ID: 62887
Jak jeździć z chłodnią?
ID: 62887
ID: 62887
Mobilki jutro pierwszy raz ładuje kapustę na chłodnie. No co zwrócić uwagę podczas załadaunku i później? temperatura przewozu to +2 stopnie, proszę o podpowiedzi, bo nie mam doświadczenia, naczepa schmitz 2008rok, agregat carrier 1300
Mobilki jutro pierwszy raz ładuje kapustę na chłodnie. No co zwrócić uwagę podczas załadaunku i później? temperatura przewozu to +2 stopnie, proszę o podpowiedzi, bo nie mam doświadczenia, naczepa schmitz 2008rok, agregat carrier 1300
~jarek*.5.127.19.ipv4.supernova.orange.pl
*.5.127.19.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (35)
~lubiący browara | o Losie !!! | |||
~mati | jesli z pola to towar ciepły, na poczatku otwórz lufcilki - jesli je masz z przodu i z tyłu naczepy -szybciej wyparuje wilgoć, ustwaw automat na +2 | |||
~hihi | Masz pilnować załadunku i policzyć ile głąbów załadują? | |||
yankee
| Człwiek się pyta poważnie a głąby takie jak hihi czy kuku robią sobie żarty. Jeżeli jesteście kierocwmi z doświadczeniem w co wątpie to wypierda... lać z forum. A zapomniałem o jeszcze jednym niby satyryku Profesorze Parkingowym won!!! | 1 | ||
~Mariuszek | Ładunek chłodniczy powinien być schłodzony przed załadunkiem. Chłodnia nie jest do schładzania, a do podtrzymania temperatury. Tyle teoria. Z praktyką już bywa różnie. Jeśli ma 2-3 stopnie, to ok. Ustawiasz 2 na automat i sprawa załatwiona. Jeśli więcej, to czekasz aż po załadunku ustabilizuje się temp. na chłodni, żebyś mniej więcej wiedział, ile jest i "schodzisz" w dół po ok. 2 stopnie aż do wymaganych 2. Jeśli całość leży w kartonach, warto początkowo "dmuchać" całość na ciągłym, żeby nie było niespodzianek z kartonami. Powiedzmy jakieś 5-6 godzin. Można więcej. W zależności ile masz paliwa zalanego. To by było chyba na tyle, A te mądrości, co niektórzy tu wypisują, niech sobie w buty wsadzą. Tak to właśnie polak "POMAGA" jeden drugiemu. | 1 | ||
~kiero | Mariuszek nie pitol głupot, jak masz chłodzić zawsze dostajesz w smsie od spedytora. Zmienisz jego polecenie to bierzesz to na własna odpowiedzialność. Zawsze trzeba zmierzyć temperaturę przy załadunku, jak odbiega od podanej w sms to należy ją zgłosić spedytorowi. To tyle. | |||
ese
| A i rozumu też używa się na polecenie przysłane sms-em | 1 | ||
~Mariuszek | kiero... nie pitol głupot. A jak odbiega temp. od tej niby napisanej w sms-ie, to co wtedy robisz? Czekasz, aż spadnie sama? Czy po prostu rezygnujesz z załadunku? ese podsumował prawidłowo. Już jeden wiózł pomidora na 14 prawie dojrzałego. Dowiózł niejako ketchup. Tyle słowem podsumowania. Zauważ, że nie każdy jeździ pod spedycją i czeka na "zbawienne" sms-y z informacją. | 1 | ||
~kiero | A i rozumu też używa się na polecenie przysłane sms-em. Formowy trollu, fajne jest życie wirtualne? Zacznij się realizować w realu. Dzieciaku chłodnie są często monitorowane satelitarnie przez firmę, zmień nastawy to usłyszysz co o tobie myśli spedytor. Ja rozumiem wy busiarze nie macie tych problemów. | |||
~maro | Przed załadunkiem wypadałoby schłodzić naczepę. | |||
