~Kierowca
| Już widze te rzesze turbanów i innych szoferów z krajów trzeciego świata jak szturmem będą odpoczywali w hotelach:) hehe. Jeżdżą regularnie w trasie po kilka miesiecy a "weekendy" odbieraja na zwyklych parkingach jedynie wyciagaja karty z tacha symulujac pobyt w hotelu. Zadne sluzby tego nie kontroluja z trakcie weekendow bo i po co, kierowcow brakuje a juz raptem podejrzewam ze za kilka lat transport miedzynarodowy beda wykonywac tylko i wylacznie turbany itp Pozdrawiam, kierowca. | | | |
~Donald Truck
| ładna fotka ze stópkami a co do turbanów to toże ludzie i nie wiadomo jak długo wytrzymają u boku sefa i spedzia | | | |
~kat
| Samozatrudniony sam musi zapłacić karę za 45h, ogólnie to za wszystko odpowiada, bo to jego firma w obcej firmie. Sądziłem, że osłów już mniej, jednak społeczeństwo coraz głupsze. | | | |
~kat
| Zdjęcie wymowne, na samozatrudnieniu brak łóżka, sen na fotelach. Brawa dla autora. haha | | | |
~Kierowca
| Przepis wprowadzono żeby łupić kasę za hotele i kary. A nie ma żadnego sensu. Przełączysz na młotki i po zawodach. | | | |
~dj2
| A co z czasem pracy i samozatrudnieniem? Samozatrudnionego krawca nie obowiązują ustawowe przerwy, czy 8h dzień pracy. To jest jawna dyskryminacja. Jeżeli 45h pauzę mam ok, czas jazdy jako kierowca też ok pauzy i odpoczynki tip top. Jestem świeży i wypoczęty, to co ma do tego czas pracy jak jestem samozatrudniony. Jako kierowca jestem wypoczęty! To jawna dyskryminacja! | | | |
~Promil
| Coraz glupsze lobbystow i oszolomow przepisy. jezdzilem 35 lat i najlepiej wypoczalem w kabinie, swoboda i luz, blus, nie mowie o 45, bo wracalem do domu, wlasnie najgorszy byl weekend w kabieli, ale to przez czynniki zewnetrzne, zaladunek, rozladunek, urzad celny. i niech taki kierowca spi w hotelu, zero prowiantu bo wszystko pozamykane i mysli czy bedzie mial do czego wracac do samochodu po odwiedzinach inzynierow z afryki, albo europejskich, te wszystkie idiotyzmy sluza do ochrony wlasnego rynku | | | |
~rtyu
| Masz dać zarobić branży hotelarsko-gastrinom icznej i nie robić konkurencji kiedy ona wypoczywa.
W krajach południowych P-I-G-S (Portugali, Włochy, Grecja, Hiszpania) spanie na dziko w namiocie, aucie jest zakazane.
Miej pretensje do południowców że tak sobie wymyślili. Zresztą u południowców domyślny system zarządzania ludem to jakiś rodzaj am0rdyzmu. | | | |
~Chuba buba
| To jest jedno ! Drugie prowadząc JODG nie jako osobny podmiot gospodarczy jak to się ma do reszty odnośnie OPC i innych potrzebnych w transporcie pozwoleń. Zaczynając od samej licencji transportowej której ta osoba nie posiada ! | | | |
~Kierowca Polak
| Całe te wszystkie przepisy są chore, są po to by łupić kierowców i firmy. Szlak mnie trafia jak gdzieś jadę i brakuje mi kilkunastu minut by dojechać do celu muszę robić pauzę, a najgorsze jak kończy ci się cały czas a masz z godzinę by wrócić. Ile razy stoisz na jakimś rozładunku czy załadunku godzinami, może i firmą nakładać kary za ociąganie się, przecież to nasz czas, oni po 8 godz. koncza i do domu. Parkingow brakuje, każą spać w hotelu ile hoteli ma parkingi na ciężarówki?kto będzie pilnował auta i ładunku?kto odpowie za kradzież ładunku, paliwa czy całego auta?Teraz kabina wygląda jak pokoik w którym żyje się całkiem inaczej niż dawniej, oczywiście zależy od kierowcy. A mamy spać w jakimś hoteliku, gdzie np. przewija się pełno ludzi, już widzę to sprzątanie po wynalazkach. | | | |
~Kasztan
| Kierowca Polak.
Jesteś aż tak bardzo głupi, że masz z tym wszystkim problem?
Nie potrafisz dostosować przepisów do swoich potrzeb?
No szkoda. | | | |
~Kasztan
| Ile czasu jesteście tumany w trasie, że musicie odbierać tygodniowy odpoczynek regularny poza domem?
A może po prostu nie potrafić nic zaplanować i zgadzacie się na wszystko co dziad trans rozkaże. | | | |