~Kasztan
| Boluś słowo tir w języku polskim oznacza dużą ciężarówkę. | | | |
~Kasztan
| driver tumanie nie ma nigdzie żadnych przepisów odnośnie kar dla spedytora.
Oprócz kierowcy ewentualną karę płaci osoba zarządzająca transportem w firmie bądź sam przedsiębiorca.
To nie to samo co spedytor. | | | |
~driver
| Kasztan wysil sie wpisując w google najpierw zanim wyjdziesz na idiotę
Spedytor ma obowiązek monitorować czas pracy kierowcy, aby zapewnić przestrzeganie przepisów dotyczących czasu jazdy i odpoczynku. Ponosi odpowiedzialność za nadzór nad realizacją transportu, w tym za wybór przewoźnika i zapewnienie, że przewóz jest wykonywany zgodnie z prawem.
Szczegółowe obowiązki spedytora w kontekście czasu pracy kierowcy:
Planowani e i monitorowanie czasu pracy:
Spedytor powinien planować trasy i harmonogramy przewozów w sposób, który pozwala na przestrzeganie przepisów dotyczących czasu jazdy, odpoczynku i innych przepisów związanych z czasem pracy kierowców | | | |
~Kasztan
| Driver zacznijmy od tego, że musisz nauczyć się odróżniać osobę zarządzającą transportem w firmie od spedytora.
To są zupełnie dwa różne określenia.
Choć czasem może się zdarzyć, że spedytor pelni również czasem funkcje zarządzającego. | | | |
~Kasztan
| Sam spedytor nie ponosi żadnej odpowiedzialności. | | | |
~driver
| ponosi Tylko kierowca musi wykazac wymuszanie na nim łamania przepisów Przeczytaj tekst i zrozum co tam jest napisane | | | |
~Kasztan
| Nawet taryfikatory kar są tylko trzy
Dla kierowcy
Dla zarządzających transportem
Dla przedsiębiorcy | | | |
~Kasztan
| Driver ty cały czas piszesz tylko o spedytor.
Nie każdy spedytor jest osobą zarządzająca transportem w firmie.
Kumasz to czy nadal masz problem? | | | |
~Kasztan
| Masz auto wstawione do obcej spedycji to oni mają wywalone na wasze kary i wykroczenia | | | |
~driver
| Ale cwany kierowca przedstawia w sądzie dowody i jest sie w stanie wybronić | | | |
~driver
| jak pracujesz w głupiej firmie gdzie nie ma sie pojecia o odpowiedzialnosci to twoja sprawa Sa przepisy ktorych nalezy przestrzegac zarówno po stronie pracodawcy jak i kierowcy Głupi kierowca bedzie łamał przepisy swiadomie i szukał wytłumaczenia że mu kazali Tak jak ja miałem przypadek durnia co z kazdym dojazdem do firmy odrazu klepał młotki i stał czekając na młotkach po kilka godzin pozniej przekraczał 6h pracy i dostał mandat 6500e Ja za to nie płaciłem zapłaciłem tylko niyby za to co była moja wina odebrał auto inny kierowca A mandat ze strony kierowcy kierowca zapłacił sam bo go chcieli do wiezienia zamkąć Oczywiscie sprawa w sądzie była ale że mam kwita o zobowiązaniu sie przez kierowcę o bezwzglednym zakazie łamania przepisów dot czasu pracy odzyskałem wpłacony mandat od kierowcy równiez | | | |
~Kasztan
| Nie ma takiej opcji, żaden byle spedytor nie jest przełozonym kierowcy jako pracodawnika. | | | |
~driver
| masz racje Kierowca jest najwazniejszy obecnie Tylko pewnie dlatego obecnie idzie import z Azji i Afryki kierowców na potęge Takim jak Ty nie ma co dawać pracy jak jestes mądrzejszy od tego co ci ma płacic Po co sie kopać z koniem konia na ubój bo kopie a warto inwestowac w traktor | | | |
~Kasztan
| Zmyslasz te 6500 euro kary za przekroczenie czasu pracy.
Zadne służby za granicą nie mogą kontrolować przestrzegania polskiej ustawy o czasie pracy kierowców | | | |
~Kasztan
| A nie ma żadnego rozporządzenia unijnego w tej kwestii czasu pracy. | | | |
~Kasztan
| Więc takie bajki driver wciskaj na parkingach. | | | |
~driver
| za brak 45min w okresie 6h W okresie 6h musisz zrobic min 45min przerwy Kto was uczy przepisów? | | | |
~Kasztan
| Driver a czasami po 6 godzinach pracy nie wystarczy 30 minut przerwy? | | | |
~Kasztan
| Podaj unikną podstawę prawną, jeśli potrafisz, bo jeśli nałożyli taką karę to taka podstawa była podana. | | | |
~Kasztan
| Powiem ci driver, że ten kierowca nie dostał żadnego mandatu za to za granicą.
Powiem więcej, nawet ITD nie wystawi za to kary, jeśli pracuje na umowie o pracę. | | | |
~driver
| Unii Europejskiej regulowana jest przez rozporządzenie (WE) nr 561/2006, które stanowi, że po każdej 4, 5 godziny wliczając również inna pracę niż jazda kierowca musi zrobić przerwę trwającą co najmniej 45 minut. Coś wiecej Chyba to wyjasni tobie braki w wiedzy nie zdobyte na kursie do kwalifikacji Pewnie robionej bez udziału jak to pewnie zwykle bywa | | | |
~Kasztan
| Driver tumanie
Pisałeś o przerwie w czasie pracy, którą należy zrobić obowiązkowo po 6 godzinach pracy. | | | |
~Kasztan
| Teraz napisałeś o 4. 5 godzinach.
Coś ci powiem w tajemnicy driver
Rozporządzenie UE 561/2006 żadnym przepisem nie reguluje czasu pracy kierowcy. | | | |
~K.
| Możesz Chłopie robić co ci pasuje Jak dostaniesz nauczkę to wtedy zrozumiesz Po co to wg z takim czymś jak kierowca dyskutować Wy macie zawsze rację dopóki nie zapłacicie | | | |
~Kasztan
| O czym ty bredzisz?
Jaka nauczka? | | | |
~Kasztan
| Właśnie takim tumanom jak ty czy driver wciskają mandaty, a wy nie macie pojęcia nawet za co. | | | |
~driver
| Za to ma pojecie ten co sika na koło je z miski i sra pod naczepę Bez szkoły szkoleń i sklecic jedno zdanie bez słowa przekleństwa jest problemem w życiu | | | |
~Donald Truck
| sami się pchają do mielenia a dniówka to 24 h | | | |
~Geju
| Kiedyś tak się zdenerwowałam że po powrocie na bazę uderzyłem dwukrotnie w twarz spedytora, później się zwolniłem a na koniec nas. ra. łem pod biurem. | | | |
~xente
| Tak Geju spoliczkowałeś 2x. Spedytor pytał się później, kto to był? | | | |