ID: 284720
Załadunek towaru – dlaczego przewoźnik wciąż ponosi odpowiedzialność za cudze błędy?
ID: 284720
ID: 284720
Spedytor otrzymuje zlecenie przewozu płyt wiórowych od dużej korporacji i przekazuje je przewoźnikowi. Towar zostaje załadowany przez nadawcę, dostarczony na czas, ale przy rozładunku okazuje się, że ładunek się przesunął, zabezpieczenia pękły, a część płyt uległa uszkodzeniu.
Spedytor otrzymuje zlecenie przewozu płyt wiórowych od dużej korporacji i przekazuje je przewoźnikowi. Towar zostaje załadowany przez nadawcę, dostarczony na czas, ale przy rozładunku okazuje się, że ładunek się przesunął, zabezpieczenia pękły, a część płyt uległa uszkodzeniu.
~etransport.pl
Posty (9)
~Cyrk transportowy | Reklamacja zostala przyjeta, kolejne ladunki odwolane lub utrudniane przewoznikowi zycie. Taka jest prawda w wielu innych firmach wszystko zgodnie z prawem a cierpi zawsze NAJSLABSZE OGNIWO. Teraz w firmie transportowej to z prawikiem na prawym fotelu trzebaby jezdzic. I nie zmieni sie nic bo auto musi jezdzic non stop aby zarabiac a sprawy w sadach latami. Tu jest przewaga klientow. Towar moze polezec i pol roku (w zaleznosci od branzy) a auto tyle stac nie moze. | |||
~Ramol | W Hiszpanii nie wolno kierowcy ładować, i zapinać towaru. Za wszystko jest odpowiedzialny nadawca/załadowca. Kierowca ma jechać. | |||
~Promil | Ramol, bo hiszpania wprowadzila troche cywilizacji, a tutaj kierowca jest traktowany jak niewolnik, zaladuj, rozladuj, w niemczech tak samo polaka traktuja, jak nie rozladuje naczepy to moge 2 dni stac, hiszpanie wprowadzili tez czas za, i rozladunku na 2 godz, a nie jak w polsce 8 godzin i jeszcze ze 2 godziny czekania na papiery | |||
~Kasztan | Zatrudnia się kierowców zawodowych, a nie baranów forumowych czy parkingowych. Wtedy nie ma takich problemów, że coś się przesunęło czy uszkodziło. | |||
ono
| nie brać zleceń gdzie kierowca sam ładuje Lidle itp... sami sobie strzelacie w kolana ładując towar bo szybko szybko czas leci lub spedytor deb*** biorący takie zlecenie. Nie brać! Nie ładować - nie robić za kogoś roboty!!! SAMI NAUCZYLIŚCIE. Nie pojedzie towar to się nauczą ale do tego trzeba zmiany mentalności. | |||
~Kasztan | Ale ty bredzisz. Nawet nie wiesz jaki z tego jest zysk, bo płacą za każdą zdjętą paletę z auta do strefy przyjęć. Kierowca w ciągu godziny zdejmuje towar i jedzie dalej. | |||
~Raf TIR | To samo dotyczy się jak kierowca sam wymienia koło bierze na siebie odpowiedzialność za całą operację i jej skutki tak samo przewoźnik ponosi odpowiedzialność za załadunek i rozładunek dlaczego bo są ciency oboje w uszach kierowca boi się szefa że go z wolni chociaż nie ma obowiązku wymiany koła bi nie jest napisane w umowie a przewoźnik się boi że jak się postawi że zerwa z nim kontrakt a karawana jedzie dalej | |||
Puchacz1
| ~Raf TIR 5 godzin temu Wielka mi "operacja" wymiana koła:) :) :) Prawie jak operacja na otwartym sercu. Przez prawie trzy lata RAZ wymieniałem " kapcia" na zapas. Płacą mi za to. | |||
~For55 | Wymiana koła od strony pasażera, jeśli jest zapas, tak z pół dnia to sama rozkosz. Odrobina ruchu jeszcze nikomu nie zaszkodziła. Ile wystrzałów jest z winy kierowcy, bo ma waż do pompowania w schowku to nie obejdzie zastawu wokoło i nie sprawdzi, czy każde koło trzyma powietrze, lub na jedzie na krawężnik podczas manewrowania, ile z winy szefa, bo za późno wysłał opony na regenerację, lub kupił słabej jakości opony. Dochodzą jeszcze czynniki losowe jak wbicie się metalu w oponę, czasami działania złodzieji - francja. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.