~kiero | Jak nie jeździsz pod spedycją dzwonisz do zamawiającego ładunek i mówisz jak wygląda towar. Z krótkim terminem masło kiedyś wziąłem i nie zgłosiłem odbiorcy, dwa dni stałem na rozładunku | |||
~maro | Informujesz klienta i on decyduje, czy ładujemy nieschłodzony czy czekamy. | |||
~kindybał | kartofli z pola w jakiej temperaturze wozić żeby nie pognili? | |||
~smiech | "Jak jeździć chłodnią?" A no szybko... | |||
~maro | Wbrew pozorom młode kartofle nie są łatwym towarem do przewożenia. | |||
~kubeueu | Zwróć uwagę na karton w jakim planujesz jak idzie to na przezut to o kartony mogą się czepiać... baw jak na palecie w siatkach to uważaj przy załadunku żeby luzu pomiędzy pakietami nie było bo ci się towar wywali A tak poza tym to agregat na 2 stopnie i praca ciągła pozdrawiam | |||
~szyderca | a jak wiozłem ryby i teraz mam ładować owoc to co mam zrobić? | |||
~kindybał | i nie zapomnij ze diw głowki kapuchy na bigos dla żonki wziość i z 5 litry solarki do golfa | |||
~kindybał | a jak wiozłem ryby i teraz mam ładować owoc to co mam zrobić? ryby to owoce morza, wiec morzesz ładować | |||
~kindybał | ja jeździłbym do pszodu ale ty jak zbisz to tfoja sprawa mam nadzieje ze podczas jazdy do przadu nie zapomniałeś składać lusterek żeby wiatr oporu nie stawiał za dużego, to oszczędność 2l/100km | |||
zibi1906
| "Tyle samo prawd i kłamstw rządzi całym światem... 1. ładunek powinien zostać schłodzony do odpowiedniej temeratury (różnie z tym bywa). 2. przewożnik/kierowca powinien sprawdzić temperaturę przed załadunkiem (czy się to komuś podoba czy nie). 3. Jeśli istnieje istotna różnica należy poinformować o tym zleceniodawce. 4. W przypadku różnicy polecam stopniowe "schodzenie na dół" (po 2-3 stopnie) , otwarcie otworów na na przedniej i tylnej ścianie, oraz baczną kontrolę temperatury " na tłoczeniu". 5. Nie polecam w takim przypadku jazdy na "automacie", w przypadku tego agregatu jeszce bardziej. | |||
~sid | zaladowales juz te kapuste -jak tam kregoslup booooli wszak 24 tony zaladowac... | |||
~lolek | w pi-z-de i na gaz... tak sie jezdzi chłodnią... | |||
~świetlicowa | ~gość (2015-08-14 09:06:18) Zwróć uwagę, że agregat ma oddzielny zbiornik paliwa. Masz dwie normy paliwowe, a z każdej coś trzeba zapier... . zasada nr 1 na chłodniach- tego sie trzymaj reszta bez znaczenia, stosuj zalecenia klienta i do przodu co do kapusty to jeśli ładowana gdzieś z pola to stopniowe obniżanie temperatury jeśli z magazynu z kontrolowaną temp to załadunek, 2 stopnie na agregacie, najlepiej ciągły (mniej ropy ciągnie) i but | |||
~xxx | Przede wszystkim z głową | |||
~księgowy | Kapusty nie ładuj. Weż słomę... | |||
~koltun | Jedż z otwartymi drzwiami od chłodni, tylko przypnij pasami ! | |||
~janek | jak pierwszy dzień w szkole było chłodno czy gorąco | |||
diablo1
| na załadunek podjezdzaj zawsze z wczesniej schłodzoną chłodnią do takiej temperatury jaką masz miec podczas przewozu | |||
~EURO | Koledzy orientuje się ktoś jak, gdzie wyrabia się książkę kontroli sanitarnej i czy potrzebne jest coś jeszcze oprócz tej książeczki? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.