ID: 286173
Tachografy, upadłości i rosnące koszty – transport w Polsce szuka ratunku
ID: 286173
ID: 286173
Wymiana tachografów, malejąca liczba zleceń, rosnące koszty i lawinowy wzrost upadłości – sektor TSL znalazł się w sytuacji, która zmusza firmy do działania. Cięcie kosztów to za mało. Coraz więcej przewoźników szuka rozwiązań, które uproszczą operacje, ograniczą ryzyko kar i pozwolą zachować rentowność. W praktyce kluczowe okazuje się nie tylko co ale z kim – i na jakich warunkach.
Wymiana tachografów, malejąca liczba zleceń, rosnące koszty i lawinowy wzrost upadłości – sektor TSL znalazł się w sytuacji, która zmusza firmy do działania. Cięcie kosztów to za mało. Coraz więcej przewoźników szuka rozwiązań, które uproszczą operacje, ograniczą ryzyko kar i pozwolą zachować rentowność. W praktyce kluczowe okazuje się nie tylko co ale z kim – i na jakich warunkach.
~etransport.pl
Posty (7)
~przewoźnik pustaka | Taka se reklama CRT... kosztów obniżać do poziomu gdzie niewolnik z Bangladeszu za kierownicą za 600 $ wszystkim się nie uda. Rynek przejmują UA, LT, BG i w przypadku tych drugich tam czarny lub skośnooki lud za tyle pracuje i jest mega zadowolony, bo za miesięczną pensję u siebie jest 6 miesięcy królem. Tyle w temacie, dziękuję. | |||
jacek-kuba
| Dziękujemy przewoźniku pustaka. Generalnie następuje wymiana dziada. Nasi kierowcy jeżdżą na zachód, a dziad do mopsu. Pisałem o tym wielokrotnie kilka lat temu-jak dziad płacił za miejsce w kolejce po ciągniki. | |||
~Patryk pogromca dziadów | Nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka. Bydlaki mają za swoje | |||
~Gulden | 5 minut polskiego trnsportu minelo. | |||
~Seff | a te 2 przygłupy dalej na portierni i udają znawców transportu | |||
~Tomek12345 | Dalej głosujcie na rudego i lewactwo. Nareszcie w Hiszpanii zaczyna się coś dziać. To początek końca mafii z brukseli. | |||
~Papadar | Panowie pomińmy jak zwykle wyleanie pomyj na naszych. Zadam pytanie dość poważne :jeśli wszystkie dziadtransy padną a zgotnie z waszym rozu. owaniem kazdy kto ma działalność to dziad to co dalej? Jak się będzie odbyaała wymiana towarowa, jak bedzie wyglądała dystrybucja na terenie naszego kraju? Chciałbym jakiś madry wywód przeczytać a nie tylko wyzwiska i obelgi błyśnijcie intelektem, napiszcie co dalej z tysiącami kierowców, mechaników, logistyków? Czekam... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.