ID: 286224
Hiszpański transport potrzebuje kierowców – ale formalności wciąż zniechęcają firmy
ID: 286224
ID: 286224
Proces zatrudniania kierowców z państw trzecich w Hiszpanii nadal budzi wiele pytań i niejasności. Aby uporządkować kwestie prawne i proceduralne, stowarzyszenie FROET zorganizowało specjalną sesję informacyjną z udziałem przedstawicieli resortów odpowiedzialnych za cudzoziemców, transport i ruch drogowy.
Proces zatrudniania kierowców z państw trzecich w Hiszpanii nadal budzi wiele pytań i niejasności. Aby uporządkować kwestie prawne i proceduralne, stowarzyszenie FROET zorganizowało specjalną sesję informacyjną z udziałem przedstawicieli resortów odpowiedzialnych za cudzoziemców, transport i ruch drogowy.
~etransport.pl
Posty (8)
~Stary kierowca | Więcej mandatów, więcej zakazów jazdy, więcej nieprecyzyjnych przepisów czasu pracy kierowcy ( dużo przepisów zależy od interpretacji kontrolującego) mniej parkingow ( np w PL na drogach krajowych sa odcinki po kilkadziesiat kilometrow bez parkingu dla ciezarowek al jest kilka punktow kontroli ciężarowek, ), czyli brak przyjaznej polityki dla pracy kierowców powodować będzie że niedługo te wszystkie lemingi z miast będą sami sobie jechać do producenta po woreczki na 9dvhody dla swoich psieck. | |||
~Nocny Jastrząb | Stary kierowca. Popieram | |||
tagoo
| A wystarczyłoby podnieść pobory chociaż o 25 % i chętni znajdą się na rodzimym rynku pracy. Myślenie korpotłuków boli... | |||
~Azor | Kolejny fałszywy artykuł Redaktor nie widzi, że niski poziom szkoleń na kat C+E mamy w Polsce! Nic dziwnego, bo wartościowe szkolenie podniosłoby wynagrodzenie szkoleniowca i tym samym cenę szkolenia. Serio? Interesuje was jakość szkoleń? Do auta ciężarowego obecnie wsiadają zdesperowani ludzie z zagranicy np. Ukrainy i Białorusi Którzy w ogóle się nie szkolą a kupują uprawnienia na czarnym rynku. Stanowią ogromne niebezpieczeństwo dla wszystkich, tym redaktor się nie interesuje Co do hiszpańskich kierowców Z moich rozmów wynika że baardzo dużo osób pracuje z Peru, Ekwadoru, Columbii, Argentyny Dlaczego? Ponieważ posługują się tym samym językiem hiszpańskim... Jednak tam też jest wykorzystywanie bo dużo z nich jeździ na stawce z kilometra Nie mniej jednak lepiej jak w Polsce bo tam każda złotówka jest oskładowana !! Proceder w Polsce z Hiszpania polega na tym, że są firmy transportowe w Polsce które zakładają społke biorą auta z Hiszpanii i płacą polskie pensje Ukraińcom... Czyli kontynuowanie wyzysku, oszukiwania i okradania kierowcy Jeśli gdzieś brakuje kierowców to chyba na Marsie To kłamstwo !!! Kierowców pełno jest i każdy parking to potwierdza A tym bardziej wyzysk i niskie pensje i dumping socjalny | |||
~teserat | Niech więcej emerytowanych mundurowych zakłada firmy, pracuje jako kierowca i innych profesjach robiąc nieuczciwą konkurencję szaraczkom, to będzie lepiej. | |||
~teserat | ~Azor wczoraj się urodziłeś i nie wiesz że media kłamią i im większe kłamstwo tym lepiej, ale nie dla oglupianego odbiorcy? | |||
~teserat | Machina propagandowa do końca będzie sprzedawała skrajną nieprawdę, po to żeby szary obywatel zajmował się głupotami i nie miał kontroli nad własnym majątkiem i portfelem. Ktoś kłamców z tv, radia, internetu, polityki, korporacji małej dużej firmy, czy zwykłego spedytora rozlicza kłamstw? Nie, bo wkręcanie drugiej osoby na każdym możliwy poziomie, wielowymiarowo się opłaca. | |||
~buciki pucio | Do ~teserat i do ~ Azor 100%racji |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.