Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Kierowcy odchodzą, a nikt nie chce ich zastąpić. Sektor w impasie

ID: 285959


Branża transportowa na całym świecie zmaga się z pogłębiającym się deficytem kierowców ciężarówek, który zagraża ciągłości łańcuchów dostaw i efektywności operacji logistycznych. Jak podkreślono podczas kongresu ALACAT 2025 w Madrycie, rozwiązaniem tego strukturalnego problemu może być systemowa profesjonalizacja zawodu kierowcy.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (16)

~Geju
Ostatnio w Kolonii nie zostałem wpuszczony do toalety na firmie więc narżnąlem pod rampą, wezwano policję. Po przyjeździe patrolu bieglym niemieckim wytłumaczyłem - herr oficer, iś bin Gej, mus kaka machen, odbyt katastrofa, problem. Sztaplefarer szprechen wek, won, raus niś toaleta. Mus kaka machen LKW rampa!! Policja ukarała sztaplera mandatem 100 euro i nakazała sprzątanie i dezynfekcję miejsca gdzie zrobiłem kupę. Da się??? Da sie! Szacun dla dojcze policaj!!
~pks poland
Super atrakcyjna praca !!! Twój miesiąc pracy, to 2, 7 miesiąca w normalnej robocie. Teraz sobie policz ile masz na godzinę. Normalny transport z miejscami na pauzę, z szacunkiem do ludzi i wieloma innymi składowymi zakończył się już dawno (10-15) lat temu. Teraz popatrz kto jeździ... małpa, turban, skośnooki... to jest elita reprezentująca Polskę na trasach międzynarodowych. Mnie uczono, masz się zachowywać i wyglądać bo w pewnym sensie było się ambasadorem poza granicami. To już historia której 60% i tak nie zrozumie, tak jak a zapinanie/ rozpinanie naczepy może 1 na 20 robi to poprawnie.
~Donald Truck
Dniówka za 24 h w pracy "w związku z dynamicznym rozwojem" oczywiście miejsc P nie ma i nie będzie rozbudowy toże
~Manmanman
Powinni zamknąć więcej parkingów a no i oczywiście więcej ograniczeń, zakazów, i wymogów dla kierowców, na pewno pomoże to w znalezieniu kierowców
~Jerry
Ten zawód już zszedł na psy! Kiedyś magazynier zarabiał 2tys a kieriwca 5 tyś, dziś magazynier zarabia za 180 h 7tys a kierowca za 350h 8 tyś!! Do tego wróg wszystkich, kary z kosmosu, brak parkingów!
~Kierowca
Ludzi nie brakuje tylko każdy chce mieć jak najwięcej aut i tu tworzy się problem
~Driver
Nawet zakupów nie ma gdzie zrobić,
Wszędzie zakazy, bariery, kamienie i mandaty jak już znajdziesz kawałek miejsca dla ciężarówki. Polecam wszystkim co chcą sobie spieprzyć życie...
~Kierowca
Chcom mieć kierowców tylko ich nie szanują na rozladunkach czy zaladunkach traktują nas jak najgorszy sort brak parkingów czystych toalet pryszniców jak szukasz parkingu i się szybciej zatrzymiesz to spedytor dzwoni do ciebie czemu dalej nie jedziesz nic go to nie obchodzi że nie masz gdzie zaparkować pretensje tylko do kierowcy że się spóźnił ale nikt nie widzi tego że są korki objazdy zwężki a rozłąka z rodziną to się dla nikogo nie liczy i dobrze niech się młodzi nie garną do tego zawodu ja jeszcze jeżdżę ale już nie długo a nasi szefowie albo zacznom sami jeździć albo zamkną firmy
~Kierowca
Moze wiecej kontroli I mandaty po 3 tys euro za przeciagnieta jazde po 8 10 minut zmotywuje do pracy nowych. wiecej zakazuw nakazow pozamykac kilka parkingow itp
~Kwasek
Za magazyny się niech Państwo weźmie. Tam jest problem potężny. Dwie godziny max powinni załadować lub rozładować. Za każdą kolejną rozpoczęta oczekiwania powinna być kara systemowa. Czemu ja mam pracować godzinę, czy dwie dłużej??? A w odpowiedzi usłyszę, że ktoś nie przyszedł, że ktoś jest na urlopie. A guzik mnie to obchodzi, to mój czas!!! Jak kierowca się spieszy i wyprzedza i ma mandat 1 tys. to niech firmy za przestój za każdą rozpoczęta godzinę pow. 2 godzin ustawowych zapłaci 1 tys. Porządek się moment zrobi i kierowcy czas pracy się skróci, a za nadgodziny kierowcy zapłacą nierzetelne firmy. Bo nie szanuję się kierowców i nie dziwić się że nie chcą ludzie tego zawodu, bo byle cymbał dyryguje czasem pracy kierowcy. Tu powinien wejść porządek prawny!!!
~Kwasek
Za magazyny się niech Państwo weźmie. Tam jest problem potężny. Dwie godziny max powinni załadować lub rozładować. Za każdą kolejną rozpoczęta oczekiwania powinna być kara systemowa. Czemu ja mam pracować godzinę, czy dwie dłużej??? A w odpowiedzi usłyszę, że ktoś nie przyszedł, że ktoś jest na urlopie. A guzik mnie to obchodzi, to mój czas!!! Jak kierowca się spieszy i wyprzedza i ma mandat 1 tys. to niech firmy za przestój za każdą rozpoczęta godzinę pow. 2 godzin ustawowych zapłaci 1 tys. Porządek się moment zrobi i kierowcy czas pracy się skróci, a za nadgodziny kierowcy zapłacą nierzetelne firmy. Bo nie szanuję się kierowców i nie dziwić się że nie chcą ludzie tego zawodu, bo byle cymbał dyryguje czasem pracy kierowcy. Tu powinien wejść porządek prawny!!!
~Też KIEROWCA
Żałosne jest pieprzenie na tych wszystkich konferencjach o problemach takich jak wyżej (czytaj : "w tym artykule"). Z tego całego gadania i tak nic nie wynika. Zapłacić kierowcy wynagrodzenie adekwatne do czasu spędzonego w pracy (nawet jest to czasami 500 godzin miesięcznie w transporcie międzynarowym) I chętni się znajdą
~Zzz
4/1 ale wolność, to niewolnik na plantacji bawełny miał lepiej, bo codziennie w domu był. Żyć by siedzieć w budzie niech decydenci swoje dzieciaki sadzają za kierownicę.
~Tirak
Podpisuję się oburącz pod komentarzami powyżej. 12 lat za kierownicą ciężarówki, niewolnictwo to dobre porównanie. ITD-owiec to fachowiec od poganiania owiec. Człowiek po wyruszeniu w trasę czuję się jak kryminalista, tu 2 min za długo, tam zaparkowałeś w złym miejscu, tu czekaj na łaskę pana z magazynu. Kierowca to problem dla społeczeństwa, każdemu przeszkadza.
~Patryk pogromca dziadów
Dziad transi i wymyślający przepisy do budy ale to raz bydlaki !!!

