wina ukladu wtryskowego, szczegolow nie bede opisywal ale jedyne wyjscie i najlepsze to regenaracja calego ukladu, koszt okolo 13 tys zlotych lub wiekszy w tzw autoryzowanym serwisie, po takim zabiegu kolejne 500 000 jazdy bez tych problemow. | |||
tataLeona
| Napisz mi na czacie po 19 | |||
mechaniksochaczew
| EDC 03779-01- spadek ciśnienia na szynie CR, zrób przelewowy test wtryskiwaczy. Drugi błąd jest z powodu wysokiej emisji, zdrowo musi dymić. | |||
~Radzio | Witam, Jesli ktos jest zainteresowany, posiadam nowe wtryski, turbiny, wiazki wtryskow, pompy cr. Tel. 513302594 | |||
~sławek | Witam może ktoś mi podpowie EDC 03778-01 kiedy auto zjeżdza z góry na biegu jałowym jak ciągnie pod górę jest ok. tylko z góry na zjeżdzie co to może być. Pozdrawiam Sławek | |||
~marek | jak sie robi test przelewowy w manie | |||
~robo | widze ze poł ludzi co tu pisza to wogule nie maja pojecia co pisza i nigdy komputera diagnostycznego nie mieli w reku a przy bledzie 03779 trzeba przeprowadzic test wtrysków jezeli sa dobre to wymienic zawor ograniczajacy cisnienie na listwie lub dozownik na pompie tak zwany MPROM lub DBV JEZELI TO NIE POMOZE TO POMPA WTRYSKOWA DO WYMIANY BEDZIE ZATARTA NA KTOREJS SEKCJI Polecam serwis BOSCH w Gorzkowie koło krakowa | |||
~angel | POMPA PALIWA miałem to samo. wtryski, czujniki itp powymieniane i dalej się tak działo aż wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia i jak ręką odją | |||
~angel | u mnie dodatkowo był czuły na ciepło. Jak temp. otoczenia przekraczała +18 po 2 godzinach jazdy edc0 3779-01 i obcięcie mocy. Paliwo jak się rozgrzało w kotłach robiło się żadsze i pompa nie wyrabiała. Po wymianie pompy maniek zmienił swoje oblicze przebieg około 500 tyś | |||
~kierowca | spróbój wymienić zawór m-prop na pompie paliwa ja tak miałem tylko kod był 03778-01 | |||
~Łukasz | potrzebuje namiar na tate leona | |||
~emil | 665442664 | |||
~Man 8, 180 | Witam pojawia mi się błąd 3779-01 Man TGL 8, 180 Błąd zapala się przy puszczeniu nogi z gazu przy temperaturze otoczenia powyżej 20 stopni i autko traci moc, po ponownym uruchomieniu silnika wszytko wraca do normy, na trasie ok 2000km pojawia się ok 2 razy, przy dużym obciążeniu wszystko jest ok, nie kopci, dobrze odpala. Co może być przyczyna? zacinający się wtrysk z powodu nagaru od paliwa złej jakości (biopaliwa)? ?? | |||
~andrzej | witam, mam mana tgx z 2008 roku silnik 440 i mam stałe dwa błedy 00898 (wyłącznik ogranicznika prędkości) oraz 03010 (system ograniczania prędkosci obrotowej oraz momentu silnika) pomoże ktoś co to może byc i gdzie szukac przyczyny | |||
~Robert | 03779 z 01 za wysokie ciśnienie na listwie 02 za niskie 02 wtryski 01 ja wymieniłem regulator ciśnienia na pompie i Ok 400zl tez przy okazji dwa zaworki na pompie bo po odpaleniu po nocy gasł 200zl Jeśli w filtrze nie widać, miedzianych, opiłków pompa zdrowa Wytryski czekały na wymianę i posłuchałem starego mechanika co na common Rail w osobówkach zjadł zęby | |||
~G tgx | Czujnik doładowania na brak mocy i martwy gaz w podłodze mi pomógł 150 zł a człowiek myślał że turbo albo | |||
~tata leon | tel 797428734 tata leon | |||
~Mechanik | Manik tga 430 2008 rok błąd edc 03802-05 jakies pomysły? | |||
~zcx | błąd dotyczący zaworu sprężonego powietrza. | |||
dunek
| Miałem podobne problemy z układem paliwowym, mi robił taki gostek od Man -ów z pod Garwolina. mogę dać ci kontakt tel. 519488432 | |||
dunek
| Miałem podobne problemy z układem paliwowym, mi robił taki gostek od Man -ów z pod Garwolina. mogę dać ci kontakt tel. 519488432 | |||
~Tomasz | Witam panowie mam Mana tgl 240 i mam błąd 03777-01 na biegu jałowym pochodzi około 15 sekund i strasznie głośno chodzi, a w czasie jazdy jest ok tylko problem na wolnych obrotach czy może być wina pompki zasilającej? Cisnienie z pompy jest 1200 barów pomocy | |||
~El patricko | mlody jesli Cie interesuje wyplata za 8h to pracuj. Ja wole tak jak mam ale i tak meczymy szefowa o system 1/1 a nie 10dni/4dni. | |||
~G&J | Czytam te wpisy i nie moge sie nadziwić. Ja robie Man z 10 lat i czujnik na listwie wymieniałem może z 2 razy a emprom może 5 nie wiencej. Jeżeli ktoś zrobił wtryski i auto traci moc pod górę i nikt nie doradzi mu że to prawie na pewnika siedzi pompa to jeszcze bardziej niemoge sie nadziwić. | |||
~Marek | Witam. Moze ktoś pomoże, pacjent to Man tga d28 530. Auto długo kręci zanim odpali, zimny ok 10 sekund. Zadnych błędów, ma moc, nie dymi. Wymieniona pompa wstępna, zawór regulacji ciśnienia i sprawdzone wtryski. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.