Dokładnie kolega pisze niewolnik kiedyś miał lepiej bo codziennie wracał a tam zawsze się umyć mógł popukać kobite i spać.

Więźniowie teraz również mają lepsze warunki bo tylko kojo telewizor gazeta a ten który pracuje zarabia na godzinę więcej jak kierowca.


Tak mało jak kierowca na godzinę nie zarabia nikt bo zwykly człowiek zarabia 250zl za 10h w pracy z przerwami a kierowca ma 300 za 24h wpracy w tym 15 orki
~Paweł
Dzień dobry.
Bawełna w Polsce nie rośnie a zbieraczy przybywa więc spokojnie zastapią kierowców Polskich i żadna inspekcja ani policja nie będzie się ich czepiać za, czas za powalony o bezsensowny kompletnie zakaz wyprzedzania (jakim cudem zagęszczenie ruchu ma go usprawnić. to tylko po to aby " przemieszczać z osobówek mikro miejsce na drodze) brak parkingów, o toaletach nie ma co nawet rozmawiać to jest raczej wczesna Afryka.
I oczywiście dziennikarze i nic nie wiedzący na temat tej pracy pseudo dziennikarze z internetu którzy ciągle krytykują a sami mają problem z zaparkowanie samochodu pod marketem i to nie z braku miejsca a raczej z braku umiejętności.
Ja tak samo myślę już o zakończeniu jazdy bo to już nie to samo co kiedyś było, auta, owsem spoko ale cała reszta to rynsztok!!!
Kierowcy powinni się zebrać i zrobić ogólnopolski strajk, taki dwa tygodnie!.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.12

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels